Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naadje24 schreef:hoi allemaal![]()
helemaal niemand van jullie naar de paardendag in purmerend?
niet dat het heel veel met de paarden zelf te maken heeft![]()
gezellig is het vaak wel
danifur schreef:Shir;Wat ASO he! Echt niet normaal.. Nu zit jij met je eigen vuil opgescheept. Tjee... mensen van tegenwoordig. Heb je al n andere oplossing?
naadje24 schreef:hoi allemaal![]()
helemaal niemand van jullie naar de paardendag in purmerend?
niet dat het heel veel met de paarden zelf te maken heeft![]()
gezellig is het vaak wel
naadje24 schreef:Hahaah dat klinkt wel leuk, 'was toch alleen voor het bier'.. Lusten die paarden bier dan?ben alweer terug![]()
maar ik moet straks om 0.45 weer werken vandaar![]()
korte baan draverij was wel leuk om te zien en het was heel erg druk maar dat is toch alleen maar voor het bier
hahaha

Dabo schreef:@Shirley: dus toch nog 'redelijk' beschaafd opgelost! hahaha Je weet dus nu wel van wie dat afval afkomstig is....
Dabo schreef:naadje24 schreef:Hahaah dat klinkt wel leuk, 'was toch alleen voor het bier'.. Lusten die paarden bier dan?ben alweer terug![]()
maar ik moet straks om 0.45 weer werken vandaar![]()
korte baan draverij was wel leuk om te zien en het was heel erg druk maar dat is toch alleen maar voor het bier![]()
![]()
hahaha
Werk-ze hoor!

Dabo schreef:Waarom kom je dan niet zondag dan Natas..?![]()
1 oktober heeft manlief de auto niet nodig, dus ben ik 'mobiel'. Ik wil je graag helpen, als je wilt
@Shirley: ja, zeker! Maar Bella heeft natuurlijk (en GELUKKIG) niet echt kreupel gelopen. Alleen haar spieren deden haar pijn. Nu nog heeft ze wat 'zere' plekjes nog hoor, in haar hals.. Maar oh lang niet zo erg meer!![]()
) hahaha Grapje hoor
No probs. Zaterdag ochtond kan ook hoor, ik zet wel een wekker!!

leuker wedstrijd met springen en tuigpaarden en zo. Voor het eerst LI 
Azzaro schreef:he natas! Als je me kan ophalen wil je wel helpen! Vind ik wel leuk ik hoor het wel van je!
@ ellen: Ja ik start wel maar in de purmerleuker wedstrijd met springen en tuigpaarden en zo. Voor het eerst LI
En natas ik ben nig wel naar het stadje geweest was 12 uur weer thuis en nu alweer vroeg op hhaa
Is gezellig! Ellen je woont in Zaandam toch? of oostzaan weet t ff niet meer haha

Azzaro schreef:jaa ik ben op maandag altijd vrij dus kan makkelijkIs gezellig! Ellen je woont in Zaandam toch? of oostzaan weet t ff niet meer haha
ja in stadje was t wel gezellig! was met broertje van me ex je weet vast nog wel van dat verhaal wat ik in de auto vertelde
Azzaro schreef:haha ellen je hebt gelijk
ben je al op stal geweest? ik ga vanavond lekker rijden proefje oefenen

Jij wil ALLES weten