Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:54

leuke foto marion ;)
hmmm.. haringgggg :) zou ik ook wel lusten :P
had 'm de eerste dag op, toen stond er een kraampje op zuidplein maar die was snel vertrokken helaas :(
gister bij 2 huisjes wezen kijken, 1 was 2e bezichtiging maa rzien we toch vanaf..
vandaag weer 2 huisjes bekeken waarvan 1 spontaan was toen we zagen dat he topen huis was.. en daar gaan we vrijdag voor 2e keer heen ! :D
we zijn dr allebei erg over te spreken en zitten het al helemaal in te richten :P
het is een wat apartere woning en dat maakt het ook wel leuk en het is heel erg ruim met mogelijkheden tot veranderingen :)
Ben heel erg benieuwd vrijdag :) hihi
nu maar weer snel leren voor m'n examens :( vriendlief is alleen naar de bios zodat ik kan leren dus ga 't maar ook echt ff doen :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 19:54

:+

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 21:50

wat groeien die kleintjes hard he marion

waar staat dat aparte huisje chan meestal als het zo spontaan gebeurd is het wel wat

vandaag geen teken alleen wat schaafjes hier en daar romeo had een wond bij zijn hooft en vond zich erg zielig zalfje op gedaan snoepje gegeven (is net een echt kind ) wilde eerst met hem langs de mac maar het waaide tehard
ga nu mijn mandje is 2 uurtjes slapen is echt een beetje te weinig wekker gaat weer om 5 uur af

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 02:38

leuke foto marion!.

En dat klinkt goed chantal!! Ben benieuwd.... Foto's!!

Oefr mn voeten doen pijn!! Nog nooit zo erg gehad, begonnen gewoon helemaal te kloppen. Mr goed, ik lig in mn bed, pres en ik zijn nr feestje van mijn werk geweest. Was leuk, alhoewel we meer in het rookhok hebben gestaan, waar t leuker was. Daarna ben ik nog weggegaan, pres uiteraard nr bedje :D.

Je kon t geen uitgaan noemen, moest om de tien min zitten omdat ik niet meer op mn benen kon staan. Volgende keer schoentjes mee !

Nou goed, ik ga slapen, morgen hopelijk even goed leren...! En even nr wyssie als t droog is. Dus pres: bel me! Maakt niet uit hoe laat overigens ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 08:37

guten morgen
13 graden en heel stevige wind.

Heerlijk geslapen.
Was gisteren erg drukke maar gezellige dag.
Lekker diner gemaakt en gisteren ook nog met zijn achten ijs wezen eten.
De regen viel hier mee gisteren.Geloof 2 miezerbuitjes.

marion wat ziet je kleinzoon er gezond en vooral vrolijk uit.
Werk ze hoor Wil en geef die zielige Romeo maar een knuffeltje van me.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 09:18

Nou hier ging het helemaal los! Wat een onweer, wind en bliksem!! Niet normaal, hij sloeg 1 keer in verderop in de straat en 1 keer heel dicht bij in.. Dus 2 keer echt een giga flitsbal gezien, echt apart dat dan ook gelijk de woonkamer helemaal verlicht wordt! 8)7

Zo even op Soofje der berichtje wachten en dan maar is naar stal toe.. /3

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:00

was dat vandaag kay
ik zit op mijn werk en dat is eigenlijk vlakbij
hier is het droog en schijnt de zon een beetje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 10:07

het regent hier ook behoorlijk
erg goed voor mijn landje.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 11:46

Dawas gisteravund, Wilma, heb je niks gehoord? Ging opeens knetterhard tekeer en inderdaad met flinke bliksemflitsen! kees dacht nog dat ie op de foto ging........af en toe is het net een Belg, die Hagenees!

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:04

:) ik was al in diepe slaap geloof ik
bijna klaar met werken
dan naar de paardjes nog een week en aangaan de meisjes met pensioen
zie er erg tegen op

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:40

zo nog 1,5u en dan thuis was een heerlyk weekend. zo nog ef naar tank en dan patatjes eten huiswerk en dan naar bed morge om 5u me wekker . leuk chantal ben benieuwd naar dat huisje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:18

zo bovenboel helemaal schoon, een was gedraaid, beneden alleen nog even stoffen, vaatwasser weer leeg en paarden uitgemest.
was erg gezellie het weekeind.

het miezert hier nog steeds en het waait.
was dus goede schoonmaakmiddag, als het morgen beter weer is ga ik fijn rijden met 1 van de paarden.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 16:21

lees net dat alles bij ikea Delft is afgezet, er zou een verdacht pakketje zijn.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:57

Hier gisteravond ook flink onweer en hoosbuien !!!
maar ben toch tussendoor in slaap gevallen :)

vanmorgen schijnt het ook nog geonweert te hebben maar daar heb ik dan weer niks van meegekregen :) was pas lekker om 11uur uit m'n bedje :)
vanmiddag ambertje ffkes gereden, toen we bijna klaar waren met uitstappen begon het te spetteren en toen ik afstapte begon het te plenzen !! :P dus waren op zich wel op tijd :P

Huisje is in Rhoon-Portland het ligt in het stuk tegen Smitshoek aan ;)
Hier zijn wat foto's van internet ;)

Afbeelding
Het ramenpartij aan de voorkant is een grote slaapkamer met een plafond van 4 meter hoogte :) echt super gaaf !! kan je nog in 2e delen of een soort van vliering in maken..
en de glazen wand van voor naar achter is een gang die van je woonkamer naar een study/hobby kamer gaat.

