Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:52

Ik zou wel graag willen, maar alle paardenweken zijn in juni, en dan ben ik een maand intern bij Alice Naber-Lozeman, dus dan krijg ik genoeg aandacht&goede begeleiding. En dan kan ik ook voldoende SGW trainen, dus ik denk dat ik niet ga dit jaar. ;)

fienaaa

Re: Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:01

Dat is ook geweldig leuk... Veel plezier daar !

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:11

fienaaa schreef:
Harvest_Moon schreef:
Weten jullie misschien wanneer je het inschrijfgeld moet betalen? Gelijk in januari al?
Ik zie er niks over staan op het inschrijfformulier :)

ik geloof dat je als je er heen mag de helft (of een deel moet betalen) en dan een maand van te voren de rest(oid)

Dankjewel :)

Dus je betaalt (ong) de helft een maand van te voren en ook de helft na je inschrijving, zodra je weet dat je er heen mag?
Is dat ergens in januari?

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:15

Dat is bij de meeste kampen, dus ik denk ook bij deze... Maar dat weet ik niet zeker ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:29

Ik heb alle jaren alles in 1x moeten betalen ong 5 weken voor aanvang ofzo.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:35

Jolienn schreef:
Ik heb geen idee hoeveel km t is vanaf onze kant. Wij rijden er een uur en een kwartier over met de auto ongeveer, vrachtwagen zal dus op anderhalf uur zitten. Zodra mijn ouders vrij kunnen krijgen komen ze zeker zelf! Ook gewoon omdat ze die training leuk vinden :P En ik ben nogal verwend met de vrachtwagen (A) Zo makkelijk, je kunt en droog en redelijk warm in omkleden/opzadelen en je hebt alle ruimte :P Aan de trailer staat dat knol van mij niet stil, istie niet gewend :P Dus ik heb t liefst gewoon mn eigen vervoer :P

Haha, een vrachtwagen lijkt mij idd ook zo handig. Mijn vader wil er wel graag een, maarja ze zijn best wel duur :P dus wordt even sparen xd

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:58

XxDamelzaxX schreef:
Jolienn schreef:
Ik heb geen idee hoeveel km t is vanaf onze kant. Wij rijden er een uur en een kwartier over met de auto ongeveer, vrachtwagen zal dus op anderhalf uur zitten. Zodra mijn ouders vrij kunnen krijgen komen ze zeker zelf! Ook gewoon omdat ze die training leuk vinden :P En ik ben nogal verwend met de vrachtwagen (A) Zo makkelijk, je kunt en droog en redelijk warm in omkleden/opzadelen en je hebt alle ruimte :P Aan de trailer staat dat knol van mij niet stil, istie niet gewend :P Dus ik heb t liefst gewoon mn eigen vervoer :P

Haha, een vrachtwagen lijkt mij idd ook zo handig. Mijn vader wil er wel graag een, maarja ze zijn best wel duur :P dus wordt even sparen xd

Die van ons is uit 1991 :+ Dus vrij oud :P Het is vroeger een verhuiswagen geweest en door de mensen waarvan wij m kochten omgebouwt tot paardenwagen. Maar die bak was niet goed meer en mn vader heeft er dus zelf weer een andere bak opgezet... Dus zelf ingericht, dus vrij lowbudget en niet de mooiste. Maar we vallen wel op (iedereen kent onze wagen :+) en de paardjes vinden het heerlijk! Maarja, ze zuipen heel wat meer dan auto+trailer, dus alleen in dat opzicht al zijn ze wel duurder ja..

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 18:39

Ik weet nog steeds niet of ik nou naar het allround of dressuur kamp zal gaan. Ik denk dat ik als eerste keus het allround kamp doen en dan als tweede keus een dressuurkamp. Dan zie ik wel waar ik heen ga. :+

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:45

Gelukkig nieuw jaar allemaal ! Nog een 2 weken en dan kunnen we ons inschrijven :D

Hopen dat het me lukt om erbij te komen, word dan me eerste jaar..

