Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:42

Ireen ik weet het zo 1 2 3 eigenlijk ook niet meer. Ik zal er eens oude foto's bijhalen vanavond. Misschien dat het daarop ook te zien is. Als ik Gerdien spreek binnenkort zal ik haar vragen of zij meer weet

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:49

Anique, bellen is me niet meer gelukt gisteren...Ik weet eigenlijk ook nog niets zeker. Waarschijnlijk heb ik geen vrij meer tot en met goede vrijdag.
Na goede vrijdag ben ik een week vrij, maar of ik dan echt kan weet ik niet (ivm voorbereiden nieuwe baan en meelopen enz)
Als je met iemand anders wil moet je gaan hoor, want dan heb je ook meer zekerheid....
zodra ik iets weet bel ik...

Fieke hoe is het met Tos?

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:27

moossie schreef:
Fieke hoe is het met Tos?

Die was behoorlijk hyper vanochtend. Ik denk door de kou. Liep zich groot te maken, te snorken en schrok van alles waar ze normaal niet van schrikt. Ik heb haar maar flink door laten stappen en na een half uur werd ze wel wat rustiger.
Ik heb vanochtend de veearts gebeld en dinsdag 8 maart om 16.00u wordt ze weer gescand. Gelukkig heb ik het de week ervoor erg druk, dan kan ik me er niet zo heel erg gek om lopen maken.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:36

Ohw spannend. Zal voor jullie duimen die dag. Heb je er nog veel vertrouwen in of ben je in je achterhoofd al bezig met vanalles?

Yus was vandaag ook lekker druk. Hij heeft buitengestaan met Freedom. Lekker lopen rennen en springen samen...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:37

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:40

moossie schreef:
Ohw spannend. Zal voor jullie duimen die dag. Heb je er nog veel vertrouwen in of ben je in je achterhoofd al bezig met vanalles?

Yus was vandaag ook lekker druk. Hij heeft buitengestaan met Freedom. Lekker lopen rennen en springen samen...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de moed ondertussen wel heb opgegeven dat ze nog rijpaard wordt. Ik hoop er nog op dat ze nog als fokmerrie/ grasmaaier door het leven kan. Maar ook de kans dat dat niet gaat heb ik nog niet uitgesloten. Ik zie er dus behoorlijk tegenop.

Wanneer mogen ze bij jullie eigenlijk het land op?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:43

eehm dat weet ik eigenlijk niet Bloos . Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...

Waarom ben je bang dat het fokken niet doorgaat of door kan gaan?

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:03

moossie schreef:
Trouwens Fieke; Je vriend heeft een nieuwe site www.staldekrekel.nl Haha! Knipoog

Als ik niet beter wist zou ik er bijna een keer gaan kijken.
moossie schreef:
eehm dat weet ik eigenlijk niet . Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...

Waarom ben je bang dat het fokken niet doorgaat of door kan gaan?

Als haar pees daar ook niet sterk genoeg voor is...... dan is er helaas nog maar 1 oplossing, maar daar wil ik nog even niet aan denken.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:05

moossie schreef:
eehm dat weet ik eigenlijk niet Bloos . Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...

haha ja en dat weet je nooit in nederland Knipoog
2 jaar geleden stonden ze volgensmij in maart alweer overdag op het land, vorig jaar een stuk later.. volgensmij pas begin mei maar toen was het ook enorm slecht weer!
Ik hoop dat het land snel weer lekker droog is enzo Lachen

Ik ben net terug van m'n stage en het was heel leuk! ik heb 2 hele aardige stagebegeleiders OK dan! Lachen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:26

nee dat weet je inderdaad nooit Haha!

Fijn dat je stage leuk was....moet je nu tot en met de zomer? Ik heb het derde jaar van mijn studie het hele jaar stage moeten lopen. Pfffffff wat zag ik daar tegenop zeg! Maar gelukkig was het er heel leuk en was het jaar zo om! Clown

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:28

Nee Fieke daar moet je nog maar even niet aan denken.......bah

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:35

Net les gehad. Lady was frisssss. Ze bleef maar rennen, lag er echt bijna naast Boos!. Heb geloof ik nog nooit zo veel gegaloppeerd. Ze kon niet normaal draven. Het zal de kou wel zijn. Nadat ze uitgeraasd was, nog aardig lekker kunnen rijden.

Anique: ik heb mijn kamer opgeruimd en kwam die deken tegen voor je uitrijdeken..nog interesse?

