manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 23:35

Ja annemijn, ik moet om half 9 ook weer aan het werk, vandaar dat ik ook vroeg op ben!

Heej Bar is het gelukt met de intratuin???

Nou wat hebben jullie allemaal geshopt?
Ik heb een poef, limoengroen, voor 1 van de slaapkamers in mn nieuwe huisje.

Nou ben net klaar met werken, wel zwaar zo'n eerste werkdag weer, maar nog 1 weekje werken en dan heb ik een week vakantie en dan ga ik eens lekker voice mee naar het strand nemen...daar zijn we wel aan toe!!!

Tot morgen!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 11:28

Haha nel ik vermoede al wel dat je niet voor je hobby zo vroeg uit bed zou komen Tja school en werk moeten ook gebeuren hè!
Lekkr naar t strand! hoe neem je voice-je daar mee naar toe? rij je der heen of gooi je der in de trailer? (want het was tog zo dat het rittemse strand niet leuk was ofzo en dat je liever naar "ons" strand ging, maar dat dat weer zo'n heel end rijden was )

Nel een limoen groene? en waar is je Tink Pink dan? *haha neehoor, persoonlijk zou ik ook eerder voor een groene poef gaan dan voor een roze Roze staat meteen zo uhm.. Roze.
Tja wat hebben wij geshopt.. een hoop voer voor de cavia's, een paar geurkaarsen en drinktank voor de cavia's en dat was t wel gloof ik..
En zijn er nog mensen de stad in gegaan gister? (kijkt stiekem een beetje naar thirz & Mariek ) Was t gezellie? Nou volgende week ben ik er ook weer Bianz jij ging ook mee tog de 24ste? Je wil vast wel meerijden dan, uhm moeten we nog wel even een tijd afspreken wanneer ik voor je deur sta (ongeveer ) Nel als je mee gaat volgende week, mag je natuurlijk ook meerijden
Doegies

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 13:14

Ik was gisteren ook nog in de stad, het was behoorlijk uitgestorven in nationaal, maar het toffe type was er wel! En ik heb m nu ook eens even goed bekeken, tis wel een gave jongen! (kijkt naar Thirz of er nog iets is gebeurt....)
Maar het was zo rustig omdat er een of andere DJ in de Hooizolder was ofzo, in ieder geval dat hoorde ik!
Nou ik ga nu lekker paardrijden... duimen dat t droog blijft!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:10

Hoi

He thirz:..........LEUKE FOTO'S ZEG!!!!!!!!!

Nou ben gister naar het gala geweest, was wel leuk.
Net ben ik weer wezen rijden op voice, dat was echt weer toppie!
Nou annemijn, ik denk dat voice gewoon naar het ritthemse strand mee neem, want het vlissingse strand is wel leuker maar iets te ver.
Misschien ga ik nog wel eens een dag tochtje maken, maar dan moet het weer wat beter zijn!

Ik ga nu naar manege de zwaanhoek, want ik ga daar bixie wedstrijdjes jureren, dat mag met mijn opleiding, dus hadden ze mij gevraagd!

doei doei

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 16:56

Heee annemijn, jij rijdt toch op Scheldestad? Daar staat een pony die eerst op de Eendracht stond, Bijou heet ie, het is een vosje... Daar reed ik vroeger nog wel eens op!

Ik wil graag ook Shaar laten natekenen door Anne dr moeder, welke zou ik nemen?
Afbeelding
Afbeelding

Deze maar dan alleen dr hoofd:
Afbeelding

Ik denk dat ik maar gewoon nog nieuwe foto's ga maken!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 17:22

Nou Bar dat vosje ken ik niet hoor We hebben wel een ander vosje Beauty (die namen lijken een beetje op elkaar dus misschien..) Maar hoe zag hij er uit? Beauty staat bij ons nog niet zo heel lang trouwens, een maandje of 2? K kan wel even kijken of ik ergens een foto van de vosjes bij ons op de manege kan vinden, maar Bijou ken ik niet
uhm zelf vind ik de bovenste foto niet zo Bar, op de tekening heb je dan egt zo'n hangend hoofd uit de lijst hangen Maar de 2e en de laaste zijn wel leuk.

Citaat:
(kijkt naar Thirz of er nog iets is gebeurt....)

Kijkt ook naar thirz en vraagt zich het zelfde af

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:38

Euhm het is een merrie, ik schat 1.40m hoog en ze staat er sinds de zomervakantie...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 20:14

ow.. uhm ja ik denk beauty dan.. ik zal ff een foto zoeken hoor. ik heb er geen, maar miss dat ik er ergens hier op bokt 1 vind.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 20:34

Staat Bijou nu op scheldestad? Wat grappig, hij was echt een draak, maar zal nu zn wilde streken wel een beetje kwijt zijn. Kan me ook niet voorstellen dat ik er nog vaak ben afgevallen..haha!! En Bar: de 2e foto vind ik de leukste, heb je nog meer keus? Anders kan je Annemijn een fotosessie laten doen hoor !

