wel leuk sanne, bij jullie op de manege trainen ze nog best op niveau! bij de manege hier in de buurt doen ze dat dus echt totaal niet..
iedereen klaar voor sinterklaas? mijn surprise is af, maar vind m zelf lelijker dan gehoopt. ben en blijf niet zo creatief... (vooral in vergelijking met die van caitlin!)
Ik vier geen sinterklaas! En wij vullen het altijd in op het formulier en mailen daarna nog een x carmen.
Ik had net selectie, maar 1 proef. Fijn gereden, helaas wel iets meer spanning dan normaal maar wel netjes. Was 2e met 190, en ik baal dus echt dat de ene hoek niet ging zoals ik wilde want met 2 puntjes meer had ik rachell fokker eruit gereden. Maar er is nog steeds kans op de gelderse, rachell start L M en Z, en volgens mij mag ze niet in al deze klasses uitkomen op de gelderse. Maar we zien het wel, eerst volgende keer nog maar eens rijden!
Ik had gisteren sinterklaas op stal en heb echt een LOOK A LIKE Ivy gekregen Keeeeei leuk!
Bolle pens en de zelfde bles + kleur, echt geniaaaal! Er zaten wieltjes onder met een klein gedichte; 'Trekt het voort, trekt het voort, met je nieuwe koort' (zat een halstertouw bij)
Want ik moet Ivy altijd meesleuren omdat ze zo sloom is hahahahhaha!
@loes: Ja dat hoor ik vaker van mensen ja, opzich rijd ik ook wel in een vrij hoge les. Maar ik vind het wel leuk, veel afwisseling enzo.
Wij deden gedichten + cadeautje. Geen suprise. Ik had mijn oma en ze vond het gedicht helemaal geweldig hahah. Mijn oom & mijn opa dachten allebei dat ze mijn nichtje, Nienke hadden. dus die heeft 2 keer de CD van Justin Bieber, hallo kan het nog erger? En mijn moeder niks (voor haar lootje dan he)
Vandaag vieren mn moedertje en ik onze bday voor familie.. was 5u thuis en heb écht totaaaaaal geen zin! + ze willen allemaalbij Ivy kijken, kom ik daar aan op stal met 13 mense ofzo.... dat vind ik echt aso hahahha!
Waargaan jullie buitenrijden ? Wel foto's maken he!
We hebben bij manege belvadere gereden in nunspeet, niet een bijzondere stal maar wel leuke paarden en ze zijn er wel goed voor! Lekker gereden, mooie omgeving en was heel leuk! Helaas pindakaas geen foto's.
Haha al die surprises!... Had mn moeder voor der verjaardag (was donderdag) een prive les op Ivy, en een groepsles kado gedaan.. dat was eigenlijk vandaag maar gaat helaas niet door omdat er een dubbel afspraak in de agenda stond haha!
had Rudy nog effe gebelt want wilde elastiek aan der doen maar wist niet meer hoe die onderaan vast moest haha! Dus na rudy gebelt te hebben wist ik het weer!
Ze had mijn leren laarzen aangedaan zodat ze haar hakken niet op kon trekken (dat doet ze heel erg), en het ging echt goed voor haar doen Dus was wel leuk!
Morrgen weer aan de bak op de zorgboerderij.. #minder