http://www.trainingsstalmadepolder.nl/s ... s/51/2.jpg
(Mams = Maggies Maxime)
Vind die vos leuker.

Was vorig jaar op de wedstrijd toch ook zo, die mini appaloosa of iets in die trant, vond 't zo schattig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:als je iets wilt vertellen zet er dan het goede verhaal neer en geen prietpraat...bah![]()

). Als het niet als een persoonlijke aanval is bedoeld kwam het alsnog erg hard aan op mij, ik word niet graag uitgemaakt voor leugenaar. Simpelweg omdat ik niet van liegen hou en ik hou er ook niet van om voorgelogen te worden. Daarom zou ik ook nooit iets gaan verdraaien om iemand anders wel voor te gaan liegen. Omdat ik zo gewoon niet in elkaar zit. Zoals ik al eerder heb gezegd hier in het topic zou ik dus ook niet gaan verzinnen of goed spreken van mensen terwijl ik zou weten dat het er in werkelijkheid heel anders aan toe gaat. Ik zeg nu ook niet dat jij liegt maar kennelijk hebben wij allebei wat anders gezien en hebben we allebei een andere mening over 'onze waarheid'. 

Miss_Montana schreef:Kan hem nu alleen niet meer terugvinden

hoi Cassidy. Jus_dOrange schreef:Ik zie 'm elke week lesgeven, en ik kan je vertellen dat wat jij omschrijft in dat topic (2 jarige naar beneden zagen tijdens fencen), geen dagelijks terugkerend ritueel is.

Miss_Montana schreef:Heej mensen! Hoe is het hier?
Wisten jullie dat Pebbles naar Zweden is verkocht? Echt zo jammer, ze was altijd een erg leuk lespaard!

Hoe bedoel je Suus loopt voor l*l.
Zal haast wel. Ze vond het altijd zo lekker om op haar schoft gekriebeld te worden, dan ging ze altijd helemaal haar nek strekken en met haar mond bewegen. Die Pebbles