Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:08

Hmm, cursus klinkt erg intressant Gomir, het is wel veel geld..
Moeilijk, moeilijk haha.
Ik zal eerst eens even kijken hoe ik zit op die data...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:16

Helaas, moet 27e werken, late dienst.
en 17 okt. en 9 nov. ook late diensten...
Dat gaat me dus niet lukken...

Oh en voor de liefhebbers.... 11 november, indoor meppel, B paarden.
Ik ga heen maar blijf wel in meppel dan, moet zaterdag bij de pony's supporten bij ex lesklantje van vriendin van me. Gaat voor het eerst met de nieuwe pony springen ( dapper he, 1e x en meteen in meppel met een groene pony haha)

En 18 en 19 ga ik ook. heb nog 3 plekken over in de auto
ik ben van plan in meppel te blijven...misschien kan ik slaapplekken regelen en als de auto vol genoeg is, scheuren we wel heen en weer.
vrijdag is natuurlijk de puissance + ruiterbal en zaterdag natuurlijk de grote prijs....
Dus zeg het maar haha, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

En eigenlijk Llover en Ilzas, verwacht ik wel dat jullie nu meegaan he!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 20:46

Tuurlijk wij zijn wel in voor een feestje!!
Er staat toch nergens wat voor cursus? of ben ik nou blond?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 20:48

Cursus paardenfokkerij Llover, in het topic staat precies hoe en wat. Lijkt me heel interessant, ook als ze zelf niet wil gaan fokken.
Maar er zeggen er ineens een paar af en dan gaat het misschien niet door
Jammer dat je dan net moet werken Neel

MIsschien dat ik nog richting Meppel ga op vrijdag(en misschien ook het weekend), weet nog niet precies hoe ik dan zit met school en tentamens enzo
Ik ga iig niet rijden, we hebben het er wel over gehad op stal vorige week, maar we gaan toch maar niet

Ik moet om 10.54 uur dressuur rijden Lizzjuh. Dus 10.30 erop, moet daar vaak wel een eind lopen richting secretariaat enzo, wil er ongeveer half tien zijn dan kan ik mooi rustig aan doen. Ongeveer 1,5 uur rijden, dus zeg maar kwart voor acht van stal weg(relaxed eigenlijk, meestal is het met crossen 5 uur/half zes!).
Moet om 15.07 springen en geloof 15.27 cross. Daarna uitstappen, nakeuren en naverzorgen dus voor half vijf ben ik niet weg daar, prijsuitreiking ga ik niet vanuit met mijn dressuurkunsten dus daar hoef ik wsl niet op te wachten
Denk een uur of zes/half zeven weer thuis, maar dat kan ook best anders lopen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:19

lizzjuh14 schreef:
pff jij gaat tenminste nog wa leuks doen met school doen wij niet eens....
volegnds mij

ik heb zowen k*t school moet morgen om 8 uur melden

Stout geweest, Lizzjuh ?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:26

laaf moet vrijdag terug komen ze hebben een kreupel test ofzo gedaan en er is iets met zn hoef.
zn hoefzool is te doen ofzo en hij moet dus op speciale ijzers en waarscheinlijk heeft hij een slijmbeursontsteking maar dat konden ze niet goed zien op de foto vanwege de verdoving. daarom moet hij vrijdag terug. Dus duim ff mee voor me allemaal dat hij weer helemaal goed wordt.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:31

heb trouwens weer veel typfouten gemaakt haha sorry voor het ongemak

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:35

Dat geeft toch niet ? Gezien de omstandigheden...wat zwaar k*lote zeg... Komt toch allemaal wel weer goed ?
@gomir: jij zit ook lekker in de lappenmand met Otje ? Ook vervelend zeg.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:54

gomir schreef:
Cursus paardenfokkerij Llover, in het topic staat precies hoe en wat. Lijkt me heel interessant, ook als ze zelf niet wil gaan fokken.
Maar er zeggen er ineens een paar af en dan gaat het misschien niet door
Jammer dat je dan net moet werken Neel

MIsschien dat ik nog richting Meppel ga op vrijdag(en misschien ook het weekend), weet nog niet precies hoe ik dan zit met school en tentamens enzo
Ik ga iig niet rijden, we hebben het er wel over gehad op stal vorige week, maar we gaan toch maar niet

Ik moet om 10.54 uur dressuur rijden Lizzjuh. Dus 10.30 erop, moet daar vaak wel een eind lopen richting secretariaat enzo, wil er ongeveer half tien zijn dan kan ik mooi rustig aan doen. Ongeveer 1,5 uur rijden, dus zeg maar kwart voor acht van stal weg(relaxed eigenlijk, meestal is het met crossen 5 uur/half zes!).
Moet om 15.07 springen en geloof 15.27 cross. Daarna uitstappen, nakeuren en naverzorgen dus voor half vijf ben ik niet weg daar, prijsuitreiking ga ik niet vanuit met mijn dressuurkunsten dus daar hoef ik wsl niet op te wachten
Denk een uur of zes/half zeven weer thuis, maar dat kan ook best anders lopen.