Ben net thuis van werken, nu ben ik aardig gaar! 's Middags naar de kinderboerderij en de speeltuin in Goes geweest, konden de kids zich ook weer even uitleven! Ze hadden er een hele lieve jaarling staan, echt een kroeler, alleen de kids waren er bang van En na 10 minuten zaten er al 3 kinderen onder de modder, maar daar geven we niets om! (kregen wel rare reacties toen we een ijsje bij de Mac zaten te eten, hoe zou t komen??)

En voor de nieuwsgierige mensen: er is niets gebeurd...want hier komt het schokkende bericht: hij heeft dus al een vriendin! Wel weer een beetje jammer he, hij was echt een tof type!

Nou, morgen weer vroeg op om Nous te rijden, dus hopenlijk valt het weer een beetje mee. Tot sinas!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-05 20:58

Citaat:
En voor de nieuwsgierige mensen: er is niets gebeurd...want hier komt het schokkende bericht: hij heeft dus al een vriendin! Wel weer een beetje jammer he, hij was echt een tof type!

Nouja! een vriendin, hoe durft ie! Ach alles kan kapot tog? ( haha onze missie voor de 24ste) Wel jammer hoor thirz, opsich was er niet zo heel veel mis mee... Alleen die vriendin is een heel klein minpuntje! Nouja wie weet hè Thirz...

ow, die speeltuin en kinderboerderij daar zijn leuk (jaja, een hoop kinderfeestjes van mij zijn daar gevierd. eerst t ambachtscentrum, kaarsen maken of lepels of boekenleggers of andere stuf. En daarna nog even uitleven in de speeltuin! Toppie!) Ach en wat maakt een beetje modder nou uit! lekkr tog, is goed voor je huid zeggen ze, dus ook vast wel goed voor je kleren.

Bijou staat niet bij ons hoor, wel een beauty. De namen lijken wel een beetje opelkaar en de tijden kloppen ook ongeveer wel en de hoogte ook wel denk ik... Uhm even denken weet ik iets speciaals van der (moeilijk want rijden doe ik er nooit op en dus ook niet poetsen ofzo) Ow wacht, ze heeft een bles en tussen haar ogen heeft ze een soort van hap uit die bles. Er is dan een stukje wit wat meer naar de linkerkant van haar hoofd uitloopt zegmaar, buiten de rest van de bles. Hebben jullie niet nog een foto van bijou? dan kan ik even kijken of ik die herken. (heb in t scheldestad topic gevraagd naar een foto van beauty, want die heb ik zelf niet en hij stond ook nog niet in t topic) Misschien dat jullie na deze zeer heldere omschrijving (uhum ) de mogelijke Bijou wel herkennen.

Ik zal voor je duimen hoor Thirz! Je wil dus geen regen, geen sneeuw, geen hagel, een sonnetje.. nog meer wensen?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 23:49

ja bar de 1ste foto is niks, de 2de en 3de zijn wel lief/leuk!

Jammer Thirz, maar er lopen nog meer toffe types op de wereld, maar het is vaak zo dat ze al een vriendin hebben.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:04

Tuurlijk, we zoeken gewoon verder naar die toffe types

Zo, heb lekker paardgereden vanmorgen, was prima weer, goed geduimd hoor Annemijn! Heb wel steeds op het voetpad gereden, want het ruiterpad was echt te blubberig! Nu spring ik ff onder de douche. Doeidoei

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-05 17:41

Asseblief Thirz! Mag ook wel eens tog een ritje zonder hagel, regen of iets anders leuks, tog?
*foei thirz, je mag als ruiter niet op t voetpad rijden Vooral in de zomer wil je nog wel eens wat boze wandelaars tegen komen die dat beweren, maarja wat moet je anders Je paard tot zn knieen de blub in sturen? En als ze der last van hebben duiken ze zelf het ruiterpad maar op
(van de zomer hadden we wel een keer een hele boze meneer, die dreigde met allerlei telefoontjes naar de politie en weet ik t wat, omdat ie een mep met de zweep in zn gezicht had gehad . Ik reed samen met een ander meisje buiten in de berm naast het fietspad (te paard) en die man fietste langs, net op t moment dat zij haar paard een tikje gaf: Klets in zn gezicht! *oeps!* )

Citaat:
Tuurlijk, we zoeken gewoon verder naar die toffe types
opzoek naar het toffe type zonder vriendin! (mét alle andere aspecten van jullie toffe type lijstje!)

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 19:35

Nou ik heb ook super gereden vandaag.
Voice had veel zin, ik ging een rondje buiten, was al weer een tijdje geleden, dus we gingen heeeeeeeeeeeeeeel hard......

