stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:06

Hoi Allemaal,
Zirano is bij Paul geweest en heeft zich naar omstandigheden best wel redelijk gedragen.
Zijn voetjes zijn een stuk mooier geworden.
Maar meneer begint nu echt praatjes te krijgen en ik denk dat we moeten gaan nadenken of hij niet gecastreerd moet worden voor dat het de spuigaten uit gaat lopen.
Annemieke,GOED joh, zie je wel ik had het al eerder gezegd je bent gewoon goed.(genoeg pluimen) het zou natuurlijk wel lekker zijn als je vastigheid hebt.En als de secretaresses het goed doen hoef jij geen politieagentje te spelen.
Ze bieden je niets voor niets die baan aan hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:07

naadje24 schreef:
hoi allemaal Doei!

helemaal niemand van jullie naar de paardendag in purmerend?

niet dat het heel veel met de paarden zelf te maken heeft Clown

gezellig is het vaak wel Muziek!

Zegt ze nu pas! Wanneer is dat?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:14

He Anky, voor je gaat zitten wel eerst die veer uit je reed halen haahahahahahha! Goed joh, dat is een lekkere inkopper, dat ze zo tevreden over je zijn. Misschien moet je ze dan maar geloven..... Je mag best trots op je zelf zijn (dat zou Menno ook zijn: trots op zijn grote zus) en het maakt t makkelijker om weer echt de draad op te pakken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:19

danifur schreef:
Shir; Bloos! Wat ASO he! Echt niet normaal.. Nu zit jij met je eigen vuil opgescheept. Tjee... mensen van tegenwoordig. Heb je al n andere oplossing?

Hahahaha vanmorgen stonden alle kliko's er en in 1 zat dezelfde struik als in mijn kliko, deze kliko heb ik 'even' weggehaald (lees terug bij zijn tuin gezet) en dus wordt de kliko vd aso niet geleegd: gevolg is dat hij ook een week geen kliko kan vullen met zijn afval hahahahaha. Mijn vuil heb ik in 2 zakken gedaan en er gewoon maar bijgezet. Daar ik n brief op mijn kliko had geplakt aan de aso hoopte ik dat de vuilnismannen mijn troep mee zouden nemen. Gelukkig hebben ze dat ook gedaan.
Zo heeft alleen die l*l er last van (de vorige x dat mijn kliko weg was had hij m ook al!!! dus hij zal me nog wel eens tegen komen hahahah) en hoefde ik niet die troep in t perkje te dumpen, vond ik ook wel moeilijk hoor Ellen.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:49

naadje24 schreef:
hoi allemaal Doei!

helemaal niemand van jullie naar de paardendag in purmerend?

niet dat het heel veel met de paarden zelf te maken heeft Clown

gezellig is het vaak wel Muziek!

Helaas... Mijn dag bestond vandaag uit werken en vergaderen. En straks ga ik weer naar Gieltje.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:42

is er vanavond ook nog wat dan natas? Zou wel leuk zijn maar niet echt veel paardenvrienden hier in de buurt! sms maar als je gaat haha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:45

ben alweer terug Knipoog
maar ik moet straks om 0.45 weer werken vandaar Verdrietig

korte baan draverij was wel leuk om te zien en het was heel erg druk maar dat is toch alleen maar voor het bier Vork

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:59

naadje24 schreef:
ben alweer terug Knipoog

korte baan draverij was wel leuk om te zien en het was heel erg druk maar dat is toch alleen maar voor het bier Vork
Hahaah dat klinkt wel leuk, 'was toch alleen voor het bier'.. Lusten die paarden bier dan? Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken hahaha

Werk-ze hoor!

@Willemijn: start jij zondag niet met Larmy..? Ik zie je niet op de startlijst staan..? (of ben ik scheel? kan hoor...) Haha!

Mijn les vanavond ging echt super, ondanks dat Bella toch 7 weken 'uit de running' geweest is, pakt ze het toch wel weer prima op! We hebben het nog wel rustig aan gedaan, maar toch Haha!

@Shirley: dus toch nog 'redelijk' beschaafd opgelost! hahaha Je weet dus nu wel van wie dat afval afkomstig is.... Cool

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:08

Dabo schreef:
@Shirley: dus toch nog 'redelijk' beschaafd opgelost! hahaha Je weet dus nu wel van wie dat afval afkomstig is.... Cool

HA ha maar als ik m zie vd week zeg ik wel dat hij zijn probleme anders op moet lossen en met zijn poten v mijn kliko moet afblijven. Zeker met dit weer vind ik t niet echt verandwoord vuil zo lang te laten staan: maden, wormen ed bah!
Maar ik vind idd dat ik t heeeel beschaafd heb gedaan.

Super dat je les zo fijn ging Ellen! Wel zo prettig dat het dan ook goed gaat anders ga je toch weer twijvelen of t goed gaat of dat je te vroeg bent begonnen... (zo ben ik dan weer, altijd onzeker als ik denk dat Il slecht loopt)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:20

Dabo schreef:
naadje24 schreef:
ben alweer terug Knipoog

Hahaah dat klinkt wel leuk, 'was toch alleen voor het bier'.. Lusten die paarden bier dan? Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken hahaha

Werk-ze hoor!

haha ja ik breng mijn zinnen af en toe met een rare stelling Haha! Bloos

ach ja jullie snappen deze muts toch wel Clown Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:24

@ Daan:
ik heb even voorzichtig op stal rond gevraagd,maar dat weten ze nog van niks hoor

ook doe ik even een oproepje hier
(you never now)

ik kom dus maandag 2 okt naar jullie toe maar kan wel wat hulp gebruiken Bloos
aangezien ik haar nog niet op de trailer heb gehad en dit best eng vind enzo
de mensen die mij normaal helpen zijn aan het werk of op school Verdrietig
tja maandag he.....lastig...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 22:46

Waarom kom je dan niet zondag dan Natas..? Haha! Haha!
1 oktober heeft manlief de auto niet nodig, dus ben ik 'mobiel'. Ik wil je graag helpen, als je wilt Haha!

