Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annie_ schreef:Hey Elja hoe is het bij jouw ! Nog steeds naar je zin?
Ik woon naast een gigantisch park en Kiko vindt het heerlijk om anderhalf uur te wandelen en achter eekhoorntjes aan te gaan (hij volgt ze, kijkt er dan naar en kwispelt - heel schattig aangezien hij zelf ook op een eekhoorn lijkt).
Elja schreef:Annie_ schreef:Hey Elja hoe is het bij jouw ! Nog steeds naar je zin?
Heel goed! Het is super lekker weer in LondenIk woon naast een gigantisch park en Kiko vindt het heerlijk om anderhalf uur te wandelen en achter eekhoorntjes aan te gaan (hij volgt ze, kijkt er dan naar en kwispelt - heel schattig aangezien hij zelf ook op een eekhoorn lijkt).
Maandag begin ik met een stage in Westminster, als events coordinator. Dit is voor drie maanden voltijd. Daarnaast werk ik nog in een bar van donderdag tot en met zondag. Heel druk dus allemaal!
Wel lief hoor! Manon_S schreef:Bedankt Kirsten. Onderhals heef ze al heel erg. Is beetje uitproberen nu wat beste werkt. Gaat zeker beter nu, ze is al stuk relaxter en minder gericht op de omgeving. Tenzij er ineens iets nieuws naast de bak ligt natuurlijk wahaha.
.
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Kirsten, ik zag dat je relatie heb met de buurjongen van m'n ex haha. Wat leuk!
Dankjewel!
Ja weet ik Hihi. Zie hem nog best vaak ook, hij is erg afgevallen sinds ik hem voor het laatst zag
. Maargoed gelukkig gaat het goed met hem!