ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:05

Spaties zijn best handig Nan! Clown Dat is makkelijk.. Maar welke week lijkt jullie dan leuk? Ik moet namelijk ook even kijken wanneer mijn nichtje vakantie kijgt als ze nog mee wil.. Wat ik wel verwacht Clown maar die krijgt steeds zo laat vakantie, want ze woont in Duitsland Vork Maar ik moet even overleggen, als ik weer twee weken kan (A) dan ga ik eerst een weekje met jullie en dan met Jenny ofzo.. Clown Maarja, dan moet ik even gaan sparen Vork

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 12:09

Maar ik ging het allemaal in 1 zin zegge Haha! dus zonder adem te halen Clown

UUHM hunnie mijn groepie! die willen week 6.. maar ich weisse auch noch nicht welke week ik nog meer op vakantie ga!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:13

Ooh, nou ik heb net Jenny (jeenneke) even een berichtje gestuurd om te vragen wanneer zij vakantie krijgt.. En ik weet nu al dat het gezellig gaat worden Haha! En anders gaan we het nog een keer overdoen bij mij thuis Nagelbijten / Gniffelen

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:04

_Kiki_ schreef:
Ja, ik moet nog maar even kijken. *Ik zit op mijn laptop Haha! * Heb ik vanmorgen gekregen! Nouja, hij is niet echt van mij hoor..

Wauwie gaaaf Haha! Ik kan echt niet w8en om weer door de bossen te racen man Vork Heb 'r suuuper erge zin in Haha!
Anyway, het leek Iris en mij geschikt om in week 3 te gaan ofzo .. Knipoog Maarja, moet iedereen maar ff kyken of dat kan enzo Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:57

Jeetjee, het is nog zo ver weg, en ik heb nu al weer super veel zin Vork Clown Bladiebladiebla Clown Whaha..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:58

Net even gereden, volgende week heb ik selectie, maar geen voorlezer Bloos! Dus mijn moeder mee, en geoefend met voorlezen.. Clown Had ze nog nooit gedaan dus ik dacht dat ik hem uit mijn hoofd zou moeten rijden volgende week.. Dus m'n moeder begint, de eerste keer meteen helemaal goed! We hebben de proef drie keer gedaan, en alle drie de keren had ik niks aan te merken Bloos! *en ik ben een zeurpiet met voorlezen Nagelbijten / Gniffelen * Dus nou gaat mijn moeder me volgende week in Ewijk voorlezen Nagelbijten / Gniffelen En volgens mij is zij zenuwachtiger dan ik Clown *nou ben ik ook nooit echt zenuwachtig maargoed.. Clown *

Edit: Whaha, die smilies zijn allemaal woorden geworden Clown maar geen zin om te veranderen

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 21:54

Voorlezen! jees ik doe t ook wel is .. ZENUWACHTIG MAN! ben ik dan whaha

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:08

Whaha.. Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 18:58

Ik lees trouwens heel vaak voor Scheve mond Ik ging een keer met een kennis mee op wedstrijd onverwacht zij: Kan je me ook voorlezen? Dus geen probleem.. Geeft ze me vlak voor de proef het boekje, proef blablabla, ik: WHAA, dat is een Z2 proef! Dat heb ik nog nooit gedaan Vork Maar alles is goed gegaan Clown

De vader van een klasgenootje van mij heeft zaterdag zelfmoord gepleegd Scheve mond gatsiee.. Verdrietig

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 20:11

Serieus:O jeetje man vet erg:O! het zou je vader maar zijn ..shiit heb daar geen woorden voor echt zielig:O!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 19:59

Ben net terug van de condoleance (of hoe je dat ook schrijft), was echt heel erg. We zijn met de hele klas gegaan omdat dat eigenlijk een van de weinige dingen is die we voor haar kunnen doen.. Jeetje, heb er nog kippenvel van.. Verdrietig

Sann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 16:48

Brr.. wat erg!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Gecondoleerd, voor dat meisje.. Ach gut Vriendjes zijn?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 18:45

ik had een heel verhaal getypt gisteren maar dat is blijkbaar niet aangekomen.. Jammer want nu weet ik het niet meer prcies..

