Haha Linn, omdat het openbaar vervoer is, en iedereen daar altijd last van heeft :p
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-12 17:55
_Lucy schreef:
oke leuk! hihi toch wel beetje leuk op je stage dus?
Ja super! Ga er wrs ook weekendje/vakantiebaantje doen!
kim345
Geplaatst: 30-03-12 19:33
Maren schreef:
Hij is net gegaan, binnen 5 minuten was hij weg! Hij was al 18 jaar, en gewoon 'op'. Hij at niet goed meer, bloedde ineens dus we hebben hem maar laten gaan..
Nou die Tango is wel een leuk paard! Hijs egt grooot, voelde me echt een dwerg als ik ernaast stond Hij mag iets vetjes kwijt maar verder heeft die een erg mooie bouw vind ik. Qua rijden is die nog heel erg zoeken, qua tempo en houding. Gaat die opeens heel langzaam enzo en dan krijg ik hem moeilijk weer vooruit. En mag hem niet met zweep rijden omdat die daar schijnbaar best schieterig van wordt. En de galop is nog erg moeilijk, maar met wat oefening wordt het denk best een leuk/goed paard.
En nog een leuk nieuwtje, ik heb weer een inschrijfformulier voor de zitcompetitie gekregen, we gaan weer mee doen dus
EllaBellaah
Geplaatst: 31-03-12 19:58
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 31-03-12 20:00
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt
_Linn_
Geplaatst: 31-03-12 20:13
Edit: Oh grapje laat maar, heb het al gevonden tussen me berichten.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 31-03-12 20:42
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 31-03-12 22:14
x
Oh leuk Maren!! Ik heb nog steeeds niks voor Spanje, baal dr wel van want wil me er gewoon op kunnen verheugen! Heb vanavond een mail gestuurd naar een stal. Ging gewoon googlen op stallen en deze zag er wel mooi uit dus heb gewoon gemaild.... wil ook zulk positief nieuws!
Jeej weer afgevallen deze week! Ben nu totaal 2.8 kilo afgevallen in 5 weken. Zo lijkt het niet veel, maar ik heb liever dat het wat langzamer gaat want dan komt het er ook minder snel weer aan.
Ik snap het niet meer hoor... Punky is dood... Binnen 2 weken heb ik 2 konijntjes moeten laten gaan. Punky was pas 4 jaar, ze leek de afgelopen week zo opgewekt en helemaal happy met haar nieuwe hok...
ik snap echt niets van die 1 april grap, het schijnt dat er ergens op de nieuwsredactie dingen staan waardoor je punten krijgt en weet ik het ik snap er echt niets van hahahaha
Maatje ? Vecht vriendinnetjes door het gaas heen waren het haha. Sinds ze dat grote hok heeft en Pucky als buurvrouwtje kreeg ging het super met haar! Binnen een paar dagen had ze de hele bodem omgespit zoals ze dat altijd doet als ze last van lente kriebels heeft, was jolig door het hok heen aan het springen zoals happy baby konijntjes dat altijd doen... Gisteren nog lekker van een tak van de appelboom gegeten die ze een paar keer per week krijgen, al 100 jaar lang..
owww ik dacht dat ze maatjes waren haha! oo wat raar dan ...
EllaBellaah
Geplaatst: 01-04-12 12:34
Youmy, Pucky en Punky zaten allemaal apart in een eigen hok. Vorig jaar was Dinky nog het maatje van Punky, maar die is in mei overleden. Het is onwaarschijnlijk dat ze die nu 'pas' mist, aangezien het een konijn is weet ze niet eens meer dat ze ooit een vriendje had.
Nou is alleen Pucky nog over... De oudste van allemaal blijft als laatste over. Ik durf niet eens naar dr toe te gaan aangezien ik dan Punky zie liggen, ik ben nu alleen thuis en mijn moeder komt straks pas hierheen.
Ik heb Punky wel vast verteld dat ik dit echt een klo*te 1april grap vind, maar zelfs toen sprong ze niet meer overeind.
_Linn_
Geplaatst: 01-04-12 15:03
Britt_Sisi schreef:
ik snap echt niets van die 1 april grap, het schijnt dat er ergens op de nieuwsredactie dingen staan waardoor je punten krijgt en weet ik het ik snap er echt niets van hahahaha