Afbeelding
Livingroom, met aan de linkerkant van de foto alstie zo voor je is de open trap naar boven
en schuifdeur naar de tuin

Afbeelding
keuken waar de linkerkant van wegvalt, hier kan je je eettafel kwijt, de mensen nu hebben 'm tussen keuken en woonkamer in staan maar door 'm in je keuken te plaatsen heb je meer woonkamer nog :)
en ook hier een schuifpui maar dan richting de voorkant (geen voortuin maar een autovrije brede stoep met grasveldje enzo)

Afbeelding
Hobby/studeer kamer die ligt tegen de schuur aan, deze is evt. ook groot genoeg om een bed in te plaatsen

Afbeelding
de gang van woonkamer naar studykamer, links de tuin en rechts de straatkant

Afbeelding
slaapkamer 1 met 4meter hoog plafond :)

Afbeelding
Slaapkamer 2, waar het trainingsaparaat staat gaat de kamer nog een stuk naar links, achter de badkamer door, wij hebben hier de plannen om de badkamer dan door te trekken tot achter waardoor je die flink stuk groter maakt en gelijk de badkamer naar eigen smaak kan inrichten :) maar weten nog nie of we dat meteen doen of na een tijdje..

Afbeelding
badkamer

Afbeelding
Tuin op zuidwesten :)

En hier zijn we helemaal weg van :)
dat met die gang naar de achterkant van je tuin sprak ons ook zeer aan, de woning is anders dan wat je meestal tegenkomt en het heeft veel mogelijkheden qua verbouwingen etc. :)
Hoop dat deze week lekker snel voorbij gaat :)

ikea delft alweer ???
was toch ikea groningen ???
daarom was het zo druk op de A13 :( vond het al zo irritant :P ik dacht iedereen gaat op vaderdag naar de ikea !! :P hihi maar ze konden niet :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 17:57

hoorde btw van iemand dat woensdag bijna strandweer wordt ???
lekker hoor :) kan ik lekker in de tuin leren :P
en is het beetje lekker weer me m'n paardrijlesje :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:00

nou kgaat nu ook weer gauw verder leren :P
ze zitten beneden de film secretariat te kijken :( maar ik gaat 'm donderdag of vrijdag lekker kijken :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:34

Leuk modern huis Chantal, je kan er zo in, ziet er netjes uit, is nog niet zo oud ook? Maar de badkamer daarentegen is wel erg basic voor zo'n huis.....best lelijk ook, maar voor de eerste tijd wel heel bruikbaar. Kweenie hoe rijk je bent en of je veel zelf lan, maar verbouwen kost aardig wat! Succes, ik hoop voor jullie dat het lukt.

Ik ga misschien zo nog even naar Storm, kijken of ie zwembandjes nodig heeft....oef, weer een zwarte lucht boven het Rotterdamse........

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:39

Leuk huis Chantal erg mooi met al die hoge ramen, net eff tank gelongeerd was lekke aant regenen, wasje gedaan, alles opgeruimd en toen lekker patatjes op

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 18:41

Leuk modern huis Chantal, je kan er zo in, ziet er netjes uit, is nog niet zo oud ook? Maar de badkamer daarentegen is wel erg basic voor zo'n huis.....best lelijk ook, maar voor de eerste tijd wel heel bruikbaar. Kweenie hoe rijk je bent en of je veel zelf lan, maar verbouwen kost aardig wat! Succes, ik hoop voor jullie dat het lukt.

Ik ga misschien zo nog even naar Storm, kijken of ie zwembandjes nodig heeft....oef, weer een zwarte lucht boven het Rotterdamse........

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 20:57

woning is uit 1997 dus valt op mee ;)
badkamer is indd bruikbaar voor nu maar dat is het enige wat we echt willen veranderen en dan gelijk vergroten, we kunnen wel n hoop zelf (ik natuurlijk niet :P) maar vriend en schoonvaders wel dus dat is wel mooi meegenomen :) en hoop familie en kennissen die in de bouw en weet ik 't wat zitten, wie weet hebben hun een mooi prijsje :P
we gaan lekker dromen en duimen :)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 21:11

echt leuk huis chan
we zullen voor je mee duimen

tussen de regen door naar stal geweest echt raar we zijn door een stuk of 6 buien gereden echt stort buien hieden steeds weer op en een kilometer of wat verder weer een bui
bij stal was het droog
paardjes weer lekker op stal
nog 5 dagen en dan gaan de miepie's verhuizen
en romy en de pup over 12 dagen waarschijnlijk op de pup zijn verjaardag wordt alweer 4

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 22:30

Opzich wel een leuk huis Chantal, maar toch net niet helemaal mijn ding.... :o Gelukkig zijn alle smaken verschillend, zal voor jullie duimen dat het wat wordt!!! :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 06:28

indd kay ;) anders had iedereen daar willen wonen :P hihihi

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 06:58

leuk huis chantal!!!

enige is misschien die badkamer, maar zo erg is ie ook weer niet, en voordeel denk dat je bij verbouwing eigenlijk alleen tegels en meubels moet veranderen, geen leidingen om te zetten etc. denk.

heel leuk apart huis voor eerst huis! kan me voorstellen dat je daar wilt wonen :j

ik hoop dat je gelijk hebt, aman! met woensdag strandweer.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 08:20

haha dat zei chantal