Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:meelen schreef:We hebben er vreselijk veel plezier gehad. Ja hoor, ze kunnen het nog steeds. We stonden op het laatst helemaal vooraan, dus dat was gaaf. Ik heb bijna geen stem meer hahaha.
Vanochtend had ik nog steeds een dof gehoor![]()
Nu kan ik alles weer normaal horen

xan schreef:meelen schreef:We hebben er vreselijk veel plezier gehad. Ja hoor, ze kunnen het nog steeds. We stonden op het laatst helemaal vooraan, dus dat was gaaf. Ik heb bijna geen stem meer hahaha.
Vanochtend had ik nog steeds een dof gehoor![]()
Nu kan ik alles weer normaal horen

_sandra schreef:gaaf hoor dat het zo geweldig was. daar heb je toch wel een dagje gehoorgestoordheid voor over!!! hihi. vanaaf vroeg naar bed ??? jullie zullen wel af zijn!
meelen schreef:We hebben er vreselijk veel plezier gehad. Ja hoor, ze kunnen het nog steeds. We stonden op het laatst helemaal vooraan, dus dat was gaaf. Ik heb bijna geen stem meer hahaha.

_sandra schreef:zo, huisje schoon koffertjes gepakt. mijn paarden weekje kan beginnen. nu het weer nog ff beter en het kan niet meer stuk! vanmorgen op manege waren we er allemaal ff, zijn al helemaal in de stemming! gaat helelmaal goed komen . vooral remco was al helemaal hyper hihihi!!!! ben benieuwd of hij ons donderdag avond nog steeds zo leuk vind hahahahaha
meelen schreef:_sandra schreef:zo, huisje schoon koffertjes gepakt. mijn paarden weekje kan beginnen. nu het weer nog ff beter en het kan niet meer stuk! vanmorgen op manege waren we er allemaal ff, zijn al helemaal in de stemming! gaat helelmaal goed komen . vooral remco was al helemaal hyper hihihi!!!! ben benieuwd of hij ons donderdag avond nog steeds zo leuk vind hahahahaha
Nou wat een balleweer was het vandaag, ik hoop voor jullie dat het beter zal worden.