Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moossie schreef:Fieke hoe is het met Tos?
moossie schreef:Ohw spannend. Zal voor jullie duimen die dag. Heb je er nog veel vertrouwen in of ben je in je achterhoofd al bezig met vanalles?
Yus was vandaag ook lekker druk. Hij heeft buitengestaan met Freedom. Lekker lopen rennen en springen samen...
. Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...moossie schreef:
moossie schreef:eehm dat weet ik eigenlijk niet . Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...
Waarom ben je bang dat het fokken niet doorgaat of door kan gaan?
moossie schreef:eehm dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gewoon zodra het weer het toelaat en het land droog genoeg is...

. Heb geloof ik nog nooit zo veel gegaloppeerd. Ze kon niet normaal draven. Het zal de kou wel zijn. Nadat ze uitgeraasd was, nog aardig lekker kunnen rijden.
Hoop niet dat het een voorspellende droom is, dan word ik echt gek hoor

Had je t schriftje gelezen? Ko zn staart is misschien een beetje lang, misschien dat je daarom ging dromen? Marieke_ schreef:Ow vind je dat vervelend dan, Anous? Ik was eigenlijk van plan vandaag Ko, Biz en Diddle ff flink onder handen te nemenHad je t schriftje gelezen? Ko zn staart is misschien een beetje lang, misschien dat je daarom ging dromen?
dat is dierenmishandeling om zijn haar af te knippen

Marieke_ schreef:Maar Evita is toch een fjord?
Die noemt Evita altijd een fjord
)
....en het was nog niet eens voluit!
Geeft hetzelfde effect.