Ik hoef dat nooit, ik krijg altijd gewoon meteen strafwerk mee hoppa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en der is geen 2e bel duwsz
schiet ut nog niet op

weet je btw hoelaat ik morge me bed uit moet, kwart voor 5 !!!
niet meer normaal toch? maar je moet er wat voor over hebben toch
maar ja ik ben om 1 uur uit dus dan slaap ik wel weer bij ofzo als ik niks te doen heb

ook lekker gezellig.. neem me mp3 maar mee dan.. lekker 4 uur tegen mezelf praten hahahaha
ga je met niemand heen dan naar limburg?? 
en ga naar luxemburg niet naar limburg
nou ja ook even.. maar niemand kent die willibrord, snap ik niet hoor, niet dat ik 'm ken
wel hippe naam
anders moet je ut eevn opzoeken op internet ofzo weet ik weel

maarja, ik wil wel mee hoor als ik terug ben, tis vlak bij mij..

, kan ik die pony's ook weer een keer zien

ik sms je nog wel ofzo
haha, nou ik ga ook doegg

als je het zou willen doen dank je

ik zei dus wat anders.. 
believe ..als je neefje /nichtje half zo leuk wordt als Bink kan je al blij
zijn om tante neel te worden..nee ik vidn t echt gaaf voor je...is toch enig...vraag maar aan Le haha..ik hoop alleen wel dat je iets beter op kan passen dan le

(al ben je wsl allang onder zeil)
)
Andere keer dan maar? 15 oktober ga ik naar Princenhage, heb ik nog nooit gereden, maar moet ook leuk zijn
(mag je in de auto verder slapen
)

hasten schreef:Hahah ik jou ookk.. iedereen kan lekker ons boeiende gesprek meelezen hihi.. oliebol heb niet eens mn les afgemeld.. zou jij dat anders nog ff willen doen? vandeweek ofzo?? zaterdag hoeft niet dan ben ik er weer.. maar vrijdag dusals je het zou willen doen dank je
veel plecies daarow!! gomir schreef:
lizzjuh; heb jij geen zin om mee te gaan zaterdag? MIjn zusje vind het ook wel gezellig als er iemand meegaat![]()