lampjerulez schreef:Ik zit nu in de F7 met 1 winstpunt dus moet er nog 2
ik ga zondag weer een preof rijden. Ik vind het echt belachelijk dat we er zoveel moeten rijden...
In mijn paspoort passen maar 2 winstpunten per F, hoe doen jullie dat dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lampjerulez schreef:Ik zit nu in de F7 met 1 winstpunt dus moet er nog 2
ik ga zondag weer een preof rijden. Ik vind het echt belachelijk dat we er zoveel moeten rijden...
Sander_ schreef:lampjerulez schreef:Ik zit nu in de F7 met 1 winstpunt dus moet er nog 2
In mijn paspoort passen maar 2 winstpunten per F, hoe doen jullie dat dan?
xxJuStMixx schreef:je hoeft toch ook maar 2 pp per f??
Shalimar schreef:Misschien een stomme vraag hoor maar kan iemand mij uitleggen wat die vaardigheidsproeven inhouden? Is dat dressuur gecombineerd met balkjes lopen ofzo?Het staat toch ook niet in je ruiterpaspoort?
Mandyy schreef:Ja dat wel!
Dat zou wel leuk zijn.
Ben wel benieuwd. F10 heb ik nog een keer met hem gewonnen.
Alleen verschil tussen F10 en 11 is best groot.
Mandyy schreef:Vanaf de F8 is toch doorzitten?
Yannuh schreef:@ Sander_: Het is nooit volledig doorzitten. Iig niet tot aan de F12.
Daar moet je bv. bij middendraf gewoon lichtrijden.
noami10 schreef:Maar sommige maneges doen het anders, omdat je er anders te snel doorheen bent (vinden hun dan)
Charlie82 schreef:Nee, er zijn geen C versies, ik denk dat ze bedoelt dat je bij sommige maneges per proef maar 1 PP kan halen dus als jij 226 punten voor je proef hebt, krijg je maar 1 PP geen 2.