stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:17

Azzaro schreef:
zit niks anders op dan denk shir! iemand anders doet zijn vuil in jou ding Boos! gooi t bij die stomme buurman hahaha!

ben je al op stal geweest vandaag?

Was t maar v die buurman dat had ik demonstratief de hele boel in zijn voortuintje leeg gegooid Bloos hahahahaahhahah
Ik weet niet wie t gedaan heeft maar ASO is t wel!

Ja heb vanmorgen gereden, Karin heeft me geholpen. Hoop zaterdag eigenlijk weer te kunnen lessen hoewel ik om 15.00 uur met Luc mee ga, dus t zal volgende week wel worden.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:29

Hi, shirley,eindelijik mag ik dan ook in de hk.
Begin het nu allemaal een beetje te snappen hoor.
Morgen moet Zirano naar de hoefsmid.duim even dat dat goed gaat want meneer begint praatjes te krijgen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:12

Zirano schreef:
Morgen moet Zirano naar de hoefsmid.duim even dat dat goed gaat want meneer begint praatjes te krijgen.

Hahahaha praatjes zijn goed, zeker in zijn geval!! Wel super dat hij zo opknapt!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:28

Ik ken Zirano wel, leuk ding, hopelijk gaat het helemaal goedkomen met hem!
Maar jij heet Marjan..? Ken ik jou ook? Ik dacht eigenlijk dat Zirano van Chantal was.. Blond Kan me vergissen he hihi

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:41

Zirano is van Marjan en Chantal! Ben ook blij te horen dat het beter met hem gaat. Jullie zullen erg geschrokken zijn toen hij zo lusteloos in de opfok stond. Daar heb ik je laatst op stal over gesproken.

Ik had het er laatst nog met Luc over. Die vertelde dat Zirano een van zijn beste veulens is en dat ie als veulen goed kon draven! Gelukkig komt het allemaal weer goed en kunnen jullie je mannetje goed in de gaten houden.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 21:42

ja dat is dr moeder Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:46

Marjan is de moeder v Chantal. En ja Zirano is voor Chan gekocht, hij is hun paardje.

Ellen, als je Chantal kent dan ken je haar moeder ook wel denk ik... maar ze zijn natuurlijk een poosje niet op stal geweest.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:58

Jaah Chantal ken ik wel, die haal ik me zo voor de geest, maar haar moeder dus niet.. maar misschien wel als ik haar zie hoor! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:04

Hahah ik ken mar wel hoor, ook als ik haar niet zie hahahaah Cool

Ik ga naar mijn bedje probeer n beetje op tijd te slapen, want ik voel me nog steeds lam-geslagen moe. Ziek
Truste Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:06

Trusten, Shir! Doei, doei

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 05:08

Goedenmorgen Shirley,
Gelukkig toch nog iemand die mij kent.
Al gehoord van Zirano,Moest eergisteren door Laura binnengezet worden en meneer weigerde om een halster om te laten doen.
Ik zat in Rotterdam op cursus dus hebben ze hem maar los achter twee andere paarden mee over de weg genomen.
Vertikte het om zijn eigen stal in te gaan en kwam uiteindelijk naast carefull(paard van Laura) terecht. en is daar dus maar blijven staan s'nachts.
Straks komt Paul de hoefsmid,gaan we kijken of hij nog steeds praatjes heeft.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 05:09

Wil jij een dezer dagen uitleggen hoe ik een foto moet plaatsen??
dank je wel.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:08

mogguh allemaal Haha!

Zo me tattoo laten bijkleuren en daarna naar stal Haha!
Poging met die merrie Sylvia is gister al mislukt met rijden Boos!
Ik moet haar denk maar niet meer savonds rijden het was druk en ze kwam al helemaal heet en stuiterend binnen Verdrietig dan mag ik niet rijden van nicole! niet goed voor der been en ze blijft doorgaan en aangezien het niet mijn paard is wil ik geen ongelukken
zometeen maar proberen dan

iemand zo op stal?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:21

Ja, ik ga zo heen, maar alleen om Raisa en Bella buiten te zetten... Ben er maar heel ff dus.
Vanavond ben ik er, heb les om 6 uur. Jippieee!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:41

Zirano schreef:

Hij gaat te veel met Omar om zeker Haha! Tong uitsteken

Succes bij de hoefsmid en laat even weten hoe het gegaan is!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:43

Morning allemaal Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:10

moguh Gaaaap

Nog een beetje moe, maar ga straks naar school.

