Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Sily schreef:
Ga even foto's bewerken
Sily schreef:Jawel, maar had ze zo graag willen laten zien

NuggT schreef:Schoolfeest was inderdaad heel gezellig.
Op een paar dingen na maarja...
Hoop niet dat het vandaag nog zeikweer is, maar ik hoef toch niet weg dus maakt eigenlijk niet uit.

Toen om half 9 op de voetbal in wateringen..toen om 10 uur naar stal ff xeen opgehaald...2 stallen opgestrooid...(geen tijd om te mesten) Donna los met vesje, ik rijden met tamara naar zandvlakte met heli...terug donna nog even naar buiten EN DANKZIJ TANTE KAAR IS ZE OOK WEER BINNEN GEZET!!
en kon ik gelijk weg....thuis douchen en naar mijn werk waar ik natuurlijk 10 min te laat was, maar ach. Werken en om 6 uur naar huis rijden...chineesje gehaald en toen had frits weer een briljant idee om zijn vrienden uit te nodigen om het ned elftal te kijken vanavond dus nog snel even de stofzuiger en dweil door me huis pfffff......en nu eindelijk RUST!! lekker bokken en surfen op het net!
Eefje23 schreef:Hee Mad, das een vermoeiende dag! Ik was erg blij dat Dennis bij zijn vader ging kijken in plaats van hier, nu kan ik lekker mijn gang gaan! Maar kom er net achter dat ik iets ben vergeten, nou ja vergeten, ik dacht dat het een maand later was, echt vreselijk, baal als een stekker en zit me nu suf te piekeren hoe ik het goed moet maken!!!
Bah, heb soms een hekel aan mezelf en dat ik zo'n ontzettende zeef ben!!!!
Echt zoooo schattig en stoerrrrrr
andere nummers, zoals (onbelangrijke) telnrs en klantnummers van werk enzo kan ik weer wel onthouden, maar dat zijn nou juist de dingen die je snel wil vergeten