manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 17:13

er wordt gwoon een soort van samenvattend verslagje gemaakt voor op bokt
ik heb al een beetje gerekend met de tijden enzo.. ik kom morgen om 5 over half 7 aan in Souburg met de trein , dus dan kan ik rond een uur of 7 wel op de manege zijn denk k. Hopen dat het precies het zelfde gaat als al die andere jaren: de vergadering heeft opstart problemen en pas een half uurtje later egt begint!
Ik ben wel benieuwd wat voor nieuws we morgen allemaal te horen krijgen
zeg Nel heo is t met je rug? al een beetje beter?

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:04

Nel, wat moeten we zonder jou?? Wel jammer dat je er niet bent, we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken! Ben benieuwd hoe de vergadering verder verloopt, Marieke en ik zijn erg veeleisend, dus ja En als je weer die taak moet doen Nel: gewoon de vrijwilligers vastbinden, haha!! En Annemijn, jij schiet gewoon maar een beetje op hoor

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 20:03

Ja ik wil wel op schieten, maarja de NS.. Als jij morgen nou ff belt dat de trein van 5 uur uit rotterdam alle tussen liggende stations overslaat en alleen stopt in Vlissingen Souburg, scheelt dat weer een beetje tijd voor mij en hoef ik niet meer zo heel hard te trappen op mn fietsje
Het is idd al weer een tijdje gelee dat we je gezien hebben nel? Strax herkennen we je niet eens meer als we je tegen komen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:50

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 20:59

Niet? en kan je ook niet een klein uitzonderinkje maken voor me? Gwoon heel lief de conducteur op bellen (denkt aan de laatste foto van de fotoshoot hier op bokt ) en vragen of hij dat asse-asse-asseblief wil doen

Uhm thirz... Hij doet t niet, hij doet t niet, hij doet alleen delete delete.. hij doet t niet Maar iig, ik zie nix en nu? kan ik vanaaf nie lachen...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:45

Whahaha het belangrijkste bij het BLOEMSCHIKKEN: De HELM!!! Hihihi, vertel vertel, maar niet te snel dan schrijf ik meeee! Hij is echt geweldig om weer eens te horen! Zouden nog eens een Bert Visscher avondje moeten houden; was altijd leuk he?
Ben vandaag voor het allerlaatst bij de AH wezen werken... na een carriére van meer dan 6 jaar wel heel gek hoor! Hahaha maar ik zal 't wel zonder ze redden denk ik... heb er iig nog een kerstpakket aan over gehouden! Ga nu snel slapen; ben supermoe! X

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 10:43

Zozo bianz, werkte jij bij de AH. Dat wist ik niet, beetje bijverdienen zeker....?
Nou dames wees gerust, ik kom zaterdag weer werken.
Joyce geeft als het goed is de ochtend lessen en ik de middaglessen.
Ik zit nu in de ziektewet, want ik zag het even niet meer zitten.

Ben wel benieuwd wie er gister in mijn plaats heeft lesgegeven..., annemijn weet jij dat (via je pa)..............

Ik ga vrijdag zoiezo weer aan het werk, anders kan ik ook mijn kerstpakket niet ophalen.
Daar verheug ik me het meest op.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:56

Precies, shoppen met bonnen van je werk is top! Leuk dat we je zaterdag zien dan Nel, kunnen we weer eens bijkletsen!

Heb weer fijn paardgereden vanmorgen, natuurlijk regende het in biggekerke, maar daar geef ik niets meer om! Zijn lekker in het bos over boomstammetjes heengesprongen, Nous vond het geweldig! Ben trouwens echt blij met mn laarzen met al die blub en viezigheid, goede koop geweest!!

Heb nog geen CD met foto's in de brievenbus trouwens jullie wel? Ik wacht nog maar geduldig af dan... Straks ff naar de stad met mn moeder om kerstinkopen voor de familie te doen en daarna de kerstboom optuigen, wat een gezelligheid toch allemaal weer he!

He Bianz, ook weer een brief van de EHBO gehad? Ik dacht gelijk: NEE!! Dus we moeten snel maar eens informeren over een hele dag bijles krijgen, beter dan al die avonden! Mn werk ziet me al aankomen dat ik al die avonden vrij wil, wordt een drama!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 15:38

jup ik weet wie je verving nel. gister heeft petra les gegeven!Met t lijstje van joyce gloof ik en sachja zat op idool (ging allemaal goed volgens mn pa!) dus.. wel raar, want ze kende de ruiters van de dinsdag nog helemaal niet natuurlijk. *pff hier op school wil de spatie niet helemal mee werken hetis dus iedere keereenwoord en dan RAM op die spatie en weer een woord en RAM. Niet egt ideaal :S

Citaat:
Nou dames wees gerust, ik kom zaterdag weer werken.
Joyce geeft als het goed is de ochtend lessen en ik de middaglessen.