Wil; jammer dat het mislukt is! Weet hoe klote t is! Ik had t ook met Allano toen t zo heel druk was..
Hopen dat t vandaag beter gaat.

Shir; Bloos! Wat ASO he! Echt niet normaal.. Nu zit jij met je eigen vuil opgescheept. Tjee... mensen van tegenwoordig. Heb je al n andere oplossing?

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:35

goeiemorge allemaal!!
mayo zit weer eens op school zich te vervelen!

jemig shir! wat heb je toch een asociale mensen!! als je idd wist van wie t was, dan kon je er nog wat mee.......heb je t al gedumpt?

vanavond zwemmen daan!! ik zal straks nog ffies mn oma voor de zekerheid bellen.....kijken of ze haar auto wel ffies af wil staan Tong uitsteken vast wel howr......alleen hopen dat de buurman niet hetzelfde gevraagd heeft.....anders moeten we maar met t ov......

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:51

ffe lunchen Vork Gisteren zat ik weer met mijn vrienden in het bedrijfsrestaurant Scheve mond nu heb ik gelukkig gezelschap Haha!

Wat een ASO buren shir Boos! wist niet dat je in zo'n aso buurt woonde Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Lekker zwemmen vanavond Daan en Mayo. Kan helaas niet mee, ander keer misschien weer!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:48

Hoe is het nou afgelopen met dat afval, Shir...?
Ik zou me er echt niet prettig bij voelen, als ik die kliko in een perk zou omkeren... 'stel dat een van de buren me zou zien!'! Ook al is het vuil van een ander... Maar daar hadden we het al over gehad Knipoog

Sorry dat ik vanmorgen niet meer tijd had, Shir, maar Ton zat in de auto op me te wachten, ik moest alleen nog ff (hoog)nodig naar de wc.. Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:25

yeah ben ik weer terug van stal

Sylvia gereden ging nu heel goed Haha! en picas ging ook lekker die was helemaal wit van het zweten haha! Bren zet orissa lekker in de molen thnx bren Haha!

Het is wel weer ontzettend warm hoor shiiesss maja ik moet pas om kwart voor 4 beginnen echt belachelijk!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:24

haha wil dan ben ik bijna klaar :p
k ben om half 5 klaar als t goed is....zit nu op n les te wachten die om 3 uur begint.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:09

hoi allemaal Doei!

helemaal niemand van jullie naar de paardendag in [***]?

niet dat het heel veel met de paarden zelf te maken heeft Clown

gezellig is het vaak wel Muziek!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 14:25

Nee, ik wist er niets van eigenlijk ook.

@Wil; ik ben net thuis en jij moet straks nog beginnen! echt verschrikkelijk Misselijk
@Mayo; ja inderdaad lekker ff zwemmen. Ik heb t bloedheet man al de hele dag. Tong uitsteken
@Annemieke; ja jammer dat je niet meekan! Volgende keer!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:27

Paardendag Verward Weet nergens van Naadje.

Ik voel me stiekem best wel trots... hoor net van de andere secretaresse dat mijn manager (de directeur van de afdeling) heel erg blij met me is en die secretaresse had tegen hem gezegd dat zij ook erg blij met mij is en ik alles zo snel en goed oppak enzo.. ze had tegen hem gezegd waaarom vraag je niet of Annemieke hier blijft werken Verward Ze zei dat hij dat aan mij ging vragen Haha! Aan de ene kant heb ik er wel oren naar maar aan de andere kant weet ik niet of dit het juist moment is om een nieuwe baan te nemen. Ze zei wel dat de Postbank een goede werkgever is. Ik ken natuurlijk de arbeidsvoorwaarden en salarisschalen van PB niet en heb natuurlijk ook zo mijn eisen omdat ik een lease auto zou opgeven enzo en daar twijfel ik best over. Aan de andere kant heb ik het niet echt naar mijn zin meer bij mijn bureau. Nou ja ik kijk het allemaal even rustig aan en voel me best trots dat ze zo tevreden over me zijn. Voor mijn gevoel ben ik nog niet eens zo goed als ik voor de dood van mijn broer was en doe alles nog op halve krachten. Het enige wat ik niet wist van deze functie is dat ik ook nog eens de ' leiding' over het secretariaat heb (3 secretaresses). Dat vind ik wat minder want ik hou sowieso niet van politie agentje spelen.