Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lizzjuh14 schreef:pff jij gaat tenminste nog wa leuks doen met school doen wij niet eens....
volegnds mij
ik heb zowen k*t school moet morgen om 8 uur melden
gomir schreef:Cursus paardenfokkerij Llover, in het topic staat precies hoe en wat. Lijkt me heel interessant, ook als ze zelf niet wil gaan fokken.
Maar er zeggen er ineens een paar af en dan gaat het misschien niet door![]()
Jammer dat je dan net moet werken Neel
MIsschien dat ik nog richting Meppel ga op vrijdag(en misschien ook het weekend), weet nog niet precies hoe ik dan zit met school en tentamens enzo
Ik ga iig niet rijden, we hebben het er wel over gehad op stal vorige week, maar we gaan toch maar niet
Ik moet om 10.54 uur dressuur rijden Lizzjuh. Dus 10.30 erop, moet daar vaak wel een eind lopen richting secretariaat enzo, wil er ongeveer half tien zijn dan kan ik mooi rustig aan doen. Ongeveer 1,5 uur rijden, dus zeg maar kwart voor acht van stal weg(relaxed eigenlijk, meestal is het met crossen 5 uur/half zes!).
Moet om 15.07 springen en geloof 15.27 cross. Daarna uitstappen, nakeuren en naverzorgen dus voor half vijf ben ik niet weg daar, prijsuitreiking ga ik niet vanuit met mijn dressuurkunsten dus daar hoef ik wsl niet op te wachten![]()
Denk een uur of zes/half zeven weer thuis, maar dat kan ook best anders lopen.
Ilzas schreef:[
Stout geweest, Lizzjuh ?
[/quote]
gomir schreef:
Lizzjuh: Gezellig! Weet je waar mijn paarden staan? Is het makkelijkste als je daar zelf naar toe komt, anders moet je een stuk eerder je bed uit(ik moet ook nog voeren en de trailer halen enzo
)