Whieieie nel is Back! Idd Thirz dat wordt bij kletsen joh (hoezo dat kunnen wehier ook?)
wel balen vanje rug hoor.. Hopen dat t allemaal snel een beetje beter gaat & misschien zien we je vrijdag nog? Lekkr shoppen met de centjes van iemand anders!

thirz regen? hoe kan dat nou? ik heb geen regen gezien en ik heb nog wel zo hard voor je geduimd. Maar k gloof dat t ondanks de regen tog nog wel goed is gekomen tog? lekkr springen in t bos. Kan ze dat een beetje? (haha denk nu aan die ene keer dat nanda terwijl ze een bokje gaf over de sprong uhm duikelde )

tja ik weet niet of ik de cd al heb, dat kan ik vanaf hier niet helemaal zien helaas. heb mn moeder wel gezegd dat ze de foto's pas mag bekijken als ik thuis ben oftewel Laat!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 16:27

Mensen duim aub nog even door want ik ga nu paardrijden en de lucht voorspelt niet veel goeds!

Maareuh ik heb ook een kerstpakket uitnodiging gehad nu, hoe gaat dat precies in zn werk?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 21:30

Nou Bar,
Das heel makkelijk.
Je moet dan naar de intratuin in vlissingen en als je daar binnenkomt, moet je, je toegangsbewijs inleveren en dan krijg je een waardebon van b.v 15 euro ofzo en dan mag je daarvan gaan winkelen in de intratuin.
Maar het geldt alleen vrijdag 16 december.
Veel succes!

Nou dat vindt ik niet zo eerlijk dat sascha bij petra op idool mocht rijden, want bij mij mocht ie dat nog niet.
Nou ja dat verklaart dat ik dus niet genoeg ervaring heb en dat ik dan maar weg moet....

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:10

Hey Nel, heb niks over jou op de Indoor gehoord, tenminste als ik goed heb opgelet........want petra en Maureen moeten geloof ik de ruiters helpen met opstijgen, verder weet ik het ook niet. Cis, ga je zo ff mailen waar je allemaal moet lopen, hoop dat je t er een beetje mee eens bent.......?Enne ga je nog wel een spandoek maken voor ons????

Heb van de week met Thirz laarzen en een broek gekocht, eindelijk, nadat we al 20 keer de Scapino binnen waren gelopen dan toch wat leuks gevonden, en mijn broek komt van coolcat, wie had ooit gedacht dat ik daar nog eens een broek zou kopen.......Ik niet.... en Thgirz, zit toch nog na te denken over die andere broek i.v.m. mijn kont hahaha....
Heb gister nog nieuwe laarsjes gekocht , maar weet niet of ik ze wel echt leuk vind, zal zo ff een foto'tje maken van mijn voetjes in de laarsjes en hier plaatsen, kunnen jullie ze ff keuren, want als jullie ze nou stom vinden breng ik ze lekker terug.......
dat was t weer voor even, ga ff een foto maken........

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:26

Nou marieke, ik hoef in ieder geval geen ruiters op de paarden te zetten.
Dan lesgeven zeker en een beetje rondhangen.

Das ook leuk!

Morgen weer werken en eindelijk weer voice-je zien, die mis ik wel een beetje.

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:33

T was ff moeilijk om een foto van mijn been met laars te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt.......
Hier zijn ze.................

Afbeelding

Afbeelding

Nou wat vinden jullie ervan??????

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:38

ja weet ik trouwens wel, je moet idd drie keer lesgeven ofzo, zal ff op mn papier kijken.... om 12:10, rijproef C o.a
om 14.20 rijproef c, o.a aan Jarno en om15.20 rijproef A...dan heb je dus niet veel te doen.......

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:26

Oke bedankt!
Leuke laarzen, vooral over je spijkerbroek!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:35

Leuk mariek! toppie! Houden die laarzen en nie trug brengen!
Ja mn vader zei ook al dat jij dat nooit mocht met S, maarja... Nu was idool er ineens klaar voor. Dat snap je tog? Idool zei die dag tegen Joyce. Ik wil t, dus ik kan t!! Tja snap ook niet egt wrom t nu ineens kon, mn pa heeft nog uitgelegd dat dit dan de eerste keer zou zijn...
Voor je rug lijkt t me trouwens ook niet egt lekkr als jij de hele dag die ruiters op en af het paard moet tillen...

