Jammer... *Zet beschuit met muisjes dan maar weer weg.*
Chiel liep trouwens lekker gister. Heb een trucje voor dat links vastpakken gevonden, een paar rondjes op de lange zijde met contrastelling rijden. Dat vind hij toch niet zo handig, dus dan maar gewoon op links nageven.
Oh, wat ben ik blij dat ik geen merrie heb... al die spanning, dat zou niet goed voor me zijn. Ik denk dat acacia met 9 april toch wel eens gelijk kan hebben
Goed man, gefeliciteerd... en wat een gave naam... Nu snel naar huis voor de foto's, en die willen we natuurlijk snel zien Nu Annemiek nog...of tenminste haar merrie
Zat vanochtend op m’n werk dat m’n zusje belde je kunt wel komen ze gaat t overdag doen! 10.20 in de auto veel te hard naar stal gereden, toen ik aan kwam waren netjes de twee voor pootjes en een deel van het hoofdje er al, nog een klein beetje geholpen en jawel hoor om 10.45 was ze er dan eindelijk! Hierbij de foto’s niet echt geweldig maar toch....ze heeft nog geen naam en is een merrietje!
shan
Geplaatst: 08-04-09 13:40
Het is een snoesje, ben benieuwd naar de uitvouwfase! Van wie heeft ze die witte benen???
bokjes
Geplaatst: 08-04-09 13:41
Ik denk van papa want die is schimmel en daar zien je geen aftekening meer op! Haar mama geeft alleen maar haar kleurtje door zoals de merrie zelf is.
Ook jij gefeliciteerd hoor.. bijna op dezelfde tijd als die van Jow, hebben die dames het onderling afgesproken Super hoor, weer 2 van die langbenen erbij.... meiden, allebei gefeliciteerd