Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djoontje

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:25

Ik ga zondag met sjaslique mee en maandag en dinsdag ga ik bij vriendlief in Tilburg feesten. Ik heb d'r helemaal zin in Hyper! van mij mag het elke maand wel een keer carnaval zijn Clown

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:39

maar morgen gaan we er toch eerst nog even een mooi lesje van maken of niet?

Kim_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 20:24

ik heb ook zin in carnaval!!! ik ga eerst smiddags na de schans toe (maaspoort) en daarna savonds na de Kentring (rosmalen) met ziatje en Anne en nog een paar vriendinnen. en morge natuurlijk eerst les. komen er mensen morgen verkleed?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 20:52

En dan zeggen ze dat 1/3 van de Brabanders nog maar aan carnaval doet, nou dat zijn dan toevallig allemaal bokkers van dit topic, het is lang geleden dat het hier zo rustig is geweest.
Gelukkig zal dit na woensdag wel weer veranderen en gaat geen stem hier niet op.... of iedereen moet last hebben van zijn vingers (armen) van het tillen van de glaasjes.....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:06

Doei! heb net S gesproken en gehoord dat hij voor het eerst weer heeft gegaloppeerd Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:57

Ja zeker, had Salvador eerst gereden, hij was lekker los en liep lekker over de rug en toen kon S. had niet laten. Het voelde goed dat het was weer een goede overwinning.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:25

Amarie schreef:
En dan zeggen ze dat 1/3 van de Brabanders nog maar aan carnaval doet, nou dat zijn dan toevallig allemaal bokkers van dit topic, het is lang geleden dat het hier zo rustig is geweest.
Gelukkig zal dit na woensdag wel weer veranderen en gaat geen stem hier niet op.... of iedereen moet last hebben van zijn vingers (armen) van het tillen van de glaasjes.....

nou ik verstop me de dagen van het carnaval...
vandaag veulen bij ons op stal geboren, het diertje kon nog niet opstaan
dus ging ik als een speer naar huis om zo'n paardenmelkfles te halen (had ik nog van Beckham). Kom ik gewoon tot 2 keer toe in een carnavalsstoet terecht.... En ik maar denken aan de kant stelletje "gekken"veulen heeft melk nodig... Boos! Dus iedereen nog veel plezier met carnaval maar houd het overige verkeer niet op sommige kunnen haast hebben Haha!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:33

Succes met het veulen Lin. Hopelijk gaat alles goed komen

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:37

Amarie schreef:
Succes met het veulen Lin. Hopelijk gaat alles goed komen

Ik hoop het! ze is drie weken te vroeg geboren en best wel zwak!! maar verder ziet ze er gezond uit met alles erop en eraan! Afwachten dus!

Vandaag in Liempde geweest (met nicole mee op wedstrijde) en Odelin nog gezien, ze was mij niet vergeten ze hinnikte met haar eigen vertrouwde hinnikje

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 23:13

O wat leuk, was zeker wel leuk haar weer te zien, staat ze daar of was ze ook op concours.
Was het goed gegaan met Nicole.
Ga nu lekker pitten, morgen weer werken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 11:49

Ik ben net wakker.. Lag er om kwart over 4 in (eergister om kwart voor 6 Tong uitsteken) Vanavond weer naar de lunenburg denk ik Tong uitsteken Time out was niet zo leuk, maar de Luun was echt super!!

