Volgens mij rijden ze daar niet meer hoor, Yanna heeft nu een eigen paard toch? En volgens mij vinden ze het ook te min daar zegmaar...
MRIIIS
Geplaatst: 01-07-10 22:32
Astrid had een eigen pony, die is verkocht en nu rijdt ze niet meer geloof ik. Yanna's moeder heeft een eigen paard ja. Maar oke, ze rijden daar dus niet meer, vroeg ik me af
Yanna en Astrid heb ik meerdere weken als kampkind gehad. Daar was ook wel een derde meisje bij. Ik vond het aardige meiden, nooit beroerd om even te helpen.
Ik vond het ook altijd gezelllig met Yanna en Astrid .
MRIIIS
Geplaatst: 02-07-10 09:28
Evelijn schreef:
Yanna en Astrid heb ik meerdere weken als kampkind gehad. Daar was ook wel een derde meisje bij. Ik vond het aardige meiden, nooit beroerd om even te helpen.
Yanna, Astrid en Demi waren idd aardige meiden. (Elise ken ik niet) Kan me nog herinneren dat ik met de negerzoenquiz samen met Linda tegen Demi en Jorijn moest. Pfoe, alles zat onder en de volgende ochtend rook ik nog naar negerzoenen, bah.
Het is gewoon eigenlijk totaal oneerlijk, er zijn zoveel mensen die ook ontiegelijk graag een week willen leiden (Ik dus) en nu heeft zij er gewoon 4, ik zou gewoon zeggen dat ze voorgetrokken wordt.....en oke, ik zou week 1 dan wel niet kunnen maar dan staat ze toch een van haar andere weken af ofzo...
Haha ik bemoei me er niet mee hoor. Als je ballen hebt stuur je Jose v Z gewoon een email of je nog een weekje kan komen leiden omdat je hoorde dat er iemand uitgevallen is......