Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:06

Jaja, je verf uit laten groeien....dat duurt te lang, zo snapt niemand dat je Blond bent...!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:12

Nee ik blondeer t niet. I'm a blond undercover.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:21

O.K. dan! Weet je wat ik undercover ben?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:34

Ik heb een vermoeden maar laat ik dat maar niet hardop zeggen Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:15

Citaat:
een Lady sneeuw over je heen?!
Een lading sneeuw.
Tja...waar het hart vol van is, loopt de mond van over Clown

Ze hebben die nieuwe dekjes van HH natuurlijk...die curly-dekjes voor 13,50..maar ik mag NIET naar mr.ed Zij zijn groot en ik is klein! ...dus doen we dat ook niet!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:23

elady schreef:
Ze hebben die nieuwe dekjes van HH natuurlijk...die curly-dekjes voor 13,50..maar ik mag NIET naar mr.ed Zij zijn groot en ik is klein! ...dus doen we dat ook niet!!!

ik ga dalijk naar Ed toe, samen met Eefje!! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:26

oeeehhhhhh.... Huilen ....ik ga NIET, NIET, NIET, NIET.

(wel vertellen wat je gekocht hebt hé)

Hoe bevalt je rambo-pad eigenlijk?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:29

haha ik heb voor mezelf besloten dat ik even geen dekjes meer nodig heb Haha! het schaapje mag ook nog even wachten, eerst die rekening van de DA maar eens afwachten. Evita liep weer helemaal goed gisteren!! Haha! alleen nu is ze gisteravond weer flink in haar rug gebeten (niet door Ko hoor Knipoog ), precies op de plek van het zadel, dus ik hoop maar dat het niet weer zo'n bult wordt als de vorige keer Nagelbijten / Gniffelen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:29

elady schreef:
oeeehhhhhh.... Huilen ....ik ga NIET, NIET, NIET, NIET.

(wel vertellen wat je gekocht hebt hé)

Hoe bevalt je rambo-pad eigenlijk?

Ik ga een schaappie kopen lamsvelonderlegger en een zak peen.. verder wil ik eigenlijk niets kopen Schijnheilig

Die rambo-pad krijg ik waarsch vandaag of morgen... de ontvangst van betaling duurde beetje lang (ze had het gisteren nog niet binnen, terwijl het bij mij vorige week maandag al is afgeschreven) Ze zou gisteren de pad versturen omdat ze gelukkig vertrouwd op mijn woord dat ik het echt heb overgemaakt Ja

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:31

Ireentjuh schreef:
alleen nu is ze gisteravond weer flink in haar rug gebeten (niet door Ko hoor Knipoog ), precies op de plek van het zadel, dus ik hoop maar dat het niet weer zo'n bult wordt als de vorige keer Nagelbijten / Gniffelen

Nee dan was't je eigen schuld geweest Haha! Weer even zeuren bij John voor andere bovenluikjes Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:35

Ik heb ook besloten even niks voor Lady te kopen...maar die dekjes zijn zo mooi. Ik heb er genoeg...vinden jullie ook niet.
Stuk of 6 à 7. Kan ze toch niet allemaal te gelijk gebruiken (ahh...ga op mijn moeder lijken Clown )

Vraagje: ben me aan het orienteren op een nieuwe stal, maar wat zijn de gemiddelde kosten bij jullie? Is voer inbegrepen of halen jullie dat bij de Maasmond?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:35

Gisteren kon ik eindelijk het zadel van Ko weer halen (voor de 2e x), maar ik moest werken dus John ging hem halen.
Blijkt hij dus weer niet goed te zijn Boos!
Dus Marieke en ik snelsnel na mijn werk met de auto naar Van Rijs, stonden we nog een stukje in de file, dus pas na 18.15 stonden we voor de winkel.. gelukkig was er nog een verkoopster en die heeft Jan van Rijs gebeld zodat ik eea kon uitleggen (lage wrong nog steeds keihard en bijna niet te buigen) Heb zeker 15 minuten met die man aan de lijn gezeten..blablabla...die vrouw zag gelukkig ook wel wat het probleem was.. dus zadel voor de 3e x achtergelaten en nu maar hopen dat het zadel wel goed wordt aangepast... Nagelbijten / Gniffelen

1 ding weet ik wel zeker, ik ga echt nooit meer naar Van Rijs.. zeker niet om mijn zadel aan te laten passen.. Hamer

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:37

Getver....in 1x goed zijn zal wel leuk zijn idd!

