Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:_sandra schreef:ja, begrijp ik! balen hoor voor jou en no! ik hoop dat het snel allemaal weer normaal is!
Nou ja, 1 voordeel: het spaart weer geld uit (geen privelessen)
Maar pas op Mntj: dadelijk wil ik wel 2x in de week les !!!!!!!!
_sandra schreef:vanmorgen trouwens heele leuke les gehad bij tamara!!! heb oefeningen met mav gedaan waarvan ik nog niet wist dat hij ze kon. en mijn galopje was ook best aardig!
Contra galopje

LIQUITA schreef:Hmmm...nou lekker dan, ik heb helemaal niet lekker gereden. Had last van loslopende paarden in de bak. Hahaha, OJ was los gebroken tijdens het longeren en kwam regel recht op First af. Ging gelukkig goed...ineens hadden wij ook een aardig galopje
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:vanmorgen trouwens heele leuke les gehad bij tamara!!! heb oefeningen met mav gedaan waarvan ik nog niet wist dat hij ze kon. en mijn galopje was ook best aardig!
Wel je goede galopje San???HIHIHIHI sorrryyyyyyyyyyyyyyyyy.zat ff te denken aan van de week in de kantine over de galop van de les van mntjContra galopje
xan schreef:LIQUITA schreef:Hmmm...nou lekker dan, ik heb helemaal niet lekker gereden. Had last van loslopende paarden in de bak. Hahaha, OJ was los gebroken tijdens het longeren en kwam regel recht op First af. Ging gelukkig goed...ineens hadden wij ook een aardig galopje
Ik had ook al zoiets gehoord.
Maar er is nu toch een longeercirkel ?????
hahahaha zijn we weer terug op dit onderwerp![]()
Gaan we nu een boom opzetten over niet meer longeren in de bak