Ik had ook geen zin om te leren, maar bij mij zijn de cijfers juist omhoog geschoten. Op de 4,8 en 6,6 voor wiskunde en biologie na was alles boven verwachting.
6.6 zie niet boven verwachting is? mmm, voor Biologie. Ik hoop op een 6.6, want ik heb morgen bio en moet nog heel het blad met organellen uit m'n hoofd leren. Diepe zucht. *gelukkig heb ik ook nederlands, want daar hoef ik gewoon niets voor te doen...
Lang woord idd, het gaat eigenlijk gewoon over het doen van onderzoek en hoe je dat aanpakt. Steekproeven enzo, enne... Mann-Whitney U test, interbeoordelaarsbetrouwbaarheid, stratificeren, correlatiecoefficient, randomisatie, Kolmogorov-Smirnov, dat soort dingen, je kent het wel
Ik heb hem gehaald, 40 van de 64 punten!! Is niet zo'n hoog cijfer, maar dat boeit me niet zoveel! Ik spaar lage cijfers, ik heb al een hele verzameling
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA, DAT KUNNEN WE ZIEN DAT IS PAULINE! WE VINDEN DAT ALLEN ZO PRETTIG JAJA, EN DAAAAROM ZINGEN WIJ BLIJBLIJBLIJBLIJ! ZIJ LEVE LANG, HOERA HOERA-HA, ZIJ LEEEVE LAHANG HOERA, HOERA ZIJ LEEEVE LANG, HOERA, HOERA!
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLOOOO-RIIIIII-A, IN DE GLOOOO-RIIIII-AAAAA
Ik heb mn proefwerk week helemaal verknalt terwijl ik als ik zo lees ongeveer de enige ben die wel goed geleerd heeft:( Het leven is zo oneerlijk ik leer wel en heb alleen ma onvoldoendes en Anne leert niet en heeft gewoon voldoendes (owh wacht dat is altijd al zo gweest humm)