@Shirley: ja, zeker! Maar Bella heeft natuurlijk (en GELUKKIG) niet echt kreupel gelopen. Alleen haar spieren deden haar pijn. Nu nog heeft ze wat 'zere' plekjes nog hoor, in haar hals.. Maar oh lang niet zo erg meer! Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:00

Dabo schreef:
Waarom kom je dan niet zondag dan Natas..? Haha! Haha!
1 oktober heeft manlief de auto niet nodig, dus ben ik 'mobiel'. Ik wil je graag helpen, als je wilt Haha!

@Shirley: ja, zeker! Maar Bella heeft natuurlijk (en GELUKKIG) niet echt kreupel gelopen. Alleen haar spieren deden haar pijn. Nu nog heeft ze wat 'zere' plekjes nog hoor, in haar hals.. Maar oh lang niet zo erg meer! Haha! Haha!

zondag heb ik helaas al wat ingepland
heb 4 kaartjes van ponypark slagharen waar we dus met vrienden heen gaan
en die moeten gebruikt worden voor 29 okt en dat weekend van 1 okt is me enige vrije weekend weer voorlopig...ships he?
ik kan ook 30 sept...maar dan vroeg in de ochtend

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:15

Nou, mijn aanbod van hulp staat hoor!
Ik snap wel dat je met je vrienden naar Slagharen wilt ook!
(wat zeg ik nou? tuurlijk snap ik daar niets van! Wat moet je in een pretpark? Tong uitsteken ) hahaha Grapje hoor Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:22

maar ik kan je eerst komen halen hoor Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 23:32

Ohja, kan ook Haha! No probs. Zaterdag ochtond kan ook hoor, ik zet wel een wekker!! Haha! Haha!
Maar nu ga ik slapen, jij gaat zo aan het werk... werkze! Wakker blijven he!? hihi Doei, doei
Voor morgenochtend: Welterusten! Slapen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 05:02

he natas! Als je me kan ophalen wil je wel helpen! Vind ik wel leuk ik hoor het wel van je!

@ ellen: Ja ik start wel maar in de purmer Haha! leuker wedstrijd met springen en tuigpaarden en zo. Voor het eerst LI Haha!

En natas ik ben nig wel naar het stadje geweest was 12 uur weer thuis en nu alweer vroeg op hhaa

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 05:35

Azzaro schreef:
he natas! Als je me kan ophalen wil je wel helpen! Vind ik wel leuk ik hoor het wel van je!

@ ellen: Ja ik start wel maar in de purmer Haha! leuker wedstrijd met springen en tuigpaarden en zo. Voor het eerst LI Haha!

En natas ik ben nig wel naar het stadje geweest was 12 uur weer thuis en nu alweer vroeg op hhaa

op maandag ook? dat zou mooi zijn want je woont praktisch om de hoek Knipoog
was het nog leuk in het stadje?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 05:36

kan jullie overigens beide oppikken hoor

met vele vrouwen sta je sterk en nog gezellig ook!! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 08:12

jaa ik ben op maandag altijd vrij dus kan makkelijk Haha! Is gezellig! Ellen je woont in Zaandam toch? of oostzaan weet t ff niet meer haha

ja in stadje was t wel gezellig! was met broertje van me ex je weet vast nog wel van dat verhaal wat ik in de auto vertelde Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:06

Ik woon in Zaandam ja, in het Centrum Haha!
Ook wel gezellig, maar als ik toch eens die lotto win.... dan weet ik het wel hoor! WEG uit de stad, en lekker naar buiten! Haha! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:10

haha ellen je hebt gelijk Haha!

ben je al op stal geweest? ik ga vanavond lekker rijden proefje oefenen Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:33

Azzaro schreef:
jaa ik ben op maandag altijd vrij dus kan makkelijk Haha! Is gezellig! Ellen je woont in Zaandam toch? of oostzaan weet t ff niet meer haha

ja in stadje was t wel gezellig! was met broertje van me ex je weet vast nog wel van dat verhaal wat ik in de auto vertelde Knipoog

Nee, vertel! Wij kennen dat verhaal niet hoor.......

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:35

jaaaaa vertel ik je nog wel shir

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:49

Azzaro schreef:
haha ellen je hebt gelijk Haha!

ben je al op stal geweest? ik ga vanavond lekker rijden proefje oefenen Haha!

Ik ga vanmiddag, Irmgard helpen met proefje oefenen. Bella staat al lekker op het land, die heeft Leonie vanmorgen meegenomen, toen ze Quilha erafhaalde. Zij is naar Horse Event. Haha!

hmm wat jij in de auto vertelde over de broer van je ex.... hahaha willen wij dat wel weten dan Shir? hahaha JIJ wel he? Tong uitsteken Tong uitsteken Jij wil ALLES weten Knipoog