Jahoor..het sneeuwt. Ik heb zo'n #%#@$^&*&$% hekel aan de winter.
Altijd koud, regen, sneeuw, bak bevroren etc.
Ik wil de zomer, lekker 's avonds rijden als het 17 graden is, overdag naar het strand of werken...ik begin alvast met de zomerdans Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:39

elady schreef:
Ik heb ook besloten even niks voor Lady te kopen...maar die dekjes zijn zo mooi. Ik heb er genoeg...vinden jullie ook niet.
Stuk of 6 à 7. Kan ze toch niet allemaal te gelijk gebruiken (ahh...ga op mijn moeder lijken Clown )

Vraagje: ben me aan het orienteren op een nieuwe stal, maar wat zijn de gemiddelde kosten bij jullie? Is voer inbegrepen of halen jullie dat bij de Maasmond?

6 a 7 dekjes????? ik denk dat ik er nog wel een beetje meer heb Bloos

Kosten stalling vanaf € 150 excl stro/brok en vanaf € 185 incl stro/uitmesten maar wel excl brok. (zodat je zelf kunt kiezen welk merk, hoeveel e.d.)
Voer bestel ik ergens in Alphen? dat wordt 1x per 2 weken bezorgt (Havens, Pavo, Equiral) maar je kunt/mag ook zelf voor je brok zorgen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:43

Citaat:
6 a 7 dekjes????? ik denk dat ik er nog wel een beetje meer heb
Vind het eigenlijk nog wel meevallen...jullie?
Oke...ik ga volgende maand wel weer een keertje naar mr.ed
Heb deze week net een nieuwe deken gekocht voor mijn dame.

Ohh..dat valt wel mee dan. Moet je zelf aangeven welk voer jij wilt en dat bestellen jullie dan/

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:46

elady schreef:
Citaat:
6 a 7 dekjes????? ik denk dat ik er nog wel een beetje meer heb
Vind het eigenlijk nog wel meevallen...jullie?
Oke...ik ga volgende maand wel weer een keertje naar mr.ed
Heb deze week net een nieuwe deken gekocht voor mijn dame.

Ohh..dat valt wel mee dan. Moet je zelf aangeven welk voer jij wilt en dat bestellen jullie dan/

Ja joh, valt best mee hoor, die 6/7 dekjes, er kunnen er best nog wel een paar bij Haha!

De meeste paarden staan op Havens, 1 op Equirall en 1 op Pavo.
Gewone brokken heb ik wel op voorraad, maar mueslies/slobbers bestel ik alleen nog maar op aanvraag (gebeurde nl wel eens dat ik slobber/muesli had besteld en had liggen en dat diegene ineens was gestopt met geven.. zat ik met die zakken.. dat doe ik dus niet meer Knipoog )

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:47

Ik heb geen idee hoeveel dekjes ik heb *LOL* weet wel dat ik iedere kleur die ik leuk vind al heb Lachen dubbele kleurtjes hoef ik niet Tong uitsteken ik wil alleen nog een mintgroen dekje, maar dat komt nog wel een keer Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:06

Ik heb nog niet alle kleurtjes die ik wil hebben...dus op naar mr.ed Haha!
Het valat best mee 6 dekjes. Heb wel nog andere dekjes van die eigenaresse die ik wel eens gebruik. Die heeft er ook een stuk of 5 a 6..dus dan zit ik op 11 dekjes die ik kan gebruiken..pff..kunnen er nog wel een paar bij.

