Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fienaaa schreef:Harvest_Moon schreef:Weten jullie misschien wanneer je het inschrijfgeld moet betalen? Gelijk in januari al?
Ik zie er niks over staan op het inschrijfformulier
ik geloof dat je als je er heen mag de helft (of een deel moet betalen) en dan een maand van te voren de rest(oid)
Jolienn schreef:Ik heb geen idee hoeveel km t is vanaf onze kant. Wij rijden er een uur en een kwartier over met de auto ongeveer, vrachtwagen zal dus op anderhalf uur zitten. Zodra mijn ouders vrij kunnen krijgen komen ze zeker zelf! Ook gewoon omdat ze die training leuk vindenEn ik ben nogal verwend met de vrachtwagen (A) Zo makkelijk, je kunt en droog en redelijk warm in omkleden/opzadelen en je hebt alle ruimte
Aan de trailer staat dat knol van mij niet stil, istie niet gewend
Dus ik heb t liefst gewoon mn eigen vervoer
XxDamelzaxX schreef:Jolienn schreef:Ik heb geen idee hoeveel km t is vanaf onze kant. Wij rijden er een uur en een kwartier over met de auto ongeveer, vrachtwagen zal dus op anderhalf uur zitten. Zodra mijn ouders vrij kunnen krijgen komen ze zeker zelf! Ook gewoon omdat ze die training leuk vindenEn ik ben nogal verwend met de vrachtwagen (A) Zo makkelijk, je kunt en droog en redelijk warm in omkleden/opzadelen en je hebt alle ruimte
Aan de trailer staat dat knol van mij niet stil, istie niet gewend
Dus ik heb t liefst gewoon mn eigen vervoer
Haha, een vrachtwagen lijkt mij idd ook zo handig. Mijn vader wil er wel graag een, maarja ze zijn best wel duurdus wordt even sparen xd
anne_joy schreef:Ik weet nog steeds niet of ik nou naar het allround of dressuur kamp zal gaan. Ik denk dat ik als eerste keus het allround kamp doen en dan als tweede keus een dressuurkamp. Dan zie ik wel waar ik heen ga.