horseloverc schreef:xeen wanneer gaan we springen?
morgen?
Wanneer ben jij er morgen ? Ik moet heel de dag zoiezo werken ben er s'avonds

Zondag wil ik opzich wel

x
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horseloverc schreef:xeen wanneer gaan we springen?
morgen?

AnitaJoeri schreef:er komt zondag echte sneeuw
spettertjuh schreef:AnitaJoeri schreef:er komt zondag echte sneeuw
Ja heel hoog in de lucht en tegen die tijd dat het weer beneden komt is het natte sneeuwtroep geworden...........
o ja het moet inderdaad wel oké weer zijn Cin
Dat gaan ze echt niet redden op hun fietsie
voelde me echt opzij geblazen worden en ik merkte aan Biz dat hij ook moeite had met de wind
was wel lache in het begin, want 3 balkjes nam hij in 2x
liep in ieder geval lekker ruim erover heen
Gelukkig kon hij later wel gewoon in 3x over de balkjes
Kay is mijn getuige en heeft t ook gefilmd
volgens mij vond Didje t nog best leuk ook, want hij werd helemaal enthousiast ervan
gaan we dus vaker doen, volgende keer maar klein hindernisje neerzetten
balen! uk is ook al niet helemaal fit afgelopen week .. beetje down en ook beetje lopen kuchen! gelijk echinaforce gegeven heb ze niet meer gehoord
mag ze even niet kussen met biz
... ko hoor ik wel regelmatig een kuchie geven
ff aan Johnie schotje tussen tralies vragen, dan kunnen ze niet meer zoenen
daar is regina immum voor
werkt niet ..
lekker benkhengweer
uit mijn werk, heb de boel nog binnen...hopelijk niet zo'n raar buikgriepje, of zou het komen van alle ontlasting, die ik vandaag heb opgeruimd? Ze maakten er namelijk een beetje een bende van vandaag, mijn schatjes...komt door de wind!
Denk dat ik het filmpje maar isop you tube ga zetten
haha lig lekker film te kijken vanuit mijn bed.. Death Race, zonder ondertiteling... Volg het maar half.. Handig zo'n laptop..
!
. Maar we moesten gewoon verder gaan zoals we al bezig waren zei Julia
Had niet verteld dat ik losgooide
En toen het zo waaide en hagelen gingen ze allebei wel lekker uit hun dakkie zeg. Jetta schreef:Oh, Johnny, nog bedankt voor het repareren van mijn gaatje, dus!![]()
Ik kwam wat misselijkjesuit mijn werk, heb de boel nog binnen...hopelijk niet zo'n raar buikgriepje, of zou het komen van alle ontlasting, die ik vandaag heb opgeruimd? Ze maakten er namelijk een beetje een bende van vandaag, mijn schatjes...komt door de wind!