Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emytje schreef:In de wei rijden daar ben ik eerlijk gezegd niet zo fan van...
Maar die nieuwe waar Judith op reed is een pony, een schimmel met bruine vlekjes (hoe heet die kleur ookal weer?).
Ik denk het. Hij blijkt dus toch gevoelig voor emotionele chantage
Juut schreef:Heb de mijne aan werk uitgeleent, maar het is een echte pippi lankous-paard![]()
Emy; Ascot was idd rustig, verbazingwekkend, gewoon!
Werkelijk als het voorjaar wordt is hij een beetje knetter
Daar hebben de manegepaarden nou ook last van
Maar hoeveel kilometer per uur hebben Maike en RB gehaald?
)
Vorig jaar heb ik een demostratie gezien van zo'n vliegenier gezien. Stond helemaal te kwijlen met m'n digi, maar wij mochten beestje niet aaien
Emytje schreef:Ik heb het einde van het topic dat op slot is gegaan net nog eventjes gelezen. Jammer dat ik er niet meer op mag reageren, mn handen jeuken toch wel een beetje hoor!![]()
Rare mensen zitten er op Bokt 
), een Oehoe (die op commando geluid kon maken) en nog een hele jonge raaf. Die laatste mocht trouwens niet geaaid worden,want dan bleef er niet veel meer van je vingers over. De andere vogels heb ik wel geaaid en ze zijn lekker zacht! Ik heb ook de snavel van de Oehoe geaaid, ik wilde even voelen hoe dat aanvoelde. Ik dacht dat het heel koud zou zijn, maar het was heel warm, een beetje zoals onze huid eigelijk. Best vreemd.