Om even wat leuk nieuws in de groep te gooien!

VANAVOND SCOOTER HALEN:D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 21:09

collendoorn schreef:
Serieus:O jeetje man vet erg:O! het zou je vader maar zijn ..shiit heb daar geen woorden voor echt zielig:O!

daar heb ik dan helaas weer ervaring mee.. Verdrietig

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:51

Ach gut Arme Jits! Ach gut Lovers

Ik wil waarschijnlijk trouwens weer twee weken op kamp Haha! 1 week met bekenden, en 1 weekie helemaal in m'n uppie om mijn kop gewoon weer even normaal te krijgen Clown *hm.. dat is waarschijnlijk hopeloos maar toch Vork *

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 18:13

whahaha je koppie helemaal op orde zetten zal nooit lukken denk ik(A) whaha

En Jits.. ik weet niet hoe en wat maar sterkte! Ach gut

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 18:15

_Kiki_ schreef:
Ik lees trouwens heel vaak voor Scheve mond Ik ging een keer met een kennis mee op wedstrijd onverwacht zij: Kan je me ook voorlezen? Dus geen probleem.. Geeft ze me vlak voor de proef het boekje, proef blablabla, ik: WHAA, dat is een Z2 proef! Dat heb ik nog nooit gedaan Vork Maar alles is goed gegaan Clown

De vader van een klasgenootje van mij heeft zaterdag zelfmoord gepleegd Scheve mond gatsiee.. Verdrietig

Verdrietig Omg zo erg Ach gut Jeetje gecondoleerd, zeg!
Jits: Super veel sterkte meis ik spreek je op msn nog Ach gut

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 09:04

JIJ KENT MIJ NIET EENS NANDA! Scheve mond Tssss.. Nee hoor grapje.. Clown Maar heb gewoon zin om even iets zonder iedereen die ik ken te doen.. Bloos!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 11:42

Wil je een privé ponykamp Knipoog want volgens mij ken je langzamerhand behoorlijk wat anderen die op kamp gaan Clown

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 12:19

Hmm.. Dat zei mijn moeder ook al.. Whaha.. Nagelbijten / Gniffelen

Hoe is je wedstrijd gegaan Eefje? Je had er toch nog een keer een gehad?

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 16:59

whahaha dan denk je dat je alleen op kamp ben! maar er zijn er nog 49 andere:Y en wedde je kent er altijd wel 1 !

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 18:15

Ik heb morgen wedstrijd.. binnen.. in Vries.. en ben als aller-allerlaatste. Dat is dus om 18 uur ongeveer. Ben benieuwd, heb laatste tijd niet echt getraind ofzo, meer beetje aan het buiten rijden en aan het klooien geweest.. maar gewoon B proefje moet lukken met zo'n ouwe rot Clown

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 19:16

haha Succes eef!!
Moet allemaal lukken! ga voor de overwinning;)!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 08:32

Ik zal voor je duimen Eefje! Dan krijg ik mijn punten waarschijnlijk ongeveer terug Vork

En Nanda, laat mij ook een beetje in mijn sas zeg! Nagelbijten / Gniffelen *waarschijnlijk ken ik er wel meer dan 1 namelijk.. Nagelbijten / Gniffelen * Maargoed.. Ik weet het toch nog niet..

Eefje, weet jij trouwens of je nog een eigen paard mee mag nemen?

Nou, ik ga zo even wassen/vlechten/poetsen e.d. en dan lekker selectie rijden.. Cool Whaha.. Nou byyee

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 12:14

Oké Oké kiek ik hou me mond:P
Maareee wil je dan met 2 paarden heen! die van jou en je zus? Dat zou wel leuk zijn trouwens! heb jij zelf ook nog afwisseling!

Hebben er mensen hiero al gereserveerd?