Wil nog een seagras, lichtblauwe en euuhh..koeienprint (nee...das een grapje...dat vind ik zulke achtelijke dingen..sorry voor de gene die ze wel heeft)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:09

Ik heb drie dekjes, allemaal GROEN .En een mooie ROYAL BLUE Poly Pad.

Arme ik.... Huilen .......maar ik ben wel blij, hoor!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:13

Jippie!!!!!
Mijn rambo-pad is net binnengekomen!! *o/*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:31

Super...senl er mee aan de slag en wel even showen natuurlijk Clown

Ik ben naar mijn dame Doei!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:18

Zucht...helemaal moe en voldaan van de les! Lachen

Voor het rijden Ko en Diddle in de paddock gezet, dat ging er behoorlijk heftig aan toe.. dus maar even gelongeerd voor ik ging zadelen. Clown

Tijdens de les had ik Ko goede stukken nageeflijk en in een goed tempo. Die nageeflijkheid ging vrij makkelijk (was nog niet constant, maar ging echt goed Ja ) Ik kon goed merken dat Mike hem een paar x had gereden (na laatste les, maandag, had ik Ko niet meer gereden)
Ko ging echt lekker Lovers Ben echt benieuwd wat Steffi zal zeggen, hoop dat ze toch wel verschil merkt.. met rijden merk ik het zeker, en in de omgang is hij ook wel iets liever geworden, nog niet helemaal zoals hij was maar het gaat wel de goede kant op!

Heb zowieso weer een overwinning voor mezelf.. heb nl gereden terwijl Warenko werd gelongeerd.... voor degenen die het vergeten zijn.. de laatste keer belandde ik op de betonplaten Ach gut Haha! Ben nu gelukkig blijven zitten en heb geen bokpartij gehad Tong uitsteken

Eef en ik zijn trouwens naar Van Rijs geweest, hebben het zadel weer opgehaald. Lage wrongen zijn nu weer goed buigbaar, er zit nog wel ietsjes verschil in links en rechts, maar niet veel meer.. ik laat het dus maar zo! Ko reageerde trouwens goed op het zadel, totaal niet chago of trapperig (gisteren nl wel) dus ik denk toch dat hij missch spierpijn heeft gehad? Verward

Bij mr.Ed heb ik trouwens alleen een zak peen gekocht, want schaappie die ik wilde hadden ze niet meer.. en bij Van Rijs hadden ze hem wel, dus toch maar daar gekocht (ed zou hem pas over ca 2 weken of langer krijgen)..
en ik heb er nog een supergaaf (rambo)pad bij gekocht Wow! Nu heb ik lekker 3 pads voor Ko, aangezien Steffi toch wel aanraadde om hier mee te rijden.. 3 pads maar wel dubbelzijdig te gebruiken.. Nu wil ik echt geen dekjes meer kopen hoor Knipoog

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:56

Fijn dat de les zo goed ging OK dan!
En met Warenko ernaast.... ik doe t je niet na Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:05

Lekker anous, goede inkopen gedaan dus!!!

Morgen zal ik even een foto maken van Lady d'r nieuwe deken. Heb van een stalgenoot ook nog een zweetdeken gehad (een ruitje). Zij gebruikte hem niet, had hem 3x gebruikt ofzo! Staat Lady heel goed.

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:05

Tos haar nieuwe regendeken is vandaag ook binnen gekomen. Ik vind hem niet echt mooi (blauw met paars) maar hij past goed en was lekker goedkoop. Ik zal het weekend even foto's schieten.

Ik was vanavond op stal, hadden ze net een van de honden in laten slapen. Ik wist dat het er aan zat te komen, het beest was er ook echt aan toe, maar toch moest ik wel even slikken. Het is zo leeg, nooit meer Laika die in de weg loopt en ligt.