)En Okke had helaas al gelopen s'ochtends bij zijn eigen baas dus zat ik op de andere fries: Melina. Marjolein riep dat al naar mij dat ik op haar moest en ik dacht: oliebol. Ik heb er 1 keer eerder op gereden, helemaal in het begin toen ze net enigszins onder het zadel was. Was niet een enorm succes, we gingen als een raceauto door de bak met de nodige bokken erbij ook. Maar oké, ze was nou 2 jaar ouder, op wedstrijden geweest met Inge, who knows. Ze had wel een errug mooie frontriem, met mooie roze steentjes, haha.
Nou ik erop, lekker doorstappen, maar wel lekker onder controle. Draf ging ook lekker, er zaten echt hele lekkere stukken tussen dat ze echt netjes op 2 teugels liep, zalig! Maar toen de galop, woow, dat ging snel.
Ik nam der iets terug maar toen viel ze evenlater terug in de draf en toen gingen we knoerthard, jeumig! Maar oké, maar even lekker laten 'uitrazen' in de galop totdat ik het echt niet meer trok qua conditie. Maar de rem was enigszins kwijt dus ik heb der maar de groep ingestuurd en toen moest ze wel. Even rustig weer op adem komen en toen weer meedraven met iedereen. Ze had even het gas erop maar al snel onder controle totdat we weer moesten galopperen. Toen heb ik even overgeslagen, maar ze werd helemaal hyper de pieper omdat som echt mensen voor onze neus langs sjeesde. Achteraf gezien had k misschien mee moeten galopperen, maar we reden met z'n 9en en we moesten allemaal samen galopperen. Weet niet of dat goed gekomen was.
Maar daarna had ze aardig de vaart erin en was ik echt enigszins de rem en het gas kwijt. Dus veel voltes rijden, hielp enigszins. Maar toen moesten we lange teugel in de draf geven en ik dacht echt: noo dat overleef ik niet. Maar Inge zei dat het wel kon en verrek. Gewoon wat langzamer lichtrijden, netjes rechtop blijven zitten. Dat was een goeie afsluiting.
Tot de 2e galop ging het echt verbazingwekkend lekker en leuk, daarna werd het even de oude-Melina ervaring. Maar ik kan wel zeggen dat ik der toch een stuk leuker vind geworden en ik zou er zeker nog een keer op willen rijden om der beter door te krijgen.

En jij Jenny, op wie heb jij vandaag mogen rijden?

. Het was vandaag een beetje vaag weer, maar gelukkig hebben we lekker buiten kunnen rijden.