Ben ook benieuwd wat nicole gedaan heeft voor de 1e keer van huis af Lachen Leuk lin dat je Odie weer gezien hebt..De eigenaresse heb die je ook nog gezien?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:27

He Joyce ook weer even boven theewater, heb haar vanmiddag even gezien, ze kwam net terug van de DA, gelukkig met het paard alles goed.
Maar met Joyce ging het wat minder (lekker suf en ze had het koud) ik snap het berichtje hierboven precies waarom
(Alaaaaaaaf)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:47

Zal ook maar weer eens reageren. Anders gaat het nog lijken of ik een fanatieke carnavalsvierder ben. Heb alleen zondag carnaval gevierd en verder helemaal niet. Maar het was wel gezellig.
Vandaag ook nog gereden op NL. In het begin ging het wel redelijk en aan het eind zaten er ook een paar fijne stukjes tussen, maar de andere minuten ertussen...
NL was heerlijk bijdehand en maakte van elke fout die ik maakte heerlijk misbruik. En het waren nogal wat fouten (rijden gaat niet zo heel goed als je lam bent). Op den duur reed ik in de hoek bij M en ze hoorde iets, gaf een bok en na een halve lange zijde haar omhelst te hebben toch maar laten vallen. Dus ja het zand was weer mooi van dichtbij. Clown Koe
Morgen lekker spierpijn maar ja is er goed voor.
Ik ben wel blij Joyce dat je nu weer aan de gang mag en ik hoop ook echt dat het eindelijk eens goed blijft gaan. OK dan!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:08

Amarie schreef:
He Joyce ook weer even boven theewater, heb haar vanmiddag even gezien, ze kwam net terug van de DA, gelukkig met het paard alles goed.
Maar met Joyce ging het wat minder (lekker suf en ze had het koud) ik snap het berichtje hierboven precies waarom
(Alaaaaaaaf)

Haha het was lekker warm in de auto en zat daar al bijna te slapen Tong uitsteken Mare ik ben er zo weer weg van ik ga weer aan de zuip Lachen Morgen hoop ik iets later wakker te zijn (hoef er een keer niet percé uit Tong uitsteken) Nouja wel voor 4 uur natuurlijk

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:41

Oei A. hoorde al dat er iemand vanaf gevallen was. Dat is pech hebben. NG is de laatste tijd wel bezig zeg, misschien wat minder voer en iets meer werk want anders gaat het niet de goede kant op. Succes met de spierpijn.
En Joyce (je zal al wel op pad zijn) veel plezier en tot morgenmiddag

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:42

Amarie schreef:
O wat leuk, was zeker wel leuk haar weer te zien, staat ze daar of was ze ook op concours.
Was het goed gegaan met Nicole.
Ga nu lekker pitten, morgen weer werken

Odelin staat daar op stal en heeft een box aan de losrijbak!!
Met Nicole was het heel goed gegaan ze was 2de en 3de!! geloof 192 en 184 punten en dat voor de eerste keer van huis...

zo joyce ben benieuwd of je morgenmiddag op de manege bent en hoe je er dan uit ziet maarja als je maar veel plezier hebt!!!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:59

Hah ik ben al wakker Lachen en erg beroerd zal ik er niet uitzien heb niet zoveel op vannacht Tong uitsteken
Super van nicole Lachen

Nou gister toch met Gorez naar de d.a. geweest ,omdat hij dan 3 dagen goed liep en de 4e was het weer knudde.. Echo laten maken en de pezen waren gewoon goed (hij heeft zelfs een pees teveel zitten) Ik mag hem nu gewoon weer oppakken. Als hij over een maand of 2-3 echt niet goed loopt dan word hij stukje voor stukje verdoofd om te kijken waar het precies zit.. Met andere woorden hij is zijn eigen nu gewoon verrekes aan het aanstellen (hij vind dit leventje wel goed denk ik) maar dan heeftie pech, want hij gaat dus weer aan het werk Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 21:46

Oei Joyce neemt de mattenklopper mee naar stal. Ik hoop dat het snel allemaal goed komt.
Hoe is het met het veulen Lin, gaat het nog de goede kant op.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:12

Ik ook.. Snel deze week voorbij laten gaan want deze week is een drukke week

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:06

Amarie schreef:
Oei Joyce neemt de mattenklopper mee naar stal. Ik hoop dat het snel allemaal goed komt.
Hoe is het met het veulen Lin, gaat het nog de goede kant op.

