Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karleylover

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:26

Goedemorgen!
Laatste dagje stage van deze week... Het is erg interessant, maar wel zwaar!
Gister was Tjelle al gereden door verzorgster. Ben nog even met hem gaan wandelen en grazen.. Ben toch nog behoorlijk lang gebleven, was pas 9 uur thuis volgens mij.. Heerlijk even tutten met mijn paardje!
Vandaag ga ik er weer op Haha!
Werkse en paardrijse vandaag!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:47

Goede morgen pijnlijke wereld. Veel te laat thuis vanacht en als de wekker je weer uit bed schreeuwt word je daar niet echt heel vrolijk van.
Ga maar eens naar stal, m'n meisjes willen ook graag wat doen. Misschien dat Pony vrij heeft die heeft immers gisteren de vlietlandjes door gewandelt. Tag moet wel even longeren anders wordt zo stijf, Flap rijden, Jashin wandelen en Splash?...no one knows...

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:32

Voor mij weer een werkdag. Mijn werkdagen duren maar 5 uurtje per dag.
Lekker relaxed. Ik werk vijf uur achter elkaar zonder pauzes te nemen. Ik mag van 8 tot 9.30 binnenkomen en vanaf 12.00 naar huis. De ene dag langer doorwerken en de andere dag eerder naar huis. Het kan/mag allemaal. Dat heb ik dus goed voor elkaar!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:17

Woogy schreef:
Goede morgen pijnlijke wereld. Veel te laat thuis vanacht en als de wekker je weer uit bed schreeuwt word je daar niet echt heel vrolijk van.
Ga maar eens naar stal, m'n meisjes willen ook graag wat doen. Misschien dat Pony vrij heeft die heeft immers gisteren de vlietlandjes door gewandelt. Tag moet wel even longeren anders wordt zo stijf, Flap rijden, Jashin wandelen en Splash?...no one knows...

Is je veestapel vandaag in goede conditie of hadden ze vandaag weer verrassingen voor je?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:14

desyma schreef:
Is je veestapel vandaag in goede conditie of hadden ze vandaag weer verrassingen voor je?

Verdrietig helaas wel. Nam m'n Tag mee naar buiten lekker stukje over de dijk wandelen maar vond d'r niet lekker. De doc man maar even gevraagd te kijken, mevrouw is dus helemaal niet lekker, niet helemaal dramatisch nog maar raad wel ontstekingsremmer er in te stoppen en 14 dagen te stappen, misschien een hoefzweer en misschien iets anders Verdrietig

Pony had een vrije dag die had het best naar d'r zin in het zonnetje op het landje. Jashin lag languit te rollen toen ik haar wilde halen en nam een sprint naar de achterkant van haar landje dus duidelijk geen zin, lekker laten staan. Splash is door moemsie achterna gezeten en Flap die deed wel aardig wat ze doen moest wijffie gaat wel beter met de dag.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:23

Vandaag met laptop en Tence over de dijk gestapt en na het witte bruggetje recht heen en terug in de berm gedraafd.
Laptop vond alle witte strepen errug eng,Tence niet maar die ging solidair bij Laptop stilstaan. Bloos

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:36

ja, vandaag heeft mn schoonpapie voor het eerst op bay gereden, hij wilt gelijk vaker haha

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 22:29

Wowie het is rustis geweest vandaag zeg Tong uitsteken
Ik ben de hele dag op stage geweest, vervolgens snel gegeten en even snel met vriendlief een rondje over de kermis in delft geweest... was pas rond half 9 op stal en nu net weer thuis... Lachen
Druk, maar heerlijk lekker dagje... Lachen
Mijn paard is zo lekker de laatste tijd, ik word er gewoon helemaal vrolijk van Tong uitsteken

Nou ik ga even lekker mn boek pakken en dan lekker mn bedje in!!

Fijn weekend allemaal!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 07:47

Ik had gisteren gewerkt,daarna snel naar Tence,wilde eerst niet rijden maar heb toch nog 4 rondjes baan gedaan.Daarna naar een verjaardag en vandaag verrek ik van de pijn in mijn lijf.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:46

Ik ben vanacht weer eens wezen stappen.. lange tijd niet gedaan. Was erg gezellig. Ben nu een beetje brak. Maargoed, moet er zo weer tegen aan want ik heb les om 5 uur.
Vanavond lekker garnalen eten als het goed is Tong uitsteken
Morgen even een dagje rustig aan doen.. Want moet maandag weer volop aan de bak, stage lopen.
Zie jullie straks op stal!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:40

ik stap veel te veel op het moment bijna elke dag wel ergens te vinden, maar ja he moet toch iets met m'n leven doen dan thuis zitten Knipoog

vanmorgen zijn pony d'r tandjes gedaan altijd dramatisch volgende week m'n Tag dat wordt helemaal een opgave. Diezelfde Tag is nog steeds kreupel, de ed was er vandaag die heb ik gelijk naar d'r poot laten kijken, niet gevoelig op d'r hoefje of ze moest zo'n bikkel zijn om nergens meer op te reageren, maar ja d'r kootje is zo opgezet en volop vocht op d'r kroonrand...konden ze maar praten Verdrietig

