Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenn schreef:Ik heb nog nooit op hem gereden. Vind ik wel jammer, want het lijkt me een schatje.
Ik ging gisteren ook nog even helpen bij Alex en dat is ook al zo'n lieverdje
Niet dat ik groot ben ofzo
Horsefreak schreef:Ze zijn allebei lief, alleen krijg ik bij alex het halster nooit om.
Ik probeer het ook wel eens als iemand het niet voor elkaar krijgt en wonder boven wonder doen ze dan hun hoofd wel omlaag.... (Ik zal maar niet te hard roepen
)
.

Fenn schreef:volgens mij ben jij lang genoeg om niet te pestten...
(Tenminste voor zover ik weet
) 
. Dat hoofd moet ie altijd als een baksteen laten vallen en meewerken ho maar. Meestal is het enige dat werkt aan zijn manen trekken
. Eerst wilde ik haar in haar oude box pakken (waar bo nu woont) en toen moest ik een heel rondje achter haar aanrennen omdat mevrouw je toen altijd uit haar box wou gooien met een draaimoleneffect. Ik had niets om haar mee vast te pakken dus ik heel gemeen even in haar velletje geknepen en jawel toen bleef ze staan
ze zal het wel verdient hebben. Ik had dat dus ook stond ze in de buitenboxen en ik doe de deur open. Liep ze zo over me heen!!! Ze wilde naar de andere paarden denkik. Gelukkig liep er een "prive'er'' die haartegenhield en de poetsplaats op delegeerde. Toen snel haar halster om gedaan..