daar heb ik echt geen tijd voor en geen zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar heb ik echt geen tijd voor en geen zin in
met lezen en op blz begonen met posten

xchristienx schreef:nog meer paardjes vrij
haha
dus meer keuze

xchristienx schreef:dus meer keuze
haha
dus die kan niet mee
hestr schreef:Eigenlyk 5, maar Caroline kan haar paardje niet goed opvoedendus die kan niet mee
Bestaat er geen paardenopvoed training ofzo?!
Aahg ik ben al blij als hij niet alle paarden afschrikt met zijn gehinnik als ik de bak binnenkom
Maar dat vind hij dus blijkbaar teveel gevraagd want hij heeft er een soort ritueel van gemaakt.. Als we de bak binnenkomen eerst keihard hinnikken, dan tijdens het aansingelen steeds weglopen en vervolgens snel achter andere paarden aanrennen tijdens het opstijgen.. Dus ik vraag me af of ik hem ooit nog opgevoed krijg
EINDELIJK nog maar 11 daagjes 
net zoals bij honden.. dat word veel gedaan bij het goed aanleren van vrijheidsdressuur.. maar misschien helpt het hierbij ook .. je moet hem dat eerst aanleren dan *click* goed betekend en belonen.. en dan als hij ook maar iets goed doet in de bak gelijk klikken en belonen dan krijgt ie zelf ook door dat als ie lief is dat ie dan eten krijgt..
hier schijnt nu gewoon de zon alleen veel wind. hoop dat als de jt's begonnen zijn dat het dan toch wat lekkerder weer is. ik ben ook 2 dagen nie geweest en meteen weten jullie 4 blz vol te tikken
ik heb net ff inkopen gedaan bij paulien
ieuwe rijbroek ,nieuwe schoene, en een doos vol paarden snoepjes
dus moet goed komen alleen kon ik helaas niks vinde voor in het zadel tegen een blauwe bil hihi
!
Vikingsverre schreef:of caroline, je moet gewoon lekker streng en dominant zijn en ff een maandje niks van 'em tollereren dan loopt hij straks als een mak lammetje achter je aan met zijn hoofd vlak boven de grond