Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

simone_m

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:52

Nou daar zeg je wat he femke
ze is weer bezich

waar ik jou gisteren over belde

Femke_L schreef:
@ Amarie:
Ja het valt mij ook vaak heel erg tegen. Hoe bokkers hier reageren.
Niet netjes. Niet nadenkend, Over wat ze Iemand aan "schade" aan kunnen richten.

Ik zou dan idd kiezen voor het Pb-en. En niet openlijk hier neer knikkeren!

Ik weet dat er nog veeeel meer leden op bokt. Op de vughtse hoeve rijden..en dat er ook vele op deze manege hebben gereden.

Maar ik had dit topic... met stom toeval opgemerkt. Ik denk dat vele niet eens weten waar ze dit zouden kunnen vinden..

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 00:21

Hmm waar gaat dit over??

Maar oletta is begin mei uitgerekend dus nog ruim 2 maanden..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 08:25

Geen idee waar dit bericht op slaat, het is te hopen dat het eenmalig was. Mei was het ja, die van A. komt in maart (ouderdom)......

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:20

nou er komt er in elk geval 1 in maart :p nog niet helemaal super oud

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:31

sorry hoor

quote="Amarie"]Geen idee waar dit bericht op slaat, het is te hopen dat het eenmalig was. Mei was het ja, die van A. komt in maart (ouderdom)......[/quote]

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:40

O Smaartens nu snap ik het pas, de vorige keer dat ik dit topic bekeek zat het stukje van femkeL er niet bij.
Wat ik niet snap is waar het overgaat, maar goed ik kan natuurlijk ook niet alles snappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:47

Zag op de site dat de dinsdagavonden in principe alleen B t/m M2 is. Bij wie moet doorgeven als op de hoogte gehouden wil worden over de mogelijkheid ook Z te starten?

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:22

dat er mensen zijn die andere mensen lastig vallen hier op bokt
met rare op merkingen lijkt merken op
snappie

gr simone maartens
Amarie schreef:
O Smaartens nu snap ik het pas, de vorige keer dat ik dit topic bekeek zat het stukje van femkeL er niet bij.
Wat ik niet snap is waar het overgaat, maar goed ik kan natuurlijk ook niet alles snappen.

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 01:23

leuk dat deze topic er is trouwens Haha!

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:45

haike schreef:
Zag op de site dat de dinsdagavonden in principe alleen B t/m M2 is. Bij wie moet doorgeven als op de hoogte gehouden wil worden over de mogelijkheid ook Z te starten?

Kijk op de site, en meestal is er op dinsdagavond geen Z, mocht het wel zo zijn zal dat wel op de site vermeldt wordten

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:53

Nou vanavond wedstrijd.. Ik ben 2x een combinatie 1 keer met Olympus en 1 x met veron.. Ben benieuwd hoe het gaat haha

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:35

iedereen die meedoet met de wedstrijd, Succes!!
hoor waarschijnlijk vanaaf nog wel wat de uitslag is...

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:14

Joyceee86 schreef:
Nou vanavond wedstrijd.. Ik ben 2x een combinatie 1 keer met Olympus en 1 x met veron.. Ben benieuwd hoe het gaat haha

Veron? dat is wel gaaf toch?
Laat even weten hoe het is gegaan

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:03

Haike laat in elk geval het dressuursecretariaat het weten, dat als er Z gestart wordt, je daar aan deel zou willen nemen. Als de Z rubriek verreden gaat worden, bellen we onze Z leden hierover op. Ga er maar vanuit dat er in elk geval geen melding gemaakt wordt op de kalender van de KNHS. Het probleem is dat we maar een paar ruiters kwijt kunnen voor 2 proeven, vandaar het bellen ipv publiceren...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 01:24

Veron is echt een heel leuk paard, vandaag alleen niet zo.. op mijn been gaffie geen reactie op een 'schopje' gaf ie weer teveel reactie (stond ook op mijn protecol, maar dat had ik zelf al door) En olympus liep eigenlijk ook zwaar bagger die was allemaal op mijn hand aan het hangen en zo erg los gereden had ik toch niet, maar ach ja ze zijn weer braaf geweest en we weten weer een beetje waar we aan moeten werken

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 09:49

Was gisteren twee keer eerste in de L1 met 203 197 Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:16

Amarie schreef:
Haike laat in elk geval het dressuursecretariaat het weten, dat als er Z gestart wordt, je daar aan deel zou willen nemen. Als de Z rubriek verreden gaat worden, bellen we onze Z leden hierover op. Ga er maar vanuit dat er in elk geval geen melding gemaakt wordt op de kalender van de KNHS. Het probleem is dat we maar een paar ruiters kwijt kunnen voor 2 proeven, vandaar het bellen ipv publiceren...

Dankje! Zal ik zeker even doen!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:26

Maar even nu dan plaatsen hoe het gisteren ging want had gisteren na de wedstrijd nog een verjaardag.
In de les had ik al 20 minuten een heel fijn stuk gehad en daaromheen ook wel wat fijne stukjes. 's Avonds met de wedstrijd bijtijds gaan losrijden en dat ging best goed. Ik had een gas EN een rem. Ze liet zich heel goed bewerken en zocht ook mooi de lage lijn op. In de ring met de proef was het wel wat spannend, maar ging wel redelijk. Alleen bij het aanspringen in de galop ging ze even gassen, maar heb direct maar even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was. Uiteindelijk bij de eigen paarden 9e plaats en 188 punten, dus ik ben tevreden!
Ze was in ieder geval niet zo rennerig als de vorige keer.
Ik weet dat Inge met Paris 4e was met 190 punten. En Inge V. en Joanne v.d. B. zijn 1e en 2e geworden met Replay.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 10:32

smaartens schreef:

Heel goed! waar was je gestart? Ik heb ook weeer zin om wedstrijden te gaan rijden ik hoop het zomerseizoen weer

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:51

bij mij ging de wedstrijd echt heel slecht Tong uitsteken mja

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:51

hoeveel punten had jij dan?

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:27

Leende
unbelievable schreef:
smaartens schreef:

Heel goed! waar was je gestart? Ik heb ook weeer zin om wedstrijden te gaan rijden ik hoop het zomerseizoen weer

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:45

Mijn les ging gisteren al vrij bagger. Paco was heel moe, en als ik dan toch even aandrong en hem oppakte begon hij vrij snel te zweten, dus maar rustig aan gedaan. Op het eind nog even opgepakt en toen liep hij goed, dus ik was wel tevreden.
's Avonds was hij echter nog steeds zo moe. Het leek wel of de handrem er nog opstond. Volgens mij heb ik bekant een kwartier over mijn proef gedaan, ik kwam niet vooruit. Bovendien besloot hij 1 minuut voor het einde dat hij zelf wel de ring zou verlaten. Maar dat was al snel opgelost, gek paard Tong uitsteken
Had al gerekend op een van de laatste plaatsen maar was nog heel netjes 7e met 183 punten. Hoe dat kan snap ik nog steeds niet.....
Volgende keer toch maar Kacharel of Bontfire pakken, die hebben nog iets meer energie over 's avonds Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:41

Het is ook niet niks voor de paarden, eerst een uurtje of 4 les en dan nog een proefje of wat. Tja het valt niet mee om een manegepaard te zijn.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 19:49

Nee en wat denk je van Rambo,guusje,Mokaja vandaag? (alhoewel mokaja vandaag meeviel) Die pony's vielen bekant om op het einde..

Kacherel is met wedstrijden erg vervelend zo ook vandaag, maar ja het gas zat er bij kasje in elk geval goed op Tong uitsteken En bij bonte de bokknop ook weer haha