Ja tis erg leuk bij ons op de manege, daar weet lydia ook alles van toch!??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb niet echt mooie foto's van rijden van afgelopen jaar, maar ja. 

En meestal is het ook gewoon vaak gek doen en veel lachen! Dus er zullen geen mooie rij foto's tussen zitten!

Hij was nog iets te groot 

Voor mijn fotos moet je in mn profiel kijke
Maar ik heb idd ook veel poseerfotos en niet zo veel rijfotos:P Achjaaa..
We gaan er mooi in april weer heen he Juul!!! (Juul natuurlijk al weer eerder:P Maar ik in ieder geval in april:P) Over het strand rijden is het vetste wat er is!!!:D En de sfeer en de paarden zijn daar ook super:D EN natuuuuurlijk werken er heeele leuke aliens!!!!
Als jullie nog een keer de kans hebben, moet je echt een keer er heen gaan:D
En een boek en DVD dirty dancing van mn vriendinnen:P Aaaaaltijd goed natuurlijk. En krijg nog een geurtje.. En natuurlijk lots of moneeeey! Heb je sms wel gekregen hoor Juul! Maar ik kreeg er zoveel, dus heb niet iedereeen terug gestuurd:P
Marisca heeft zelf 3 paardjes. Kennen jullie Minka nog? Die heeft ook een tijd op de leeuwarder manege gestaan, maar staat nu weer bij marisca thuis. Dan heeft ze nog Monshou (zoiets toch?), is een oud paardje en Sushima en das nog een jong paardje. En ze wonen op een boerderij achtig iets.. dus zijn er ook geiten en poezen enz:P Oja.. en Indira is daar ook heen gegaan, dus die gaan we ook even bezoeken. Ik heb er echt zin in.. Het ene moment zie je marisca elke week en het andere moment nooit. Maar ik heb zooooveeeel van haar geleert!! En niet alleen maar wat paarden betreft:P 
En jaaaa in april gaan we naar Vlieland, en ik ga over 2 weekjs natuurlijk al om een weekje te werken!
heb je daar tijd voor, een uur fietsen pfff....