als het goed is komt miranda weer naast fellow te staan zodra het veulen is afgespeend, dus deze box zal ook wel bezet zijn. maar er zijn nog genoeg boxen vrij hoor ook kleinere
Ik bedoelde idd de kleine box naast Fellow. Komt Unox daar in te staan?
@ Nevony : Heb jij gister in de loes van 7 tot 8 gereden? Ik reed om 8 uur mee, en ik dacht dat ik je zag staan, maar wist je niet helemaal te herkennen haha
jaah Ik zag jou ook samen met die mevrouw met een tink
Was echt leuk, Gullit was een beetje hyperactief, das opzich al heel bijzonder Toen gingen we later ook nog zonder zadel rijden en hij was nogal nat dus mijn ma kon mijn broek weer eens wassen hihi
Niet dat ik zelf interesse heb hoor , Maar om welk paardje gaat het?
@ Nevony : haha, oke nou dan zal ik je volgende x wel gedag zeggen, ik wist het niet zeker. En idd ik ben altijd samen met Chabo (die tink ). Romeo en Chabo zijn echt onafscheidelijk haha Ow lekker is dat he? zonder zadel rijden als die nat is?
ZIjn jullie ook samen op stal gekomen? Ik had die tinker namelijk nog nooit gezien die staat zeker binnen?
inderdaad, maar 't was wel heel leuk. Iedereen denkt altijd dat Gul niet lekker zit ofzo, omdat ie hoogopgooit weet ik het, maar hij zit juist heel lekker
nou vandaag mijn reservering van me box betaald, en gelukkig gedaan want er was nog maar 1 kleine box. dus he is nu op zekr noxie komt gezellig terug binnen nu en 2wkn. hihi.
@ Nevony: Nee ik stond er al vanaf 1 aug. Zij is een paar weken geleden gekomen. Ik kende haar eigenlijk helemaal niet hiervoor, maar onze paarden bleken elkaar erg lief te vinden