Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:En dan zeggen ze dat 1/3 van de Brabanders nog maar aan carnaval doet, nou dat zijn dan toevallig allemaal bokkers van dit topic, het is lang geleden dat het hier zo rustig is geweest.
Gelukkig zal dit na woensdag wel weer veranderen en gaat geen stem hier niet op.... of iedereen moet last hebben van zijn vingers (armen) van het tillen van de glaasjes.....
Amarie schreef:Succes met het veulen Lin. Hopelijk gaat alles goed komen
Amarie schreef:He Joyce ook weer even boven theewater, heb haar vanmiddag even gezien, ze kwam net terug van de DA, gelukkig met het paard alles goed.
Maar met Joyce ging het wat minder (lekker suf en ze had het koud) ik snap het berichtje hierboven precies waarom
(Alaaaaaaaf)
Amarie schreef:O wat leuk, was zeker wel leuk haar weer te zien, staat ze daar of was ze ook op concours.
Was het goed gegaan met Nicole.
Ga nu lekker pitten, morgen weer werken
Amarie schreef:Oei Joyce neemt de mattenklopper mee naar stal. Ik hoop dat het snel allemaal goed komt.
Hoe is het met het veulen Lin, gaat het nog de goede kant op.
Joyceee86 schreef:OFFFF je gaat een keer een sprongetje maken
Ik zag hem vandaag op vomara stappen (heb het verder niet gezien hoor)
Ik heb vandaag weer een heerlijke privé les gehad, Hij was super fijn dus als (extra)'beloning' zijn we nog ff een rondje buitenom geweest.. Pff wat is het toch een mooi weer om zo lekker buiten te rijden zeg.. Daarna Oletta gestapt en die was erg vervelend.. Naja niet echt haar schuld als er een paard voorbij komt gegaloppeerd, maar ik heb nu last van mijn arm van haar houden.. Verder is ze vanaf zaterdag echt super braaf geweest. Ze krijgt al een flinke buik en is flink aan het grijnzen op alles![]()