je hebt een leuke avond gehad annemarie, en ik denk dat als je over zo'n hoogte heen moet je niet meer denk aan je houding, winnen is dan het enige wat telt ik moet er toch echt niet aan denken, zo hoog
ach en joey, die had de hele week al zijn week niet
Dat was het hem niet Pauline, want voordat je over de muur moest, moest je nog 1 a 2 sprongen (niet zo hoog) en... gewoon.. hoe hij zowiezo op z'n paard zat... met z'n beentjes naar voren .. naja, goed... het was in ieder geval een sensatie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na de beschrijving al dacht: Die herken ik nooit. Foto open geklikt, met rot geschrokken en toen besloten dat ik je nooit kon vinden. Sorry.
Ben nu bezig met het boeken van een reisparijs, wat ingewikkeld zeg. Mijn moeder wil wel met mij naar parijs, maar dan moet ik het regelen snapt er nu al niets meer van...
er zal toch wel ruimte zijn om aan te geven wat je wil, een 1 persoonskamer of een 2 persoonskamer met losse bedden? en anders ga je morgen of zo even langs een reisburo
ik dus ook niet. We hadden vandaag als doel om een hotel te boeken+de reis per thalys, maar er is nog niets van gekomen... Morgen dus (alsof ik alle tijd heb in mijn proefwerkweek-week...)