Haha,Bar tis egt heel moeilijk met die kerstpakketten Ik denk niet dat je dat gaat kunnen hoor Als je t nou egt niet snapt, moet je maar ff naar me bellen ok? dan zal ik het nog wel even uitleggen terwijl je terplaatse bent. ik denk dat het je dan misschien net gaat lukken

Zeg thirz en bianz, hebben jullie ook je foto's? en en en??

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:45

Echt toffe boots Mariekje! En ook heerlijk warm; ik zou er niet eens over denken ze terug te brengen! Jud had trouwens ook al zo'n leuke broek van CoolCat; ze zijn weer helemaal terug geloof ik he! Het zijn nu weer 'normale' kleren zeg maar; gewoon die je elke dag kunt dragen bedoel ik dus. Wil ze snel zien!
Ik heb m'n foto's ook binnen; ben ze net aan 't bekijken Annemijn! Zitten wel errug foute tussen zeg, hahaha! Maar gelukkig ook genoeg waar ik echt mezelf ben en daar is 't om te doen natuurlijk!
He Nel, hoe is je rug? Toch nog niet aangedurft vandaag naar Voiceje te gaan? Gewoon weer proberen hoor; lekker doen! Dan laat je het klussen maar even doen; je moet ook aan ontspanning denken!
O ja hahaha, ik wil dat spelletje dat op de foto onderaan staat wel een keertje doen als ik bij jullie ben Mariekje... hihihi!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 20:55

*snelt naar boven: Spelletje? Owja, daar

Tja bianz, ik heb ze al bekeken ik was zo benieuwd, maar er zijn egt een heleboel leuke.. Maarja ik had op de meeste foto's ook niet te heftige make-up. Alleen sommige met die doek en dat kussen vind ik wel wat minder, dat ben IK dan niet. ik heb dan een hele verkeerde uitstraling vergeleken met het plaatje zegmaar. Al zitten er ook hele lieve foto's tussen met die witte doek
Die foto's met ons groepje zijn ook heel leuk *lol*

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:09

Oeh ik ben benieuwd Anne!
Pfff ik ben nu druk bezig voor school, ik moet voor morgen avond nog een casus inleveren en dat kreeg ik even gisteren te horen, dus vandaag nog even snel een patiënt ondervraagd en onderzocht !

Trouwens Mariekje, ik vind je schoenen echt leuk!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 21:15

leuk hè dat dingen horen op t laatste moment, k ken t, heel erg fijn (laatste moment was bij ons alleen niet de dag van te voren, glukkie.. was een iets eerder laatste moment )
Citaat:
Oeh ik ben benieuwd Anne!>>
Haha!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:54

hey Annemijn, had ff die tekening die je mams had gemaakt op bokt gezet, onder het topic, wat zouden jullie hiervoor geven of zoiets........ze vonden m erg mooi en zouden er 40-45 euro voor geven, klopt dus aardig, terwijl de rest van de tekeningen allemaal rond 5 euro zit hahaha, complimentje dus voor je moeder.....
Fijn dat jullie mijn schoentjes leuk vinden, dan zal ik ze maar houden he? Ben zo benieuwd naar jullie foto's.........wanneer mag ik ze zien???????????

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 09:30

Zozo foto's, nemen jullie die zaterdag mee???
Ik ben ook wel benieuwd.

nou bianz, het gaat beter hoor, denk ik.
Ik was alleen woensdagavond helemaal stijf in mn rug, maar misschien is dat normaal, te lang stil gezeten denk ik.
Vandaag ga ik weer aan het werk, daarom ging ik gister nog niet naar voice, want ik zat natuurlijk nog in de ziektewet.

Nou allemaal veel plezier met winkelen in de intratuin vandaag!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 09:57

Haha ik zal t tegen mn moeder zeggen vindt ze wel leuk om te horen denk k
tja, het meenemen vn de foto's duurt nog wel even. ze staan nu nog op cd, dus ikmoet ze nog aflaten drukken en inplakken ofzo (mn moeder had al wat idee-en gloof ik dus..) Maar ik neeem ze wel een keertje mee hoor.
Tjonge Nel jij bent ook al vroeg op trouwens? (zeg ik, die nu al vrolijk op school staat )
het winkelen zal wel lukken denk k al een hele boel dingen die ik wel mee wil nemen Jij ook plezier met t shoppen Nel.
Nou ik ga maar weer eens, heb zo les :S jippie
tot morgen allemaal

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:31

Zo, ook allemaal leuk Intratuin-geshopt? Ik wel hoor, heb erg leuke dingen! Ben nu mn kerstkaarten aan t schrijven, best moeilijk om iets origineels te verzinnen na een aantal kaarten, maar t komt goed hoor! Tot morgen