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:16

Arme Tag, ... ja dat zou toch makkelijk zijn, als ze konden praten ... ga zo even naar stal, me meisje weer half suf knuffelen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:18

ik word er zo moe van omdat het de hele dag, vanaf dat ik wakker word tot ik ga slapen, in m'n hoofd zit. Al die vragen ook is het verdraait, is het gestoten, moet ik naar een dokter etc...De doc heeft dan wel gezegd twee weekjes rustig aan en dan zou het beter moeten zijn...maar ja ik weet het nooit zo goed met m'n meisjes.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:59

Woogy schreef:
ik word er zo moe van omdat het de hele dag, vanaf dat ik wakker word tot ik ga slapen, in m'n hoofd zit. Al die vragen ook is het verdraait, is het gestoten, moet ik naar een dokter etc...De doc heeft dan wel gezegd twee weekjes rustig aan en dan zou het beter moeten zijn...maar ja ik weet het nooit zo goed met m'n meisjes.

Ga op je gevoel af! Jij kent het paard het best.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 09:27

@ lisa: wat vervelend voor TAG en voor jou Ach gut . Ik sluit me bij desiree aan. Ga lekker op je eigen gevoel af. Ik zou haar vandaag nog een keer beoordelen, aangezien ontstekingsremmers vaak wel al snel werken, dus je zal wel snel wat verbetering zien.

@ andere kim: leuk dat je schoonvader op bailey is geklommen.

@ lisanne: hoe ging je les???

Ben vrijdag ook weer eens uit geweest. Sinds lange tijd!!!! Ging er vanuit dat ik drie uur wel thuis zo zijn, maar het was te gezellig. We zijn naar Rdam geweest en daar herkende een barman me nog van vroeger, dit liet ie merken door een pak servetten naar mijn hoofd te gooien Nors opkijken . Resultaat: free drinks (helaas was ik bob, maar gratis colaatje is ook prima)!!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 09:36

Woogy,ik zou op het advies van DA afgaan,eerst 14 dagen stappen.Ook al lijkt ze goed te zijn als je te vroeg begint kan het probleem juist verergeren.

Rare barman om servetten naar je hoofd te gooien of heb je wat uitgespookt vroeger Kim.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 09:45

taverno schreef:
Woogy,ik zou op het advies van DA afgaan,eerst 14 dagen stappen.Ook al lijkt ze goed te zijn als je te vroeg begint kan het probleem juist verergeren.

Rare barman om servetten naar je hoofd te gooien of heb je wat uitgespookt vroeger Kim.

Hij wilde aandacht!!! Bloos Ik zag hem niet

Was/Ben altijd heel braaf Schijnheilig

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:50

Vandaag m'n Tag weer gestapt met pony samen over de baan. Die ouwe sok wordt steeds suffer en gaat steeds langzamer lopen. Ik hou nog even vol met stappen en de ontstekingsremmers maar weet het gewoon even niet meer zoals zo vreselijk veel dingen.
M'n bijrijder is nu ook een ex van me en dat lucht wel wat op moet ik zeggen.
Als iemand zin heeft om iemand kent die zin heeft om m'n Tag een paar dagen in de week te doen(op moment stappen en hopelijk straks weer beetje rijden en lonseren etc.) Moet je het maar roepen.

Was vanacht ook weer op stap met m'n vaste gezelligheidsvriendin. We hebben gedanst en gek gedaan en zijn een kroeg uit gezet...terwijl we toen nog heel mak waren Nors opkijken hoe hebben de latere mensen het in vredesnaam met ons uitgehouden...

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:23

Heb heerlijk gereden, had vandaag les i.p.v gisteren. Het ging heerlijk! De laatste tijd gaat het echt zo goed!

Morgen weer stage lopen. Ga vandaag maar eens vroeg naar bed. Heb het heel het weekend laat gemaakt..

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 19:47

Woogy schreef:
Vandaag m'n Tag weer gestapt met pony samen over de baan. Die ouwe sok wordt steeds suffer en gaat steeds langzamer lopen. Ik hou nog even vol met stappen en de ontstekingsremmers maar weet het gewoon even niet meer zoals zo vreselijk veel dingen.
M'n bijrijder is nu ook een ex van me en dat lucht wel wat op moet ik zeggen.
Als iemand zin heeft om iemand kent die zin heeft om m'n Tag een paar dagen in de week te doen(op moment stappen en hopelijk straks weer beetje rijden en lonseren etc.) Moet je het maar roepen.

Was vanacht ook weer op stap met m'n vaste gezelligheidsvriendin. We hebben gedanst en gek gedaan en zijn een kroeg uit gezet...terwijl we toen nog heel mak waren Nors opkijken hoe hebben de latere mensen het in vredesnaam met ons uitgehouden...

Vervelend. Ik ben blij dat die van mij het nu al een jaar volhoudt. Als ik iemand tegenkom dan hoor je het van me. Weet alleen iemand die graag het weekend een paardje zou willen doen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:20

welke dagen maakt mij niets uit. moet wel iemand hebben die relaxed is, met ene paard kan spelen en uitdagen. Die ene rake bok kan uitzitten als ze zo'n bui heeft, die het prima vind om een beestje voornamelijk aandacht te geven.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 10:08

Goedemorgen.Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:27

goede middag

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:31

He Hallo Allemaal, Het is rustig geweest de afgelopen paar dagen hier zag ik ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:15

Goedenavond.