Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jarrah

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:13

Mijn paps was ook flink uit zijn doen... hij kon er niks aan doen, maar hij voelde zich toch schuldig... Zal hem zo nog wel even een smsje sturen :)

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:24

jeetje !! dat is zeker niet niks.
ga er niet aan denken wat er allemaal gebeurd had kunnen zijn als ze in paniek raakte.
wand ook tiff kon gek worden!!
jullie hadden niks gemerkt onder het rijden door?
ben wel blij dat ze nog niks heeft!! hopelijk blijft het zo

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:48

Dat is flink schrikken geweest voor jullie. Super dat ze rustig zijn gebleven zeg.
Waaide het erg hard op het strand? In de tuin hier waaide het ook flink, we moesten de bbq staken ;)

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:58

Jeetje dat is idd schrikken zeg. Goed van Venga...braaf paard. Ook Tiff...braaf paard....In ieder geval dus wel lekker gereden.
Als je morgen Tiff er even in wil zetten is het ook goed hoor. Herman koppelt gewoon aan. Volgende week is ook goed. Zie maar

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:03

Tuurlijk merk je dat tijdens het rijden, we waren er ook in no-time bij gelukkig :j
Het gebeurde op het moment dat we de parkeerplaats opdraaiden, dus vandaar dat we al op plaats van bestemming waren. Was het eerder gebeurd dan hadden we linea-recta naar huis gegaan, maar nu we er toch waren en Tiff in orde leek hebben we toch besloten de rit voort te zetten! :)

De rit zelf was echt heerlijk (begint nu pas echt tot me ddor te dringen :D )!!
Hebben alleen maar kilometers gestapt en kilometers rechtuit gegaloppeerd! Venga en Tiff waren lekker gewaagd aan elkaar, maar fokten elkaar niet op, ze namen elkaars tempo aan, dat was echt heerlijk rijden! Lekker hele einden door de zee gestapt en vervolgens de duinpand op gegallopeerd. Dat en die kilometers lange galop vonden de paarden echt het mooiste van de hele rit! We hebben ze geen moment in hoeven houden, alles ging vanzelf :)
Op het laatst leken we even verdwaald, maar dat viel gelukkig mee!

Lig nu lekker in mijn bed, maar voel nog wel de onrust van vanmiddag in heel mijn lichaam! Ga maar even lekker een boekje lezen en strakjes denk nog even een potje janken (dat komt bij mij altijd later als ontlading van de spanning :P ) en hoop dan lekker in slaap te vallen :)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:05

Nicam schreef:
Jeetje dat is idd schrikken zeg. Goed van Venga...braaf paard. Ook Tiff...braaf paard....In ieder geval dus wel lekker gereden.
Als je morgen Tiff er even in wil zetten is het ook goed hoor. Herman koppelt gewoon aan. Volgende week is ook goed. Zie maar

Ik zal het onthouden, dank je wel, ik kijk morgen Tiff en mezelf even aan, weet even niet waar ik goed aan doe...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:06

Jarrah een ongeluk zit in een klein hoekje en je zag zelf al aan Tiff haar reactie toen ze op het strand was dat ze dat heerlijk vond, toch? Welk paard doe je nou geen plezier met een heerlijke strandrit! Het is allemaal goed gegaan, dus geniet van de rest van jullie mooie dag hoor!
Drink lekker een kopje thee en dan onder de wol :(:) .

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:10

gelukkig dat het pas op het parkeerplaats gebeurde!
als het op de snelweg was was je ook nog niet klaar ;)
Daarna je paardje beloont met een geweldige rit :D
denk dat ze het niet heel erg opgeslagen heeft ;)

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:15

Kom nu maar eerst zelf tot rust.....

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:27

Heel graag gedaan hoor Cyn :D

Wat een verhaal Jarrah.. gelukkig is het allemaal super goed afgelopen en hebben jullie nog een lekker strandrit gehad...
Venga is toch wel een toppaardje zo he :)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:08

Baxter schreef:
Venga is toch wel een toppaardje zo he :)

*D *D *D <3

Ik vond het erg fijn dat beide paarden rustig bleven, zodat we ze normaal de trailer uit konden halen. Zonder kleerscheuren. Tiff ging gelukkig met enig aandringen op de terug weg weer makkelijk de trailer op.

@ lisette: Kom lekker tot rust. :(:) Laat dat trailerladen misschien gewoon even zitten zodat jullie beiden even op adem kunnen komen. Ze heeft weer op de trailer gestaan en zoals het tijdens de terugweg leek, was ze heerlijk rustig.

@ ilvy: Er stond wel een zeebriesje, maar van een harde wind was absoluut geen sprake. Toen we op de terugweg waren (in de duinen) begon het wel harder te waaien en toen kwam er ook een rare lucht op ons af.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 10:36

Goedemorgen,

Gelukkig hebben jullie na dit avontuurtje nog fijn kunnen rijden.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 11:00

Goodmorning!
Bedankt voor de lieve reacties allemaal..
Ik heb vannacht onrustig geslapen, veel rare dromen gehad, onder andere van gisteren, maar ook hele onverklaarbare dromen... Ik heb 12 uur lang op bed gelegen en heb bijna een heel boek uit gelezen...
Voel me nog steeds onrustig, ga zo eerst maar even naar stal en lekker een half uurtje met mijn meisje wandelen... denk dat als ik eenmaal gezien heb dat ze het goed maakt, dat ik dan weer wat rust heb :)

