nee sussie is dr nog, maar daar rijd die Ton nu altijd op,
wat je over jade zegt klopt idd wel, ze wordt tegenwoordig vaak in lesjes ingezet waar ze alleen maar rondjes hoeft te sjokken, das niks voor dat paard
jep, jade is een echte merrie.. een pismerrie wel te verstaan ik vind dr wel leuk altijd, maar volgensmij heb ik iets met pismerries.
Zo hadden wij voor een paar jaar terug ook een echt pismerrie op de manege staan. (heette ook Jade ) Ik vond haar ook altijd wel een leuk paard. Op een gegeven moment besmette ze alleen alle manegepaarden met haar pismerrie gedrag. Wat een onrust was er toen op stal Met rijden werd ze ook steeds erger. Ze gaf iedere keer een soort "trappen" in de galop. Dat zat vreselijk. Ik kreeg er gewoon pijn in mijn rug van. Vanaf toen begon ik haar al minder leuk te vinden. Op een gegeven moment ging ik een keer bij haar de stal binnen om haar op te zadelen en trapte ze me zowat de stal uit. Ik kon haar nog niet eens meer aan raken. Ik ben me rot geschrokken toen en vond haar ook echt niet meer leuk. Toen is alles ook vlug gedaan en was ze zo verkocht. Ik ben wel benieuwd wat er van haar geworden is.
deze jade die trapt je echt niet zomaar de stal uit, gelukkig ze dreigt meer, oortjes in de nek.. maar ze kan ook echt wel lief doen hoor! hans vertelde me laatst dat ze in principe ook te koop staat, ze is inmiddels al 13 of 14 geloof ik, dus veel vraagtie niet voor dr..
Staat ze ook al op een site ofzo te koop? Of is het meer zo van dat ze te koop staat als erom gevraagd wordt? 13 á 14 jaar vind ik trouwens nog niet zo heel oud. Volgens mij heeft die merrie nog best veel pit. Ik weet niet hoe lang ze al in de manege werkt?
meer te koop van als iemand ernaar vraagt.. Jade is op dr 3e jaar op Bergemo ingereden, ze heeft daar zowat dr hele leven gestaan volgensmij, ze heeft geloof ik dezelfde moeder als heel wat andere paarden op Bergemo, oa. de oude kabora geloof ik.. iemand van bokt heeft dr nog willen kopen, maar ze is afgekeurd voor de sport omdat er iets mis is met een botje in dr hoef, kweet niet precies wat, iig niet ernstig pit heeft ze zeker nog wel, vooral buiten & met springen
ik heb nog fotoos van dr als 3jarige, zal ik wel eens plaatsen
carmen wel denk ik, Ferre weet ik niet.. op een of andere manier vind ik Belmondo wel echt een paard voor Anne, kweetniet, maar ik denk dat je die echt wel leuk vind kben benieuwd hoe jullie de les vanavond vinden
FOTO'S! viewtopic.php?f=10&t=381774 Ik reed op Janneke, vond ik wel een leuk paardje Alleen vond ze het naast elkaar rijden niet zo geslaagd en toen werd ze steeds sterker en sterker. Ik had trouwens toch beter die zijspiegeltjes aan mijn cap kunnen bevestigen
Ja, wordt ik eindelijk eens niet plat gereden door Ton, doe jij het wel! Ach, gelukkig rijdt je niet vaak mee Hoe vonden jullie trouwens het 'Pippi Langkous-paard'? Ik vindt d'r helemaal geweldig! Rijdt als een BMW; supper gevoelig op de hand en been, en vooral gas erop. Hoef maar te denken ze doet het al.
Ik vond haar er leuk uitzien hoor Judith! Past wel bij jouw! Heeft die pony trouwens ook een naam?
Ik werd trouwens ook nog steeds door Ton om ver gereden (of hij ging voor of naast mij in galop, ook heel fijn...) en daarnaast dus ook door Anne, maar gelukkig kon ik er met Beborah zelf ook wel wat van!
Het ging echt goed bij jou en Beborah, ja! 'Pippi Langkous' heet Kaithleen (schijnt het) en staat in de stal van Max. Wil een keertje m'n westernzadel meenemen, staat d'r vast stoer
Dat paardje waar jij opzat zag er inderdaad erg leuk uit! Volgende keer rust ik mijn paard uit met een alarm. Kom ik in een straal van een meter of twee, dan gaat hij af
Ik vind het eigelijk wel een beetje vervelend. Ik heb me toch hierbij aangemeld om lekker met mensen te klessenbessen die ook van paarden houden en daar hoort het posten van foto's natuurlijk ook bij. Maar ja, nu weet ik tenminste dat ik alleen nog maar foto's onder dit topic plaats!
Ik trek me nergens iets van aan Ik zet ook gewoon mijn foto's overal neer, poedersuiker-commentaar doet me niets. Vooral niet omdat het vooral de niet al te snuggere mensen zijn die reageren. Kijk eens naar de Nederlands! Dat zijn gewoon kinderen van 12 jaar die ergens een shet hebben staan, alles zielig vinden en overal iets van af denken te weten. Daar laat ik me echt niet door van mijn stuk brengen hoor!
Kan er wel om lachen. Dat er mensen zijn die gewoon zo'n foto ui vergroten om te controleren of je al dan niet met slof rijdt... Maxie-beest heeft overigens ong. dezelfde rug als Maicka, en haar past het zadel net iets mooier als Ascot, die wat te breed is. Beiden zijn er goed mee te rijden, geen drukplekken. Zal het bij haar ook wel lukken, denk ik. Was vanochtend met Ascot naar de manege gereden. Ze waren aan het ringsteken in de binnen bak; wil ik ook!!! Daarna klein stukje in beginnersritje meegereden (heb m'n certificaat buitenrijden nog niet, hé ) en toen maar weer naar huis. Meneer is warm voor de bokt-rit
wat voor paardje is dat dan? die nieuwe? ringsteken en spelletjesachtige dingen vind ik ook erg leuk! misschien moeten we dat idd tegen claudia zeggen, en misschien is het ook wel leuk om als het mooier weer is een keer in de wei te rijden?