naja ik wil best wel mee hoor lijkt me wel een keer leuk

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 07:55

Ilzas schreef:
[
Stout geweest, Lizzjuh ?
[/quote]

nee hoor!!! van de leraar mogt ik naar de wc en ik kom binnen met de halfe klas en we mogten ons meteen allemaal geen melden echt dom we waren nog niet eens te laat ofzo >;)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:59

ja het komt heus wel weer goed.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 12:36

jaaa alles komt heus wel weer goed vor ons allemaal..HEUS...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 13:33

Denise: Dat zjn geen hele slechte berichten iig. Hij zal wel een rond ijzertje krijgen en een eventuele slijmbeursontsteking geneest prima met wat rust.

Ilzas; Otje is alweer uit de lappenmand gelukkig! Heb hem gister weer even gereden en been houdt zich erg goed(is al sinds zaterdagavond weer mooi dun).

Lizzjuh: Gezellig! Weet je waar mijn paarden staan? Is het makkelijkste als je daar zelf naar toe komt, anders moet je een stuk eerder je bed uit (ik moet ook nog voeren en de trailer halen enzo )

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 16:26

gomir schreef:

Lizzjuh: Gezellig! Weet je waar mijn paarden staan? Is het makkelijkste als je daar zelf naar toe komt, anders moet je een stuk eerder je bed uit (ik moet ook nog voeren en de trailer halen enzo )

nee dat weet ik niet ik weet ook niet waar het is ofzo eigenlijk

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 16:27

Ik pb je wel even

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 17:19

ik heb het gezien me moeder wil me wel naar je toe brengen volgends mij hoe laat nmoet ik komen ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 20:35

Boe boe!
Mooi, dat is dan geregeld, feestje tijdens indoor meppel
ha ik ben ook weer eens jarig met ruiterbal, dubbel feest dus

En verdorie, ik heb de dinsdag van de Zuidlaardermakt een vroege dienst, geen Zuidlaren voor mij dus dit jaar :"(

Denise, hoop dat het snel goedkomt met Laaf, dit is zeker küt.

Oh en als het goed is, is woensdag 26 okt. de veulenveilig tijdens Hippische Week Dwingeloo, nog iemand intresse in vervoer?
( als ik me niet vergis, zou kunnen dat het de donderdag is, maar er staat me bij dat het altijd de woensdag was. )
Maar misschien scheur ik donderdag na mijn werk ook nog wel even heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:03

Ha en wie kwam ik vandaag tegen in de V&D in Alkmaar op de wc's
Mevr. Leijsen en Mevr. Bruin
Zo geestig. Mevr. Bruin herkende me niet

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 23:06

Waar je al niet heen moet rijden om mensen tegen te komen Ik heb dat soort dingen ook altijd

Ik heb 3 november mijn eindtoets farmacotherapie al(en eindtoets communicatie wsl ook die dag en de dag ervoor tentamen acute geneeskunde) dus ik moest me maar eens koest houden en aan de studie wijden eind oktober....
Wel komisch hoor, alles zat vol, maar je moet verplicht nog drie keer oefenen voor de toets. Dat kan ik in februari en mei doen Lijkt me heel zinnig

Lizzjuh; ik wil ongeveer kwart voor acht weg dus als je er dan iig bent is het prima. Hoeft je moeder ook niet zo vroeg op
Ik zal je mijn telefoonnummer ook nog wel even pb-en, voor als je verdwaald, ziek wordt of als er andere gekke dingen gebeuren
Heb je nog voorkeur voor bepaald beleg, ik gooi meestal wel wat brood in de auto, dan smeer ik wat meer

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:32

ha ik ben ook weer eens jarig met ruiterbal, dubbel feest dus
Wat leuk Neel....kunnen we inderdaad dubbel feest vieren hahaha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 22:51

Zeg dat nou niet zo hard!!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:58

Vandaag was laaf dus weer naar de vee arts geweest. Hij heeft geen slijmbeursontsteking.
Maar wel iets anders weet niet meer hoe het heet iets waar zn pees aan vast zit wat beschadigd is. Hij mag 3 maanden helemaal niks doen niet in de padock niet gek doen helemaal niks. alleen maar stappen. In januari moet hij weer terug komen om te kijken of het beter is geworden. Zal het rijden wel gaan missen denk ik straks kan ik het niet meer haha.
Nou ik ga Llover wel af en toe lief aan kijken

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:00

en er is hier weer gewoon niemand online. :'( jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 19:48

Jeetje Denise dat is mooi küt!
Sterkte ermee

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 20:03

Ach nee, arme Laaf en Linda en Denise... check ligament ofzo heet dat toch? Komt toch wel weer goed? Even geduld hebben... en Nik is ook heus wel een keertje voor je beschikbaar hoor.