thirz...grace was lekker droog hoor, ze stond er goed bij. maar ze had wel een beetje een attitude...ze vond dat gefriemel van mij maar niets...toch bijzonder dat het als sneeuw voor de zon verdween toen in de musli erin gooide
Er is niks gebeurd daarom weet je daar niks vanaf, en trudy als ze het hek dichtgebonden hadden met een halstertouw had hij de hele hatsa inclusief zijn kop kapot getrokken... dus ben ik het niet mee eens.
Storm deed zijn hoofd door het hek heen, de poort zegmaar, en toen deed hij zijn hoofd omhoog en kon hij dus niet meer los. Dus begon hij te wrikken en toen liet de deur los en stond Storm met de deur op zijn schouders.... de andere paarden renden er uit en hij bleef staan.
Henk en angelique hebben hem toen bevrijd!
Stormchaser
Geplaatst: 03-11-09 11:14
Wat een ei ! Gelukkig is hij rustig gebleven (that's my poown ). Geen wondjes of iets?
Helemaal niets. Bleef heel koel staan, en Henk kon hem zo pakken. Hij zegt dat het een voordeel was dat er al zoveel grondwerk met hem gedaan was. Was wel een heel grappig gezicht. Hij stond erbij zo van: wat nu?
Damian en Joy stiefelden meteen uit de paddock, Gabor stond al buiten. Jouw brave pown bleef gewoon in de paddock staan, met zijn houten kraag om
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 03-11-09 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, geen foto bewijs, we waren allemaal in opperste staat van schrik... want als ie wel was gaan rennen was het wat minder leuk geweest natuurlijk.
Stormchaser
Geplaatst: 03-11-09 11:18
Haha, nou ik ben blij dat er verder weinig aan de hand was. Doet me trouwens denken aan dat verhaal van dat wilde hert wat weken met een tuinstoel in zijn gewei heeft rondgelopen .
Misschien was Storm wel de afleiding, z'n matties zouden richting de voerkar gaan en niemand zou 't merken omdat iedereen met een "huh"-hoofd naar Storm stond te kijken!