Ennn... hopen dat ik alles met het vervoer kan regelen, is echt een heel stuk rijden !!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:46

Leutjes... nog 2 weken en dan weten de meeste of ze er bij zitten!!!

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:47

Vervoer is voor mij gelukkig geen probleem.
Heen ga ik waarschijnlijk lekker alleen.
Terug komen mijn ouders me halen en rijd mijn vader de trailer terug. Was echt kapot na die week hahaha.
Heb de hele terug weg geslapen :D

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:48

anne_joy schreef:
Ik weet nog steeds niet of ik nou naar het allround of dressuur kamp zal gaan. Ik denk dat ik als eerste keus het allround kamp doen en dan als tweede keus een dressuurkamp. Dan zie ik wel waar ik heen ga. :+

Alround!!

Leuk voor de afwisseling!
Veel lol is in die week belangrijker vind ik dat het serieuze werk :D
En volgens mij is het die 100 euro verschil ook niet echt waard... :o

_Pasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:49

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk zijn we over 2 weken verzekerd van een plaatsje *D

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:50

anne_joy schreef:

Allround Ann!! :o
Dan maken we het nog gezelliger dan vorigjaaaaar.

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:51

Gelukkig nieuwjaar iedereeeeeen.!!

Jaa... 2 weekjes komen er weer aparte topics..

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:55

Jaa.. :D dat ook

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:55

ik hoop ook dat ik er bij zit
helemaal als er maar 35 in die week kunnen
dan is het echt snel opgeven

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:34

Allemaal duimen ! :D

Break_sd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:35

Ik hoop ook echt zo dat ik erbij zit, ik ben bang dat ik te laat ben, of het vergeet!

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:48

Ik zal voordat ik mijn vraag ga stellen toch maar even heel eerlijk bekennen dat ik zeker niet alle bladzijdes heb gelezen, maar ik heb er gewoon een paar tussen uit gepikt, en geen antwoord gekregen op mijn vragen, dus misschien kunnen jullie mij helpen.

Inschrijven was vanaf 15 januari als ik het goed heb toch? En de Allround week, dat is dus dressuur, springen & crossen? Klopt dat?
En de paarden staan dus eigenlijk daar tijdens de week, niet op een weiland? Maar in een paddock of in de stal?

Je kan me er gerust op wijzen dat ik terug moet lezen hoor, maar was er nu eerlijk gezegd iets te lui voor. :o

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:52

Ze staan in principe de hele dag op stal ;) Er zijn voor zo'n 70 paarden 2 paddocks, dus je hebt mazzel als je m een half uur kunt veroveren. (Gooi je paard er in, neem je halster mee, verstop je en stug beweren dat ie niet van jou is :D ) En allround is idd alles en volgens mij ook een buitenrit ;)

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:53

Hihi, oké bedankt! Maar je hebt geloof ik ook 2 lessen per dag of niet? Ik zou er erg graag heen willen, alleen even pappie en mammie even lief aankijken denk ik en hopen dat ik optijd ben. :D

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:54

inderdaad op 15 jan
de alround week was volgens mij
1x springen
1x cross
1x buitenrit
1x spelletjes
4x dressuur
en 1x keuzeles

de paarden staan op stal en mogen elke dag een tijdje in de padock

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 23:56

Oke, dankjewel. Ik vind het altijd wel jammer dat je bij dit soort kampen nooit weidegang heb. Maar ergens begrijp ik het wel. ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 00:03

Weidegang is erg lastig omdat de paarden elkaar natuurlijk niet kennen. En 70 paarden zomaar bij elkaar gooien lijkt mij ook niet verantwoord.

In de paddock is het mogelijk daar paarden met zijn 2e in te stoppen? Want er gaat (waarschijnlijk) iemand van mijn stal ook mee.