De technoline en de starline zijn beide van hout, ik heb inmiddels zoveel trailer op marktplaats zien dat ik dat weet.
Ik kom of met een donkerblauwe tweepaards heja trailer met allerlei reclame of met een anderhalfpaard weijer die heeft vastgezeten onder een viaduct. Of als ik in de tussentijd voor een trailer kan slagen met mijn eigen trailer. Laatst die blauwe van binnen helemaal gewassen, was hij weer mooi schoon en wit van binnen.
bvw: waarschijnlijk als je hem in de autowas zet is hij weer als nieuw, dat is vaak zo met polyester trailers maar is een hels karwei om te doen.
even een vraagje, mag je nou wel of niet met een oornetje dressuur rijden? kom hier op bokt wel een aantal topics tegen maar die zijn allemaal zo oud.. Misschien weten jullie het?
dat is dan misschien voor april 2010 geweest? Ik heb m begin dit jaar helemaal doorgelezen omdat ik een apple mouth bitje had en me afvroeg of je daar mee mocht starten Staat allemaal op de KNHS site onder dressuur en dan regelementen
Waarom rijd je met een Applemouth bitje als ik vragen mag?
wollie2004
Geplaatst: 16-05-11 16:45
Ik heb een dubbelgebroken watertrens en een dubbelgebroken apple mouth watertrens. Ik wissel ze af en ze loopt hier heel fijn op. Ik heb het idee dat ze op het apple bitje wat meer aanleuning neemt en haar halsspieren meer aanspant. Maar ik moet zeggen, de laatste paar weken alleen met het normale bitje gereden (middenstukje is dan wel van argentaan/aurigan) en daar is ze ook heel nagefelijk op, dus het zit vast allemaal tussen mn oren! haha
Wat gaan jullie hard zeg stelletje kletskoppen! Mijn trailer is spiksplinter nieuw, die heb ik in febr gekocht maar ik ben nog aan het sparen voor een auto die mag trekken. Mijn buurman geeft mij een slinger naar Ermelo, trailer blijft daar staan en dan haalt hij mij ook weer op. Wilde dus ook aan Marjan vragen of ik maandagochtend mee kan liften naar het KNHS centrum?
Die happy mouth bitjes zijn idd toegestaan. Ik rijd Frits met zo'n bitje in de stang vorm. Zelf in de Z dressuur wat er eigenlijk best komisch uit ziet tussen alle stang en trens gevallen! frits bijt wel heel hard waardoor ik af en toe een nieuwe moet kopen omdat de gaten anders te groot worden. Misschien loopt hij daarom wel het fijnst op zo'n bitje
Van het waxen van de trailer ben ik op de hoogte maar ik vind dat een beetje te veel werk! De nieuwere polyester trailers hebben een andere lak laag die wel mooi blijven, spaar ik liever voor zo'n trailer
Ik heb eerst ook met n stangetje van apple mouth gereden maar de dubbelgebroken variant was ze minder hangerig op, ja ieder zo z'n ding! Ik heb m nog niet zo lang, dus hij is nog helemaal heel!