bent...! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bent...!
Een lading sneeuw.Citaat:een Lady sneeuw over je heen?!
...dus doen we dat ook niet!!! elady schreef:Ze hebben die nieuwe dekjes van HH natuurlijk...die curly-dekjes voor 13,50..maar ik mag NIET naar mr.ed...dus doen we dat ook niet!!!
....ik ga NIET, NIET, NIET, NIET.
het schaapje mag ook nog even wachten, eerst die rekening van de DA maar eens afwachten. Evita liep weer helemaal goed gisteren!!
alleen nu is ze gisteravond weer flink in haar rug gebeten (niet door Ko hoor
), precies op de plek van het zadel, dus ik hoop maar dat het niet weer zo'n bult wordt als de vorige keer
elady schreef:oeeehhhhhh........ik ga NIET, NIET, NIET, NIET.
(wel vertellen wat je gekocht hebt hé)
Hoe bevalt je rambo-pad eigenlijk?
Ireentjuh schreef:alleen nu is ze gisteravond weer flink in haar rug gebeten (niet door Ko hoor), precies op de plek van het zadel, dus ik hoop maar dat het niet weer zo'n bult wordt als de vorige keer
Weer even zeuren bij John voor andere bovenluikjes
)
elady schreef:Ik heb ook besloten even niks voor Lady te kopen...maar die dekjes zijn zo mooi. Ik heb er genoeg...vinden jullie ook niet.
Stuk of 6 à 7. Kan ze toch niet allemaal te gelijk gebruiken (ahh...ga op mijn moeder lijken)
Vraagje: ben me aan het orienteren op een nieuwe stal, maar wat zijn de gemiddelde kosten bij jullie? Is voer inbegrepen of halen jullie dat bij de Maasmond?
Vind het eigenlijk nog wel meevallen...jullie?Citaat:6 a 7 dekjes????? ik denk dat ik er nog wel een beetje meer heb
elady schreef:Vind het eigenlijk nog wel meevallen...jullie?Citaat:6 a 7 dekjes????? ik denk dat ik er nog wel een beetje meer heb
Oke...ik ga volgende maand wel weer een keertje naar mr.ed
Heb deze week net een nieuwe deken gekocht voor mijn dame.
Ohh..dat valt wel mee dan. Moet je zelf aangeven welk voer jij wilt en dat bestellen jullie dan/
)
weet wel dat ik iedere kleur die ik leuk vind al heb
dubbele kleurtjes hoef ik niet
ik wil alleen nog een mintgroen dekje, maar dat komt nog wel een keer
.......maar ik ben wel blij, hoor!

) Ik kon goed merken dat Mike hem een paar x had gereden (na laatste les, maandag, had ik Ko niet meer gereden)
Ben echt benieuwd wat Steffi zal zeggen, hoop dat ze toch wel verschil merkt.. met rijden merk ik het zeker, en in de omgang is hij ook wel iets liever geworden, nog niet helemaal zoals hij was maar het gaat wel de goede kant op!
Ben nu gelukkig blijven zitten en heb geen bokpartij gehad
Nu heb ik lekker 3 pads voor Ko, aangezien Steffi toch wel aanraadde om hier mee te rijden.. 3 pads maar wel dubbelzijdig te gebruiken.. Nu wil ik echt geen dekjes meer kopen hoor