Uhm Simone en Robin (weet niet of je die kent) hebben al gereserveerd geloof ik
Jij al gereserveerd? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij al gereserveerd?
Citaat:Bij mij precies hetzelfdeMoet ook eerst overleggen met de andere vijf welke weken we gaan
Hoop beter dan ik
Tivara dacht, yes, selectieeee
Spoken hier Spoken daar
Heel fijn
En mijn moeder heeft me voorgeleden
Maargoed.. Ik was niet ontevreden..
173 dus kan erger
Hoezo moet ik door de hoek? Ik vind die hoek helemaal niet mooi. Tja de ouwe heer is een beetje een clown, en ach ik moet erom lachen en dat helpt dus helemaal niet
voor mij dus ook 173
maargoed..
*verwacht aplaus
*
Lang niet gezien zeg! Ik dacht dat jij gestopt was met bokt..
Maarjaa, gezellig dat je er weer bent

het gaat best lekker
k was inderdaad weg, maar ik miste nogal wat klantjes via kathographics 
Dus geduld geduld geduld
maarjaa.. _Jitske_ schreef:Hier ben ik ook weer

Was echt super!
Lekker even gecrost, Tivara zich even uitgeleefd!
Whaha.. Heerlijk was 't echt waar
Met Krick 1x gedaan nu, die vind het ook helemaal geweldig
Toen ik haar net had ging het goed, maar ik croste erg veel buiten, zeker op de hei, eigenlijk altijd..
Dus toen dacht Tivara hei = crossen. En daar was ik het op sommige momenten niet mee eens dus dan hield ik haar tegen.. En dan was Tivara boos dus dan kon ik kiezen, of we ging bokkend/steigerend weer terug naar de parkeerplaats (dat al die mensen staan te kijken van Ohhh
en dan hun fototoestel pakken..
) of ze pakte het bit vast en ging toch crossen..
Enja, wat doe je eraan als je paard z'n bit vast heeft, inderdaad niet veel..
Dus dan was ik meestal een beetje boos, waarop mevrouw het wel weer genoeg vond voor vandaag dus alsnog omdraaide en zelf terug naar de trailer ging
Heerlijk die paarden soms! Maar gelukkig is mijn remweg van tegenwoordig geen kilometer meer maar red ik het op een erg klein stukje
" Maargoed..
Wil ik helemaal niet..