Ik wss wel want heb examen ergens in mei, en verwacht niet dat ik herexamens moet doen, ben niveau gezakt dus als ik een beetje m'n best doe moet het goedkomen.
moeten gwn week doen wanneer iedereen kan, week 29 of 30?? Weet ook niet of iedereen dan vakantie heeft..
en week 28 komt bij mij thuis het beste uit, week 29 of 30 gaan wij altijd op vakantie...
Datjaa
Geplaatst: 05-12-11 23:20
Heeeeeelp, heb morgen theorie-examen autooo! Ben nu allemaal oefenexamens aan het maken, dat slaag ik weer voor een paar, en dan ben ik weer gezakt, naaaah.
Haha, zag deze zonet in het Loesje topic
Btw, wat een mooie surprise Cait! Wij hebben niet echt aan sinterklaas gedaan, dus hoefde dit jaar geen surprises te maken en te dichten Al heb ik toch wel een paar leuke cadeautjes gekregen!
Heb gister Lin weer even gereden, gaat steeds beter! Gister ging echt wel even lekker! Toen ik voor de eerste x op Lin zat, was ze eig constant aan het sterrenkijken Toen ging het in stap steeds beter (stukjes), ontspande ze meer, werd beter nageeflijk. Maar in draf ging die kop dr weer meteen op De volgende keren was ze in stap eigenlijk constant wel goed ontspannen aan het lopen, maar in draf kwam er weer veel meer spanning bij. En gister, was ze in draf (stukjes) mooi aan het lopen! En aan het eind eigenlijk constant in zowel stap als draf fijn in de aanleuning Oh ja, we gaan beter!
en fijn zeg van dat rijden. Dakar gaat ook erg lekker. Eerste keer aangalloperen als ik aan het rijden ben gaat hij even hard maar de keren daarna heel rustig en beheerst. Hij wordt al wat sterker verder is hij hartstikke braaf nogsteeds, rijd ook gewoon lekker zonder zweep of sporen, heb er zo'n hekel aan om een zweep in mijn hand te hebben. Hij gaat nu ook veel meer ontspannen, vorige week eerst gelongeerd voordat ik erop ging omdat mijn moeder met jip bezig ging en dan is het niet zo fijn als hij hard gaat. Maar toen ging die op z'n bek. Hij liep gek te doen en om te kijken naar bonny die nog in de wei stond en naar jip die aan het rennen was aan de longe xD ik hoorde keihard boef xD lag die daar te spartelen
redbutton
Geplaatst: 06-12-11 16:56
Emmalakkie schreef:
Leuk cait!
En nee loes, we zijn ook geen grote kring he
uhm wij ook niet in vergelijking met oost-brabant maar er worden er toch (vooral in de L) veel afgevaardigd
dankje wel dat jullie allemaal van mij houden
suikermeisje
Geplaatst: 06-12-11 16:59
loes, zit er een melanie K in jou klas of zijn er meerdere eerstejaars klassen?
suikermeisje
Geplaatst: 06-12-11 16:59
loes, zit er een melanie K in jou klas of zijn er meerdere eerstejaars klassen?
pfoe, net eter gehad, flesje wijn open gemaakt, maar de vermoeidheid slaat toe en het stijgt nogal hahaha nu willen de jongens dat ik mee gaan naar de studievereniging
Ja doe maar. welke datum is week 28? even navragen wanneer ik examens heb..
heb trouwens weer op Cobrizo gereden. zooo leukerd is het. hij springt echt heel apart. In draf spring hij wel prima maar vanuit galop spring hij super vroeg en heel groot. Ik kon niet echt goed meezitten dus hing er 2 keer half naast. maar de laatste spong die ik uit galop probeerde (we doen de eerste 2 draf laatste in galop meestal en dan andere hindernis) ging die wel heel goed toen sprong hij ook prima.
Haha lachen Carmen! Cobrizo lijkt mij ook wel tof!
Jongens ik heb gister Sanne gespot! Ik stond bij het bushokje en toen dacht ik ' die lijkt op Sanne!' maarja ik wist het niet zeker. En toen zei ik tegen Erik 'volgens mij is dat Sanne!'. En toen riep hij nog, maar Sanne was al weg want Sanne had een beetje haast.