Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tja school en werk moeten ook gebeuren hè!
)
Roze staat meteen zo uhm.. Roze. 
) Was t gezellie? Nou volgende week ben ik er ook weer
Bianz jij ging ook mee tog de 24ste? Je wil vast wel meerijden dan, uhm moeten we nog wel even een tijd afspreken wanneer ik voor je deur sta (ongeveer
) Nel als je mee gaat volgende week, mag je natuurlijk ook meerijden
We hebben wel een ander vosje Beauty (die namen lijken een beetje op elkaar dus misschien..) Maar hoe zag hij er uit? Beauty staat bij ons nog niet zo heel lang trouwens, een maandje of 2? K kan wel even kijken of ik ergens een foto van de vosjes bij ons op de manege kan vinden, maar Bijou ken ik niet 
Maar de 2e en de laaste zijn wel leuk. 
Citaat:(kijkt naar Thirz of er nog iets is gebeurt....)
!
En na 10 minuten zaten er al 3 kinderen onder de modder, maar daar geven we niets om! (kregen wel rare reacties toen we een ijsje bij de Mac zaten te eten, hoe zou t komen??)Citaat:En voor de nieuwsgierige mensen: er is niets gebeurd...want hier komt het schokkende bericht: hij heeft dus al een vriendin! Wel weer een beetje jammer he, hij was echt een tof type!
haha onze missie voor de 24ste) Wel jammer hoor thirz, opsich was er niet zo heel veel mis mee... Alleen die vriendin is een heel klein minpuntje! Nouja wie weet hè Thirz...
(jaja, een hoop kinderfeestjes van mij zijn daar gevierd. eerst t ambachtscentrum, kaarsen maken of lepels of boekenleggers of andere stuf. En daarna nog even uitleven in de speeltuin! Toppie!) Ach en wat maakt een beetje modder nou uit! lekkr tog, is goed voor je huid zeggen ze, dus ook vast wel goed voor je kleren. 
) de mogelijke Bijou wel herkennen.
Vooral in de zomer wil je nog wel eens wat boze wandelaars tegen komen die dat beweren, maarja wat moet je anders
Je paard tot zn knieen de blub in sturen? En als ze der last van hebben duiken ze zelf het ruiterpad maar op
. Ik reed samen met een ander meisje buiten in de berm naast het fietspad (te paard) en die man fietste langs, net op t moment dat zij haar paard een tikje gaf: Klets in zn gezicht! *oeps!* )Citaat:Tuurlijk, we zoeken gewoon verder naar die toffe types
opzoek naar het toffe type zonder vriendin! (mét alle andere aspecten van jullie toffe type lijstje!)
suc6! of uhm.. is t gelukt Thirz met je kado? wat is t gworden? (gloof dat je t hier wel kan vertellen, denk niet dat je vader vaak op bokt zit te koekeloeren
)
Nouja volgende keer beter dan, en we gaan idd gwoon nog een keertje naar de hooi
Een keertje zal je tog om een muur heen moeten buigen om je kids te kunnen zien
Tja en die 12 slaapkamers.. past net! iedere kid een slaapkamer en een kamer om zichzelf in te kunnen verstoppen voor de leiding! Heerlijk zo'n grote Kubus 
Citaat:Moet je zaterdag ook toevallig werken? Anders wens ik je alvast hele fijne kerstdagen
Geniet ervan, want het is je enige kerst die je hebt dit jaar
jammie! veel plezier!
Nathalie heeft deze week nog wat foto's van wat paardjes gemaakt: 

)
maar daar klopt dus niets van?