Vrijdag beginnen wij weer!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en aankomende donderdag gaan we op de open dag van onze manege rijden, ben benieuwd hoe Miek het zal doen (vorig jaar September was de laatste keer dat ze in wedstrijdverband heeft gecarousseld
)
Wij hzijn vorige week woensdag even terug gegaan naar de basisprincipes van carrousel rijden. Heel fijn als je alleen als 'amateur' in een heel ver grijs verleden aan wedstrijdjes heb meegedaan. Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen ons brengt!
?
Ze hebben hier namelijk nog vakantie borrie01 schreef:wij hebben nu 3 lessen gehad alweer.
onze oude carrousel is gesplitst nadat we vorig jaar waren gedegradeerd uit de C poule waren een aantal mensen waaronder ikzelf het zat dat er mensen waren die niets durfden.
onze oude carrousel is nu in 2en gesplitst en we zijn met een jonge groep opnieuw begonnen. we hebben er wel voor gekozen om met een eigen naam in de F poule te beginnen.

?
, wij zijn ook weer vol aan het oefenen en nieuwe figuren bedenken
Het team is inmiddels ook compleet! (er waren wat mensen die weggingen en daardoor hadden we veel nieuwe mensen nodig, 10 nieuwe, waarvan ik ook) Dus helemaal toppie! 
Maar omdat ik je toen over wuus hoorde dacht ik dat.
Bij ons gaan die 2 witjes op hoofd 2de sectie, dat had karin in haar hoofd geloof ik
E nnatuurlijk super fijn dat je op zo'n lekker paardje mag