Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 15:24

Hmm ik ga eens even kijken dan!

Ohja Suus! Jouw moeder is toch eens al haar liedjes van haar ipod kwijt was geraakt? Ik weet nu hoe het voelt Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 15:32

Wat heb je gedaan dan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 15:50

Miss_Montana schreef:
Ohja Suus! Jouw moeder is toch eens al haar liedjes van haar ipod kwijt was geraakt? Ik weet nu hoe het voelt Nagelbijten / Gniffelen

*LOL*

Dombo!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 09:33

Mogguh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 09:57

Mogguh! Achja, ik weet eigenlijk niet wat ik gedaan heb Clown Ik heb een tijdje geleden alle muziekjes gewist en dat ging goed aangezien ik mijn iPod handmatig bijwerkte. Maar gisteren heb ik iets fout gedaan waardoor al die liedjes van mijn iPod gewist waren.

Sh*t, we hebben net vergadering gehad over onze citytrip naar Boedapest in Maart. Er waren 3 groepjes die met een hotel kwamen en daaruit werd er 1 gekozen. Is er een groepje met een hostel gekomen, met maar 1 badkamer voor dat hele hostel. Drie keer raden welke accommodatie de leraren willen kiezen Boos! Nou, gelukkig waren de andere groepjes er fel op tegen en nu is er ruzie Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:15

1 badkamer? Scheve mond

Dat zoiets nog bestaat... Tong uitsteken Ik zou 't er ook absoluut niet mee eens zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:15

Wat wou je zeggen met je laat maar? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:24

Hmm, ik zat eraan te denken om te reageren op jeweetwel maar ik weet niet of ik het over PB of via het topic moet doen. Ik heb nl niet gezien wat zij wel heeft gezien, heb mss maar 3 lessen van hem gezien maar ze waren wel erg leuk naar mijn mening en ik heb niemand zien raggen. En ik vind het dus niet leuk dat ik voor leugenaar uit word gemaakt terwijl ik niet hetzelfde heb gezien als haar.

[edit] naam aangepast
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-12-06 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:30

Hmm, ik zou 't laten voor wat 't is. Mensen die hun mening al duidelijk klaar hebben zijn meestal niet bereid die te veranderen, en zo te merken heeft zij d'r mening al aardig klaar staan. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:36

Ja dat is zo mss moet ik het maar zo laten anders krijg ik alleen maar meer gezeik. Ik heb het iig opgeslagen in concepten voor als ik me bedenk. Maar het feit dat ik word uitgemaakt voor leugenaar terwijl ik alleen maar spreek vanuit mijn ervaring dat zit me erg dwars. Als ik nl wel zoiets zou hebben gezien zou ik toch nooit die post hebben neergezet? Dat gezeik ook altijd de laatste tijd.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:44

Ik denk inderdaad dat als je er verder op doorgaat dat je nog meer gezeik krijgt en 't alleen maar erger wordt, bokt kan heel leuk zijn maar je kan niet tegen mensen opbotsen die al een mening gevormd hebben en die 'm ook nog even heel duidelijk brengen. Misschien dat ik nog wel 1 hele korte reactie plaats daar maar ik ga echt niet inhoudelijk op haar in, van 1 les bekijken kan je geen mening vormen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:50

Nee dat is zo Vork

Ik denk ook dat het door die toestanden op school komt dat ik me meer aangesproken voel. Achja, morgen is het weer over. Straks weer een spoedvergadering over wat we nu gaan doen, denk dat er nog meer ellende van komt. Nouja, straks lekker vakantie Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:54

*LOL*
Vind 't niet heel gek dat je je aangesproken voelt, maar 't is gewoonweg niet verstandig om een heel verhaal te typen ter verdediging, want dan wij weer domme schapen die achter meningen van trainers aanhobbelen... Koe

Zit d'r wel aan te denken 1 korte reactie te plaatsen, maar daar moet ik toch nog even over nadenken. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:57

Ohja, want wij staan al in een goed blaadje bij de westernbokkers Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha is idd moeilijk he? Ik ben dan altijd bang dat ik iets doms zeg. En dan is het natuurlijk helemaal makkelijk om me daarop te pakken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:00

Vooral na 't vorige topic ja, ik snap 't niet hoor, is 't nou de nationale afzeikmaand ofzo?

Ik wil altijd te botte reacties plaatsen... Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:01

De rest gaat even per pb ik bedenk me net iets Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:06

Bedankt! Heb iets aangepast Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:10

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:12

Weet je wat het is, persoon heeft een keertje een les gezien, en haar oordeel voor die tijd al klaar gehad. Soms moet je een paard wat harder aanpakken, als zij dat net heeft gezien is dat natuurlijk kat in het bakkie. Lekker laten gaan, wij weten beter.
Waar ik me wel aan kan ergeren is dat iedereen het tegenwoordig heeft over de stal van Henk....volgens mij is het toch echt Evelien die de boel op poten heeft gezet en de meeste lessen draait....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:16

OMG wat een schatje!!!! Dat is echt een supermooi paardje zeg!

Ja idd Cassidy, daar erger ik me ook echt kapot aan. Kun je nagaan 'hoeveel' ze wel niet weten Gestoord Maar Suus zei het ook al, ze kan van 1 les gewoon niet oordelen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:24

Idd, precies wat ik zeg, maar ik ga d'r daar maar niet verder op in, want straks komt d'r weer gezeik dankzij mij, ik hoef d'r normaal echt geen 2x over na te denken om een poging te doen om iemand uit te l*llen, maarja met dit onderwerp en al zo'n duidelijke gevormde mening, ook weet ik precies welke bokkers er dan bovenop komen om mij weer af te zeiken, dit keer zoek ik wel een andere 'rel', ik kijk wel of d'r nog te grote penny's zijn die Grand Prix dressuur rijden met hun Shetje. Scheve mond

Op de site staat ook nog een kleindochter te koop van Maggie (uit een Maggiemerrie Clown ), zal kijken of daar nog een foto van staat, die ziet d'r minder Maggie uit. Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:25

Een les kan een vooroordeel of een eenmaal vastgeroestte mening bevestigen....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:26

Werd trouwens net gebeld door de dokter, ivm de griepvaccinatie die ik niet jaar niet heb gehaald... Oeps... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:27

Helaas wel...

Er is trouwens een grappig topic bij shetlanders. Daar vraagt iemand of je western kan rijden met een shet Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 11:28

Tuurlijk, waarom niet. Het enige wat een probleem gaat worden is het vinden van een knap en goed passend westernzadel.