kaspertje schreef:haha dat is waar xan... gelukkig maaren we 't blijven proberen...
That's the spirit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Ging het goed?

we hadden een uurtje later weg moeten gaan
maar t was verder wel weer leuk! Lagen alleen heel veel plassen in het bos. Mocht trouwens weer op nando!
alleen nando heeft een natte voeten fobie
dus die wou het liefst over alle plassen heen springen of proberen of hij er toch niet langs heen kon
maar ja dat kon niet altijd maar hij deed het verder heel braaf!
en we kwamen een laaghangende boomtak tegen. alle paarden er netjes onder door, maar die kleine pony.. nee die vond het maar niets
op een gegeven moment ging corvetje voor, ja toen was nando de laatste. en toen ging ie toch maar heel gauw 
net alsof ik met nando mee schudde haha..

die nando toch hihi
jammer van het weer zeg.. 

je moet het straks wel even allemaal vertellen wat je heb gedaan he? 
gelukkig had ik me vest op de manege gelaten dus had nog wel iets droogs
was wel blij dat ik toch maar me jas aan had gedaan, die kan ietsje beter tegen de regen en zit wat warmer
me rijbroek kon je wel uitknijpen na die regenbui
en daarna moest ik ook nog op de brommer naar huis, toen had ik het wel even koud, maar ja dat is maar klein stukje
nu zijn me spullen denk ik wel droog. moet alleen wel me jodphurs en chaps enzo schoonmaken, die zitten behoorlijk onder het zand en de zooi

En als het goed is wordt het weer ook weer beter, In Turkije zal het (als het goed is
) ook mooi weer zijn!
wel heel gezellig daar kom allemaal bekende tegen
(al wist ik ff niet zo een twee drie wie je moeder was ze zei heey mandy ik dacht uhm
) Later toen ze het zei dacht ik pas ooh jaaaaa!! 
in Turkije is het altijd mooi weer joh