Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

micky

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:27

liquita@ ik heb gisteren aan mijn profiel gewerkt en als het goed is kun je nu wel de foto's zien maar het nog niet helemaal af.
en is het nog gelukt met ie kur cd's????????

Ik ga straks lekker naar stal om ff te kijken en ff te kletsen dus ik hoop dat we het nog ff droog houden

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:27

@ Djuno:

heel herkenbaar mijn vorige paard is in oktober vorig jaar weggegaan en wel veel telefonisch contact en ik weet dat het goed gaat met hem maar ik wil er nog niet langs gaan misschien wel nooit, ik ben bang dat ik hem meteen weer mee naar huis wil nemen, want laten we eerlijk zijn zelf zorg je er toch altijd het beste voor zal iedere eigenaar denken. Ik heb na hem 2 paarden een kortere tijd gehad maar daar had ik absoluut niets mee, ze waren prachtig hoor een merrie van Cocktail en een ruin van wolfgang maar de klik was er niet, nu gelukkig wel met mijn nieuwe paardjes dus wellicht ga ik nog eens bij hem kijken in Limburg, word wel een hele reis hoor, haha
hebben Johanna of Wim geen MSN dan kun je geregeld met ze chatten en foto's uitwisselen doe ik ook met de vorige eigenaren van mijn paardjes.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:59

@liquita: ik mag uzzi meenemen van sandra maar heb er zeker nog mijn twijfels over...
a vanwege de waarheid en B ik niet straks een wijzend vingertje wil krijgen of dat ze ineens op het laatste moment afketst..
ik zie nog wel..

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:18

Vet vaag! A: vanwege de 'waarheid'?!? en B: Welk vingertje?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:19

He Dozo, sta je ook op Veldt, in je profiel staat nl niets Tong uitsteken

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:21

Jazeker Haha!
Ik ben "de andere" Sandra ( dus niet Kat)!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:23

je moet me even helpen ik sta nl nog niet zo heel lang op Veldt, namen weet ik nog niet allemaal, wel gezichten en veel paarden natuurlijk, haha

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:24

Ramonda, Rancho en Odie, met Mario als wederhelft!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:25

oke dan weet ik het, jij staat aan de kant waar Tara ook staat, leuk hoor

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:27

Eindelijk ben ik erachter hoe ik hier dingen kan plaatsen!! Bloos
Met de hartelijke dank aan Haantje en Natas Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:28

Ja in tegenstelling tot de andere topics moet je je bij een huiskamer eerst aanmelden, ben zelf ook eerst 2 dagen aan het zoeken geweest Clown

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:34

Zat ik natuurlijk eerst weer volledig op het verkeerde spoor, maar na een poosje zoeken en wat hulp van mijn mannetje ben ik gearriveerd Haha!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:38

*Sjorsie

Ik heb wel telefonisch contact en ook via mail maar dat moet (en mag) absoluut geen verplichting worden voor Johanna!!
Ik zal met enige regelmaat op de hoogte gehouden worden over Kinke...zo'n schat is Johanna wel.

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:46

he dozo gezellie hoor !!!!!!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:51

@ djuno: dat is leuk voor je en moet zeker geen verplichting worden, met de vorige eigenaresse van Wesco heb ik leuk contact maar bij de vorige eigenaresse van Abel heb ik altijd het idee dat ik in een kruisverhoor zit, ter controle, ik ga daar ook wat over zeggen denk ik, ik heb Abel nu nl al 4 maanden en ze moet het nu maar eens gaan loslaten, zeker als je weet dat ze bang voor hem was toen ik hem van d'r kocht

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:05

Zo, ben even weggeweest en der is weer heel wat bij!
Balen zeg sjorsie, dat hij was ontsnapt! , gelukkig heb je hem niet in de sloot teruggevonden:)

@LIQUITA, ja het is echt een schatje die kleine, was er net nog even geweest, hij kruipt het liefst op schoot!. Ik ben zo trots op hem, ik mag alles bij hem doen, alle 4 de hoefjes optillen, lekker poetsen kraken met spullen niets is eng! Hij word al zo lief:)

@dozo, gezellig dat je er bent, het word nog eens druk hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik hoop dat ik zo een beetje alles heb beantwoord!

Ohja naadje24, leuk dat je uzz mee mag nemen, maar wel goed dat je er over na gaat denken, niet dat je de dag van te voren word gebeld dat het toch niet mag

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:15

welkom dozo!!

precies en dat heeft dus ook met de "waarheid" te maken
zij zegt dat het mag van oma en ik zou oma nog te spreken krijgen erover...maargoed ze heeft wel eens meer dingen gezegd natuurlijk..

het wijzende vingertje...iets wat mario zei en een nadenkertje waard is...
stel ze heeft straks een enorme peesblessure (bijv door los te rennen en per ongeluk...enz.) dat dan het vingertje gewezen word omdat ze op kamp is geweest...snappie? tis maar een voorbeeld van honderden dingen die kunnen gebeuren natuurlijk...

uiteraard blijft het altijd een risico om een paard van een ander mee te nemen maar goed ik weet wel dat ik zelf heel voorzichtig ben ...
En heb liever een paard mee van iemand die dat ook weet van mij en mij vertrouwd en waarmee ik duidelijke afspraken kan maken stel er wel wat gebeuren zou..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:27

Ik snap je punt.
Ik hoop dat je er een beetje uit komt:), en anders vraag je het nummer van der oma? dan kun je die persoonlijk spreken, en bellen om afspraken te maken. Het is inderdaad eng om het paard van een ander mee te nemen, het is een groot risico!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:37

@ Naadje24: Ik zou als ik jouw was die oma bellen en dan duidelijke afspraken maken en ook checken of Uzi in de verzekering loopt, anders zou ik er helemaal niet aan beginnen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten Knipoog

@ Lordj: ja het wordt steeds grappiger, Wesco gedraagt zich voorbeeldig en Abel ontpopt zich tot Houdini Knipoog en clown Clown
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 07-08-06 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:37

`heeey sandra Haha!
gezellig dat jij er ook bent Haha!
was wel gezellig vanmiddag op de manege Lachen

vanavond nog even wezen springen
(paal gesprongen met bruun Haha! )
Hij was heel braaf

ik ben echt trots op me kerel Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:42

@ Sanniiy16: geen last van het onweer en de hoostbuien gehad dan? wij hebben de paarden om half zeven in de stortregen met bliksem binnengehaald

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:48

ik heb vandaag gelukkig! geen onweer gezien
en we reden in de buiten bak
en het was lekker zo Lachen
geen regen en amper wind dus lekker Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:51

inderdaad geen regen en onweer gezien!

Haha, je kan met hem de markt op, paard word houdini en clown tegelijk! Nou sjorsie je kan je borst nat maken! De oogjes van wesco zijn ook beetje onstoken he? er kwam allemaal pus uit, arme man hihi

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:53

hihi hij stond te slapen in stal Tong uitsteken
was echt schattig
en we vroegen ons af in welke stal hij stond
opeens horde we een klein hinnikje en een klein neusje door die tralies heen ( zo noem, ik ze altijd Tong uitsteken ) en toen wisten we het haha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:54

@l0rdJ: ja die rotvliegen ook, met z'n 10en tegelijk zitten ze op zijn ogen, ik heb vanmiddag zo'n sliertending gehaald voor aan z'n halster tegen de vliegen en hersthoornolie voor op z'n hoofd, hoop dat het snel wegtrekt