Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was gezellig Don!
morge grote dag,, dan jlo weer verhuizen.!
Iedereen veel succes met alle verhuizingen

_Anneke_ schreef:Goeiemorgenmorge grote dag,, dan jlo weer verhuizen.!

xandra88 schreef:_Anneke_ schreef:Goeiemorgenmorge grote dag,, dan jlo weer verhuizen.!
Goedemiddag allemaal!
Waar ga je Jlo heen verhuizen? Of heb ik dat gemist ergens?

x_kelsey_x schreef:Heej lisa!
Ik weet nog niet hoelaat ik zondag kom, denk alleen dat als je het niet heel erg vind ik iets later kom, vind het wel erg vroeg en ben dan echt de hele dag op de manege, waar ik niets verder kan doen
Met je prijsuitreiking ben ik er sowieso wel, tot hoelaat blijf jij?
-x- Kelsey

LieZ_Horses schreef:Oke, ik moet ff kijken tot hoelaat ik blijf.
Want me nicht komt, dus misschien gaan we zondag nog iets doen ofzo.
Maar als we niks gaan doen, blijf ik ook wel tot jou proef en die van Mel.
En jullie prijsuitrijking nog misschien wel.

LieZ_Horses schreef:Haha, we moesten naar jaarbeurs Utrecht voor school.
Net we stonden zo in Utrecht, horen we de hele tijd: De treinen naar Amersfoort rijden niet meer.
Er was namelijk iets gebeurd ofzo, maarja... uiteindelijk kwam er toch een trein die naar Amersfoort reed.
Dus wij in Amersfoort uitstappen, naar de volgende trein rennen die naar Schothorst zou gaan, ging die niet rijden.
20 Minuten later ging die pas rijden.
x_kelsey_x schreef:LieZ_Horses schreef:Oke, ik moet ff kijken tot hoelaat ik blijf.
Want me nicht komt, dus misschien gaan we zondag nog iets doen ofzo.
Maar als we niks gaan doen, blijf ik ook wel tot jou proef en die van Mel.
En jullie prijsuitrijking nog misschien wel.
Haha het was een pbtje, maar toen zag ik m opeens hier staan
Oke, heel misschien dat ik er met je proefje wel ben, moet even kijken, maar om 8 uur wordt wel erg vroeg

LieZ_Horses schreef:x_kelsey_x schreef:Haha het was een pbtje, maar toen zag ik m opeens hier staan
Oke, heel misschien dat ik er met je proefje wel ben, moet even kijken, maar om 8 uur wordt wel erg vroeg
Haha, ik dacht al.

das veel beter!

Donna gaat volgens mij voorlezen.