zouden jullie zo lief willen zijn om dit in te vullen??!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eerste geworden, lijkt me gaaf! 
Dat hebben wij niet eens! Waar doen jullie het over? 

Ze is zo relaxt! We mochten 10 min eerder uit de les om allesin het andere lokaal klaar te zetten, en we moesten naar de lerarenkamer. Toen stond ze daar al met d'r zus!
Ik zat toen helemaal vast genageld aan de grond
Ik was overigens zo zenuwwachtig! Jeetje, maar ze is zoo aardig!
Heel de school vond d'r faaackign veet man! En toen tijdens de presetatie (moest hem 3x doen, 1x in klas en daarna voor klas 1 en 2 en nog klas 3 en 4) Had ze humor, ze is ontzettend droog!
Ze heeft echt humor, man ik vind d'r echt faacking vet! Serieus!
Miss Montreal Rocks
Ze heeft igg een fan er bij!
Het cijfer krijgen we dinsdag, maar ik zag stiekem op het formelier dat ik allemaal ++jes had, dus dat word een 8 of hoger!
We moeten hem nog nabesrpeken!
En ook in op de school site, weetjehoevet

heb nu een beker en een oranje lintje
en ik schrok me dus echt rot was echt niet leuk!!

jullie hebben al een bevestiging??!! bah ik kan niet kijken mijn vader komt morgen pas terug 

) en voor hoelang. 

vet oud 

Komen altijd van pas met simon

!! 

) en dan meteen de volgende 

en op mijn verjaardag krijg ik nog wat maar ik heb geen idee wat 

daarom was ik ook benieuwd of jullie die wél binnen hadden
maar nee..
)
liever zo een dood, vervelen, oersaai dorp dan oegstgeest

Je hebt dar een paar winkels en je bent er uit 

Ik heb een 77 op fictie verslag andd een 94 op m'n filmverslag
Damn, ben echt zo blij! Heb het hoogste en bij de opmerkingen stond r dat ik het uitstekend had gedaan, maar dat ik door die poepspellingsfouten en dingen -0,6 punten gekregen. De rest hjad ik gewoon ++ voor en zelfs 20 extra punten
En ik heb voor eco tentamen een 72, viel me opzich mee, maar ook tegen. Had hoger verwacht, eerlijk gezegd. Bio practium een 85, had ook hoger kunnen scoren, want ik had een opdracht verkeerd begrepen, dus verkeerg opgeschreven, maar het was wel goed zegmaar, maar het voldeed neit. Jammergenoeg... En ik had vrijdag ook een luistertoest gemaakt van engels, jezus, hij was bij ons zo onduidelijk, heb hem echt zo verprutst
Maar, ik had op die andere (oefenen) een 55 en een 6. Helaas ben ik niet zo goed in engels, maarja.
) maar dat boek is best wel moeilijk en hij heeft gewoon 800 blz
Ja, die ga ik niet lezen, wel delen, maar niet alles! 
het klinkt heel groots..