Maar was wel even leuk.

Nou ik weet het al voor a.s zaterdag, ik ga niet mee, want mijn ouders vinden dat niet kunnen, maar daar heb ik geen moeite mee, ik moet de volgende ochtend weer om half 10 in de kerk zitten, voor de kerstdienst.
Dus een andere keer tot 4 uur, is beter zodat ik de volgende zondagochtend wat langer kan slapen.

Verder wens ik jullie wel veeeeeel plezier!

Nou ik ga zo even in mn huisje kijken, of er nog wat te verven of te breken valt.

doeiiii

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 16:07

Nou Nel, er komen nog genoeg stapavonden he! En de hooi houden we ook nog steeds in de planning, komt goed! Moet je zaterdag ook toevallig werken? Anders wens ik je alvast hele fijne kerstdagen

Vanmorgen een kijkje genomen in de Kubus, het wordt nu echt mooi. We hebben gevraagd of ze ook nog een stuk muur eruit kunnen breken, zodat wij de kids in de gaten kunnen houden, dus het is een hele verbouwing in het huis! Er zijn ook gewoon 12 slaapkamers in dat huis, dus moet lukken met 6 kids he!

Nou, ik ga nog ff kerstshoppen, moet nog iets voor mn vader hebben, maar die weet nooit iets.....erg moeilijk! Doeg!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-05 20:28

Tja, vaders en kadoos, altijd lastig suc6! of uhm.. is t gelukt Thirz met je kado? wat is t gworden? (gloof dat je t hier wel kan vertellen, denk niet dat je vader vaak op bokt zit te koekeloeren )

Wel jammer hoor Nel.. Nouja volgende keer beter dan, en we gaan idd gwoon nog een keertje naar de hooi

Zeg Thirz, je kan ook niet muren blijven slopen in een huis hoor Een keertje zal je tog om een muur heen moeten buigen om je kids te kunnen zien Tja en die 12 slaapkamers.. past net! iedere kid een slaapkamer en een kamer om zichzelf in te kunnen verstoppen voor de leiding! Heerlijk zo'n grote Kubus

Citaat:
Moet je zaterdag ook toevallig werken? Anders wens ik je alvast hele fijne kerstdagen

Ik wens je ook alvast fijne kerstdagen! Geniet ervan, want het is je enige kerst die je hebt dit jaar

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:37

Zaterdag ben ik vrij, dus jullie ook fijne kerstdagen, veel plezier zaterdag!
Heel het weekend gourmetten, dus dat komt wel goed!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 12:02

lekkr gourmetten! jammie! veel plezier!
nou, hier is dan de foto van Beauty Nathalie heeft deze week nog wat foto's van wat paardjes gemaakt:
Afbeelding
en? kunnen jullie ongeveer zien of t Bijou is?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 12:24

minka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:45

Beauty is inderdaad Bijou, ik heb dat verhaal al een aantal keer gehoord op de manege, haha! En daar waar ze vandaan kwam, kon ze heel hard bokken enzo en was ze best stout. Niemand van de manege kon van de zomer geloven dat het om dezelfde pony ging, maar nu komt ergens de echt Beauty (Bijou) toch naar boven, want af en toe kan ze leuke sprongen maken, haha!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:27

Kvind het wel zonde, dat beest loopt al minstens 20 jaar in de lessen mee en dan verkopen ze dr! Ze hadden dr beter een lekker pensioen kunnen geven, maarja alles draait ook altijd om geld :S!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 16:20

Grappig dat het toch om dezelfde pony ging! Ze is ook nog geen steek veranderd! Hoe oud zal ze nu wel niet zijn?

Pff, voel me echt bagger vandaag, dus ga zo lekker mn bedje in en dan hoop ik dat het niet erger wordt zo voor de feestdagen! Heb ook nog steeds een kleding-crisis, dus moet morgen ook de stad nog even in

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:29

Bij ons op de manege zeiden ze dat Beauty (Bijou) pas 15 was maar daar klopt dus niets van?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:47

Nee dat kan dus echt niet! Want mijn nicht heeft er ook nog op gereden en die reed 2 jaar eerder als ik, dus ze stond sowieso al 14 jaar op de Eendracht. En volgens mij was ze dr toen ook al wel een paar jaar! Tis zonde, arm beestje!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:25

Nou dan mogen ze op scheldestad wel eens de echte leeftijd vertelllen!
op ponyhof was er toen ik daar werkte een pony-tje van 43 jaar, maar die is nu dood. Was beter.
Hij was wel al met pensioen, maar hij stond daar nog wel. hij was een manolito pony-tje...

Heej Minka, is dat jou fjord op de foto bij je naam???

Nou doei weer!