Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:mntj schreef:laatst zat ze al dat ze evt wel naar die oude stal wou want dan kon ze lekkerder rijden. maar dat zou wel ongezelliger zijn want daar heeft ze geen vriendinnetjes om mee te rijden.
wordt al bijna een echte prikker. hihi.
nou leker gezellie die rona
LIQUITA schreef:ATE schreef:Hmmm...heeft hij er helemaal niks voor? Ik zou bijna zeggen...........bessensap, hihi.zit op tel van de dokter te wachten die zou me ff bellen ik heb vanmorgen hun gebeld of ze niet iets hebben wat tegen die rot hoest helpt daar word hij zo moe van
Nicole1995 schreef:Als je zaterdagavond na half 8 moet starten wil ik je wel voorlezen. Zondag kan ik je waarschijnlijk niet voorlezen. Jammer dat er nog geen starttijden bekend zijn.LIQUITA schreef:Hebben jullie trouwens al gehoord dat Demi gisteren 5 winstpunten heeft gereden!!! (sommige van jullie wel, dat weet ik, hihi). Ze mag nu Z starten, geloof dat ze dat a.s. zaterdag ook gaat doen. Leuk hoor, ik ga zeker kijken.
Als Mntj er niet is,zou jij mme dan willen voorlezen ?Maar misschien word het toch zondag.Ik vroeg het aan Marleen en ze zei heb je voorkeur,ik zei al ;tja,liever de zondag .
Tytje schreef:mntj schreef:staat ze nu bij linda?
Ja, gelukkig wel, ze wordt goed verzorgd. Morgen wordt ze gemasseerd of misschien wel gekraakt, ha, ha. Ze heeft last van haar linker heup. Tsja, ouderdom komt met gebreken.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik weet nog niet wat ik ga eten, moet nog boodschappen doen........bleeeeeeeeeeeee
Ik eet vanavond hutspotmet een biefstuk tartaartje.
mntj schreef:Dat wilde ik al doen met haar snuitjeliquita chloe is echt de mooiste pup van allemaal. die van pukkie vindt ik toch wel allemaal erg lang worden hoor.
dus kort houden net els de chinese voetjes.
. Het blijft afwachten hoe ze er straks uit gaat zien. Ze groeit in ieder geval al behoorlijk, en ze blijft natuurlijk de knapste
.
winnitou schreef:_sandra schreef:jou kinderen ook vrij vanmiddag???????? ro wel. studiedag!!!!
mij ro ook, was wel lekker (ik was vanmiddag dus ook vrij)
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:mij ro ook, was wel lekker (ik was vanmiddag dus ook vrij)
Lars was ook vrij vanmiddag.Vond ie helemaal niet erg.Ik wist alleen van niks hahahha stond vanmorgen pas op het bord zei Lars.Ik loop bijna nooit mee naar binnen als ik hem al breng meestal gaat ie op de fiets zelf.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Hebben jullie trouwens al gehoord dat Demi gisteren 5 winstpunten heeft gereden!!! (sommige van jullie wel, dat weet ik, hihi). Ze mag nu Z starten, geloof dat ze dat a.s. zaterdag ook gaat doen. Leuk hoor, ik ga zeker kijken.
jeetje wat goed zeg