Bij ons gaat ze ook rond maart op het land (mits het kan natuurlijk)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 08:44

Gatsie, ik heb vannacht gedroomd dat Diddles manen en voorpluk waren afgeknipt.. net als bij Clenn!! Nagelbijten / Gniffelen

Arme Diddle, zijn voorpluk was recht boven de oogjes afgeknipt en zijn mooie lange manen waren ook recht afgeknipt maar wel op 2 verschillende hoogtes

Pfff waar je 's nachts niet mee bezig bent zeg Haha! Hoop niet dat het een voorspellende droom is, dan word ik echt gek hoor Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:03

Nee, zeg...wat een nare droom! Moet je zelf niet eens naar de kapper? Knipoog
Zarah zal het vreselijk vinden als Diddle geen mooie manen meer heeft! Dan is ze wel gauw klaar met poetsen..... Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:03

Ow vind je dat vervelend dan, Anous? Ik was eigenlijk van plan vandaag Ko, Biz en Diddle ff flink onder handen te nemen Haha!
Knipoog Had je t schriftje gelezen? Ko zn staart is misschien een beetje lang, misschien dat je daarom ging dromen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:41

Marieke_ schreef:
Ow vind je dat vervelend dan, Anous? Ik was eigenlijk van plan vandaag Ko, Biz en Diddle ff flink onder handen te nemen Haha!
Knipoog Had je t schriftje gelezen? Ko zn staart is misschien een beetje lang, misschien dat je daarom ging dromen?

Ja had het schrift wel gelezen maar eigenlijk niet meer naar zijn staart gekeken Bloos
Had pas nog een aardig stuk afgeknipt maar zal vanavond of morgen nog wel even kijken Knipoog

Pas had je de kans om Ko flink onder handen te nemen maar dat wilde je niet }> (manen kortwieken) Cool
Zolang je bij Biz en Ko van de voorplukken en staart afblijft vind ik het wel goed, maar Diddle Hamer dat is dierenmishandeling om zijn haar af te knippen Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:46

Whahahahha... Ja ko zn manen, ik ben gewoon heel bang dat als ik uitschiet en zn voorpluk meeneem, dat ik een boze Anous achter me aan krijg Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 13:02

haha weet je dat ik dat ook een keer heb gedroomd *LOL*
Evita stond toen ineens bij Cees Poot ( ???? ) en een paar kinderen hadden haar manen eraf geknipt omdat ze dachten dat het een fjord was Clown
k vond het niet zo leuk Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 13:17

Maar Evita is toch een fjord?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:07

ja dat heb ik ook altijd gedacht Clown

Wel een rare droom hoor. Inderdaad maar hopen dat het geen voorspellende droom is....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:26

Marieke_ schreef:
Maar Evita is toch een fjord?

volgens Mike wel ja Clown Die noemt Evita altijd een fjord Haha!

ik dacht eigenlijk ook dat Evita een fjord was, was nou het verschil tussen haflingers en fjorden Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:54

Ik zit er serieus aan te denken, Lady haar manen tot 1 lengte te knippen en dan weer te laten groeien. Alleen ze groeien niet zo hard en ik ben bang dat ze niet meer aangroeien Bloos
Het ziet er niet zo mooi uit op het moment!!

Ging net Lady longeren, krijgen we een Lady sneeuw over ons heen. Lady helemaal door het dollen heen. Staart de lucht in, neusgaten wijd open en maar gek doen. Leek wel een arabier. En het is toch echt een fries (nouja, daar ga ik nog steeds van uit Haha! )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:37

een Lady sneeuw over je heen?! Clown Koe

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:14

Nou, Irene, ik had toch ook eens gedroomd dat wij met Warenko en Evita bij Henk gingen staan? Ik kreeg het er tijdens het dromen al benauwd van!
Als Evita een Fjord is, is Warenko een Tennessee Walker!
Marieke, je kunt je zonder zorgen laten blonderen.... Blond

Ik was Warenko aan het longeren vanmiddag, hij was heel braaf, liep als een zonnetje (ik snap niks van zijn gewrichten....en de rest..). Maar één klein stijgertje....Marieke kwam van schrik naar de longeerbak rennen, zó had ze mijn stem nog nooit gehoord Haha! ....en het was nog niet eens voluit!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:05

Ja Jet, of mn verf laten uitgroeien Knipoog Geeft hetzelfde effect.