Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:04

Twinklebel schreef:
Serada schreef:
Jee Fiek, ga je helemaal sportief worden? Doe je dat wel vaker, kanoën?

1x per jaar :+ , met mijn vader en zus. Zus peddelt mij er dik uit, ik gelukkig paps ook :D . Maar is altijd wel een gezellig dagje, paps vind het helemaal geweldig zo met zijn meiden op stap, en zelf vind ik het ook best leuk. Alleen niet als het plensregent, dan krijg je het zo snel koud.....

Een familieuitje dus. Gezellig zo met elkaar...Volgens mij zijn de voorspellingen voor morgen nog niet helemaal goed dus ik hoop voor je dat het mee gaat vallen... :D

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:16

Het wordt volgens weeronline rond een uur of 11 droog in Utrecht, we hebben vanaf half twaalf kano's gereserveerd, dus als het goed is valt het mee. Ik neem in elk geval droge kleren mee en doe een dunne broek aan in de kano, die droogt tenminste weer snel....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 09:04

:wave: Vanavond gaan we op kraambezoek bij Rox :) Zal ik meteen het postadres even nagaan ;)
Vanmiddag nog ffkes Peertie rijden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:13

Geen zin in een hele update te typen, heb een stal te regelen. Hierbij presenteer ik u even heel kort mijn nieuwe aanwinst, een 4 jarige new forest pony, die nog héél veel moet leren maar waar ik heeeel verliefd op ben!

Afbeelding
Afbeelding

Nu als de sodemieter een stal regelen :')

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 19:59

Wat leuk, gefeliciteerd Chelle!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:11

Leuk! Dat zijn heel fijne rijponies, New Foresters! Gefeliciteerd met je nieuwe liefde en heel veel succes met hem? Haar? We horen het allemaal nog wel.

Onze dondersteen wilde niet bestegen worden, het was bijna komisch... Maar geduld is een schone zaak en ja, dan zit er toch opeens iemand op je rug! En dan is ie heel braaf, gelukkig.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:16

Stoute Storm, maar helaas voor hem laat het baasje zich niet foppen.....

Vien wilde mijn dagje uit vandaag nog bijna saboteren door vanochtend vroeg zich even te verslikken in wat hooi en daardoor een kleine slokdarmverstopping op te lopen......kreeg het gelukkig zelf weer weg gemaseerd, en toen ik weg moest stond ze al weer een half uur rustig te grazen. Annet zou haar nog even checken voordat ze weg ging, niks meer gehoord, dus is denk ik met een sisser afgelopen.....ik hing al weer haast aan de foon bij de veearts....
Maar heb dus heerlijk gefietst en gekano't met paps en zus en daarna uit eten geweest, kan nu geen pap meer zeggen, plof zo mijn bedje in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:33

Dankjullie :D

T is een meisje, Cora :) Cora van Mora :') K ga maar vragen of ze me willen sponseren.. Rijd ik wel met een frikandellendekje.. :p

ohw ohw, hij had er geen zin in vandaag? :p

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:32

Chelle gefeliciteerd! Zo je morgen ochtend kunnen? Voor het stapritje?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:44

Wauwie chel! Dat is snel gegaan zeg! Gefeliciteerd met je baby girl :) super leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:46

Jaa snel he! Maar ja was eigenlijk wel verkocht al toen ze in d'r stal alleen al stond.. Heel slecht maarja :o

Viv, ik ga morgenmiddag toch met m'n moeder, ze loopt mee samen met m'n vader dus dat gaat 'em niet worden, sorry :(

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:48

Gefeliciteerd met je nieuwe pony!

Succes nog even Lin met de laatste loodjes! Ik duim iig voor je :)

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:53

Okee dan maak ik morgen me eigen plan.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:26

haha... je moeder meelopen met jouw en Val? nou dan mag ze dr rollator wel meenemen, whahaha... die moet ook geen paarden die stout zijn bestijgen. :P

Chelle, veel plezier met valko en geef hem een dikke kus! als het mooi weer blijft mag hij zijn vliegendeken in stal ophouden zodat ie de volgende dag ermee naar buiten kan.
Ik ben als het goed is redelijk bereikbaar zoniet dan hangen de telefoonnummers in de kantine of spreek me voicemail in of stuur een sms.... gaan dr van uit dat dat niet nodig hoeft te zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:50

K weet niet of je het nog leest Wan, maar heel veel plezier op je mini reisje! :D Komt met Valko helemaal goed, k geef hem een dikke knuffel :)

& we stoppen m'n moeder gewoon in zo'n opvouwbare scootmobiel...:+

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:29

Laat je Valko die scoot trekken! :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:52

Uprica schreef:
haha... je moeder meelopen met jouw en Val? nou dan mag ze dr rollator wel meenemen, whahaha... die moet ook geen paarden die stout zijn bestijgen. :P

Ojee, is ze er weer afgepleurd... B-)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:54

Anoniem schreef:
Geen zin in een hele update te typen, heb een stal te regelen. Hierbij presenteer ik u even heel kort mijn nieuwe aanwinst, een 4 jarige new forest pony, die nog héél veel moet leren maar waar ik heeeel verliefd op ben!

Afbeelding
Afbeelding

Mooi paardje Chelle, deze is ook niet zo groot... :D
Laatst bijgewerkt door Serada op 15-08-11 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:54

Haha ja en het was geeneens Vincent! :p wat m'n moeder zei was ook echt waar.. je kan beter een brave 4jarige hebben dan een vervelende 10jarige.. is gister maar weer gebleken :')

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:55

Serada schreef:
Uprica schreef:

Ojee, is ze er weer afgepleurd... B-)

Pff hou op schei uit.. paard liep echt niet gewoon. Dus nou ja dan maar s zelf proberen.. de eerste paar rondjes als een soort golfslagbad door dat weitje heen. Niet vooruit te branden... zweepje erbij, NIET aangeraakt en daar kreeg mevrouw toch een waas van voor d'r ogen. Dus nou ja toen kon ik modder happen. Heel fijn maar het schijnt dat modder goed voor je huid is enzo?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:32

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:03

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:04

Ceriadwen schreef:
Pff hou op schei uit.. paard liep echt niet gewoon. Dus nou ja dan maar s zelf proberen.. de eerste paar rondjes als een soort golfslagbad door dat weitje heen. Niet vooruit te branden... zweepje erbij, NIET aangeraakt en daar kreeg mevrouw toch een waas van voor d'r ogen. Dus nou ja toen kon ik modder happen. Heel fijn maar het schijnt dat modder goed voor je huid is enzo?

Nou dat is toch niet normaal dat ze dat niet even van te voren melden. Ze kunnen wel zeggen dat ze soms wat fris is maar dit vind ik meer dan fris hoor. Ze was toch ook al bij die eigenaar aan het klooien?

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:09

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 13:14

De telegraaf is nog korter van bericht.
Vrouw overleden door val van paard HELVOIRT - Een vrouw is maandag kort na het middaguur overleden door een val van een paard in Helvoirt (Noord-Brabant). De politie heeft dat gemeld. Nadere gegevens ontbreken nog.