Ik blijf het bizar vinden hoe mijn lichaam reageert als er iets met dat dier gebeurt. Zo lang ze daar lag wist ik hoe te handelen, geef iedereen bevelen van wat er moet gebeuren en stel mijn paard gerust. Maar zodra die eruit was stond ik te beven, shacken en zweten als ik weet niet wat... Ik kreeg mezelf echt even een paar minuten helemaal niet onder controle...
Ik weigerde ook pertinent Tiff los te laten, ik werd gek bij het idee alleen :P

Hehe het is en blijft bizar wat er dan even in 10 minuten tijd allemaal gebeurt :P
Vandaag idd maar niet trailerladen... gisteren was de terugweg een goede ervaring en als ik me van de week weer rustiger voel gaan we Tiff gewoon lekker een hapje muesli in de trailer laten eten, verder even niks.. Tiff zal ook wel verdomde spierpijn hebben vandaag, net als ik overigens, mijn hele lichaam doet pijn :P

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:19

jarrah schreef:
Tiff zal ook wel verdomde spierpijn hebben vandaag, net als ik overigens, mijn hele lichaam doet pijn :P

En dat viel ook al alles mee. Ze had het reuze naar haar zin in de binnenbak. Zag er leuk uit *D .

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:22

zo ga eerst straks eventjes eten, daarna even lief checken,
heb mn tas in mn kastje laten hangen met mn pasje van me werk enzo,
dus moet wel :7 :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:47

Nicam schreef:
jarrah schreef:
Tiff zal ook wel verdomde spierpijn hebben vandaag, net als ik overigens, mijn hele lichaam doet pijn :P

En dat viel ook al alles mee. Ze had het reuze naar haar zin in de binnenbak. Zag er leuk uit *D .

Ja klopt, het was echt leuk en Tiff was echt los in dr lichaam :)

Hoe is het nu met Amaye?
En hoe stond Freya erbij? Vind het echt vervelend voor jullie, hoop dat het snel beter gaat :(:)

_Jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:25

Dat is even schrikken geweest Jarrah! fijn dat jullie toch een lekkere rit hebben kunnen maken :) Kon je het meteen weer een beetje van je af schudden!

Wij zijn ook goed geschrokken vanmiddag op buitenrit....Het begon te hagelen, onweren, keihard waaien nou echt drama! Men wat ben ik blij dat merrie verbazingwekkend gewoon nog rustig bleef ook. We hebben geschuild bij de manege op de voorweg en toen in heel rap tempo terug naar huis en dat was geeeeen pretje! Nu weer lekker droog thuis zucht haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:28

Wij dachten nog welke gek gaat er rijden terwijl er onweer is voorspeld. :P

Gelukkig dat er niets gebeurd is en dat de paarden braaf bleven.Onweer kan heel gevaarlijk zijn in het open veld.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:53

Gelukkig is het achter de rug Jarrah. geen idee hoe ik zou reageren als er wat met Noah is, wil er niet aan denken. bah!
Gelukkig waren jullie voor de regen thuis!
ik ben weer in oman, back home haha. hopelijk nu wel snel naar huis ;).

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:11

jennifer: ja het was geen pretje hahaha. ben wel erg blij dat we als nog bij rc de voorweg konden schuilen. en die kinderen wat lief!!! ahhaa . de paarden waren allang blij dat ze even droog stonden.
nu weer lekker droog thuis idd. dat is beter hahaha.

met king nog even soort van schriktraining gedaan. onder het zeil door over het zeil ,zeil op king en over flessen heen lopen door verschillende balken en pionnen en ook dekens :+ .
het was wel heel leuk!!!

nicam : hoe is het nou met amaye? zag dat ze in een aparte stal stond met er op niet aaien is ziek :(:)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:28

Ja heeft hij goed zijn best gedaan King?
Leuk hoor, ik vond het een spannend parcour wat je uitgezet had! Heb nu met Tiff de makkelijke ronde gedaan, en gaan volgende keer ook wat meer spanning opzoeken! Tiff vond het iig erg leuk, dus ik ben benieuwd :)

Jennifer: jeetje wisten jullie niet dat er heftige buien voorspelt waren dan? Kan me voorstellen dat je goed schrikt... het ging echt flink tekeer zeg! Gelukkig weer heelhuids thuis :oo

Ik heb, na Tiff vanmorgen weer heelhuids gezien te hebben, de hele middag als een blok geslapen! Nu lekker even wat rommelen en opruimen in huis, nog even maar actief doen anders ben ik straks weer wakker :P

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:32

Kim: ik weet niet of je mijn smsje nog ontvangen had? Hoe gaat het met leren? Was wel een ideale dag om te leren vandaag met dat rotweer, kom je niet snel in de verleiding om andere dingen te gaan doen :P
Venga stond en iig top bij! Hij was lekker aan het spelen. Ik ben wel helemaal zeiknat geregend toen ik bij hem ging kijken, en aangezien hij toch al aan het bewegen was, heb ik hem nagelopen en even geknuffeld en ben daarna weer de hort op gegaan... was errug nat vandaag :P

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:43

ja het was heeel erg nat :P
kortweg binnen 2 minuten was ik zeik en seikes nat

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:10

king1234 schreef:
nicam : hoe is het nou met amaye? zag dat ze in een aparte stal stond met er op niet aaien is ziek :(:)

Tja...niet aaien leek ons wel even verstandig en met die koorts leek het ons beter dat ze op stal bleef. Verder eet ze gewoon hoor en Doc heeft haar twee spuiten gegeven. Nu gewoon uitzieken. Komt helemaal goed.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:12

Lekker dat buitenrijden in onweer....Brrrrrr...zou niks voor mij zijn zeg. Goed dat jullie konden schuilen, want in het open veld kan het ook gevaarlijk zijn natuurlijk.
Was blij dat wij net thuis waren met een lekker bakje koffie.