Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Veeer schreef:ik had een vraagje: ongeveer 1,5 jaar geleden zijn alle pony's/paarden op mijn manege verkocht.![]()
ik hoorde dat een van hen naar een manege in utrecht is gegaan. hij heet(te) Pim en is een fjord van ongeveer 1,45 hoog. weten jullie of hij naar groenesteyn is gegaan??alvast bedankt. groetjes Veeer
Lisaa_ schreef:Nou Zimba is natuurlijk ook al bij Ank geweest, maar ik wil echt nog wel een keer een fotoshoot alleen dan wel in de zomerwant het is nu niet zo mooi buiten.
Suus__ schreef:Lisaa_ schreef:Nou Zimba is natuurlijk ook al bij Ank geweest, maar ik wil echt nog wel een keer een fotoshoot alleen dan wel in de zomerwant het is nu niet zo mooi buiten.
Als je wilt kan ik wel in de zomer komen
Lisaa_ schreef:Okeee.

Lisaa_ schreef:Haha, okee maar laat ik eerst maar even gaan duimen dat Zimba helemaal word goedgekeurd etc
Kijk ik daarna wel verder.
Heel erg gefeliciteerd

GEFELICITEERD! WELKOM BIJ DE CLUB!
spekkiejnfu schreef:Veeer schreef:ik had een vraagje: ongeveer 1,5 jaar geleden zijn alle pony's/paarden op mijn manege verkocht.![]()
ik hoorde dat een van hen naar een manege in utrecht is gegaan. hij heet(te) Pim en is een fjord van ongeveer 1,45 hoog. weten jullie of hij naar groenesteyn is gegaan??alvast bedankt. groetjes Veeer
nop, hij kan ook naar stal van brenk zijn gegaan?
Suus__ schreef:Super Lisa!
En de link in je onderschrift doet het niet

Suus__ schreef:*klikt*
Haha wat een grappige foto!
Is het Sindy of Cupido?

Niki_ schreef:Suus__ schreef:*klikt*
Is het Sindy of Cupido?
Cupido, doh
Die foto is echt lief
Suus__ schreef:*klikt*