ja gelukkig wel ze is nog wel erg slap en staat echt nog op de kootholte maar ze kan nu zelf omhoog om te drinken en ze huppelt een beetje om moeders heen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 18:47

Ook maar een klein verslagje van mijn kant. Ik heb wel 3 dagen actief gecarnavald. Ik zat alleen zonder computer, dat is de reden dat ik niet had gepost. Haha!
Vrijdag een extra lesje gereden op Ungaro en het ging echt bagger. Ik vind hem zó moeilijk om te rijden, wilde mijn linkerarm er wel afhakken want die wilde maar niet ontspannen. Een paar goede momenten gehad, maar t was om te huilen. Het arme dier kon er niets aan doen, ik zat er gewoon met de verkeerde instelling op.
Zaterdag op Unzipped gereden. Dat was heerlijk, wat rijdt dat paard toch fijn. Gewoon een kwestie van rijden en genieten Dromen . Er waren vast nog heel wat puntjes, maar in vergelijking met Paco is Zippie een GP-paard voor mij.

Dinsdag had ik het geluk dat ik ze allebei nog eens mocht rijden, echt super leuk. M. had me vrijdag flink geholpen met Ungaro, dus puur volgens die methode gereden en dat ging een heel stuk beter. Had 95% van de tijd een los bekkie en hij liep na een tijdje grote stukken netjes nagevelijk, voor mij al een hele overwinning. Go jij! Go jij!
Unzipped voelde iets minder spectaculair aan dan zaterdag maar het is en blijft een heerlijk paard om te rijden. Veel geprobeerd dmv schakelen en tempowisselingen hem voor omhoog te rijden, om hem van zijn voorhand af te krijgen. Niet helemaal perfect gelukt, maar het idee was er, en dat telt Clown

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:32

Fijn dat zo goed gegaan is Djoontje.
Ik heb vandaag S. zijn nieuwe springzadel op de tank gelegd om in te rijden, poeh dat valt niet mee als je een dressuurzadel gewend bent. Mijn arme achterwerk, maar heb besloten om vol te houden dus ben ik springeelt aan het kweken en nu maar hopen dat ik straks weer uit de voeten kan op mijn eigen zadel.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:27

OFFFF je gaat een keer een sprongetje maken Tong uitsteken
Ik zag hem vandaag op vomara stappen (heb het verder niet gezien hoor)

Ik heb vandaag weer een heerlijke privé les gehad, Hij was super fijn dus als (extra)'beloning' zijn we nog ff een rondje buitenom geweest.. Pff wat is het toch een mooi weer om zo lekker buiten te rijden zeg.. Daarna Oletta gestapt en die was erg vervelend.. Naja niet echt haar schuld als er een paard voorbij komt gegaloppeerd, maar ik heb nu last van mijn arm van haar houden.. Verder is ze vanaf zaterdag echt super braaf geweest. Ze krijgt al een flinke buik en is flink aan het grijnzen op alles Koe Clown

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:40

Joyceee86 schreef:
OFFFF je gaat een keer een sprongetje maken Tong uitsteken
Ik zag hem vandaag op vomara stappen (heb het verder niet gezien hoor)

Ik heb vandaag weer een heerlijke privé les gehad, Hij was super fijn dus als (extra)'beloning' zijn we nog ff een rondje buitenom geweest.. Pff wat is het toch een mooi weer om zo lekker buiten te rijden zeg.. Daarna Oletta gestapt en die was erg vervelend.. Naja niet echt haar schuld als er een paard voorbij komt gegaloppeerd, maar ik heb nu last van mijn arm van haar houden.. Verder is ze vanaf zaterdag echt super braaf geweest. Ze krijgt al een flinke buik en is flink aan het grijnzen op alles Koe Clown

wanneer is ze uit gerekend?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:23

Ik geloof ergens in maart.
Ja S. heeft op Vootje gezeten, ze was superbraaf. Hij moet het toch wel rustig aan doen, heeft last van zijn rug, maar dat kan ook komen omdat hij ontzettend grieperig is.