jup ik weet wie je verving nel. gister heeft petra les gegeven!Met t lijstje van joyce gloof ik en sachja zat op idool (ging allemaal goed volgens mn pa!) dus.. wel raar, want ze kende de ruiters van de dinsdag nog helemaal niet natuurlijk. *pff hier op school wil de spatie niet helemal mee werken hetis dus iedere keereenwoord en dan RAM op die spatie en weer een woord en RAM. Niet egt ideaal :S
Citaat:
Nou dames wees gerust, ik kom zaterdag weer werken.
Joyce geeft als het goed is de ochtend lessen en ik de middaglessen.
Whieieie
nel is Back! Idd Thirz dat wordt bij kletsen joh (hoezo dat kunnen wehier ook?)
wel balen vanje rug hoor.. Hopen dat t allemaal snel een beetje beter gaat & misschien zien we je vrijdag nog? Lekkr shoppen met de centjes van iemand anders!
thirz
regen? hoe kan dat nou? ik heb geen regen gezien en ik heb nog wel zo hard voor je geduimd.
Maar k gloof dat t ondanks de regen tog nog wel goed is gekomen tog? lekkr springen in t bos. Kan ze dat een beetje? (haha denk nu aan die ene keer dat nanda terwijl ze een bokje gaf over de sprong uhm duikelde
)
tja ik weet niet of ik de cd al heb, dat kan ik vanaf hier niet helemaal zien helaas. heb mn moeder wel gezegd dat ze de foto's pas mag bekijken als ik thuis ben
oftewel Laat!