Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CharlyBrown schreef:ow, wat rot Fieke... wie is Vien haar tandarts?? zit altijd in dubio wat nou een goede tandarts is...
Twinklebel schreef:Zo, Vientjes tanden zijn weer netjes. Beetje jammer dat nu twee tandartsen en vijf behandelingen later nadat op 3-jarige leeftijd haar wolfskiezen zijn getrokken iemand eindelijk ziet dat er nog een stukje van die wolfskies is blijven zitten.....op links, verklaard gelijk gedeeltelijk waarom ze daar altijd zo gevoelig op was.......was echt een klein scherp stukje.
Wel fijn dat het nu gevonden en opgelost is maar tis voor haar wel heel vervelend. Kan je nagaan hoe braaf ze dan verder is he. Vind dat altijd bewonderenswaardig.. Vincent had ook zoiets vervelends en die bleef er ook maar vriendelijk onder.
, ik zal hem binnenkort nog wel eens maken.....
Serada schreef:Ik heb vandaag en gister echt de hele dag aan mijn scriptie gewerkt. Vanmorgen zat ik al om 8 uur achter mijn peecee en ik ben er vanavond rond 19.00 uur pas weer vanaf gekomen. De hele week stond al in het teken van mijn scriptie en nu ben ik het zat. Ik heb het af en het is verstuurd. Het wordt een hele spannende week hoor, bleeehhh!!
Esther28 schreef:Nou das mooi, zou het dan toch een braaf buitenrijpaard worden. Nou even fingers crossed dat dr benen het houden