ik zou eerst zorgen dat ze je een beetje kennen en vertrouwen, en dan beginnen met dat ze je volgen zonder touwtje ofzo mee lopen als jij loopt, stilstaan als jij blijft staan, en daarna draven als je rent enzo
Je kan een boek kopen over vd...en hier op bokt zit iemand die les geeft in vd en die heeft ook een site waar heel veel op staat.....ze heet iets met Nalanta of Natalna ofzoiets...
Jaa ik wil ook niet meteen beginnen, wil ze eerst beter leren kennen en weten hoe ze zijn enzo. Maar het lijkt me wel leuk om zo een beetje met hem bezig te zijn
Dankje, heb het even doorgelezen en moet zo te zien beginnen met gewoon simpele dingen als stappen en halthouden etc op commando. Ga eerst de komende paar keer maar eens kijken hoe hij is en dan misschien een keertje beginnen
Jaa nouja eerst maar eens kijken of de bak een beetje minder hard wil worden want dat schiet ook niet op...
Haha simoon dan voel je je wel ineens heel machtig of niet ?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 05-01-11 22:44
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst: 05-01-11 22:45
hahaha
ja vervelend he, ik kan ook echt bijna niks doen als ik bij faron ben.. vandaag weer geweest, er lag gewoon echt een laag ijs in het land en op het pad naar stal toe.. vond het best eng, want pedro gaat altijd rennen naar stal, en glibberde helemaal weg met zn benen.. gelukkig is hij niet gevallen faron is dan nog zo slim om langs het randje te lopen, waar geen ijs ligt, maar hij banjerd er gewoon overheen..
Oh ja dat zou ik ook heel erg eng vinden! Naar de bak toe is niet glad en maar een klein stukje. De bak is opzich ook niet glad ofzo maar wel hard. Dus ik denk niet dat ik morgen mooie acties ga zien Maar dan kan ik wel zien hoe Ferro beweegt. Ben heel erg benieuwd daar naar
volgende keer word ie door dr gebeld, tenminste dat maak ik op uit t stukje over volgende week Oeoeoeoeh Spannend!! Ik vond juist Ali & Tenley t leukst!!
Ik gaat zo ook maar eens me bedje in
Ik heb echt ijsvoeten, heb me teennagels gelakt hihi en tis echt koud hier!
Ben al een heeeel eind met me PWS. Het is nu echt nog de puntjes op de i zetten. Alles samen voegen, plaatjes erbij. Laatste stukjes schrijven enzo. Ben dr eindelijk bijna van af! Morgen lekker naar de paardjes, ben benieuwd hoe het gaat. Heb netjes alles op een briefje geschreven hoeveel hooi, en biks enzo ze moeten hahaha